Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Warszawa: wykonanie audytu remontowego - przeglądów technicznych placówek oświatowych w Dzielnicy Targówek w Warszawie
Numer ogłoszenia: 229493 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6753066 wew. 237, fax 022 675 18 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie audytu remontowego - przeglądów technicznych placówek oświatowych w Dzielnicy Targówek w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie audytu remontowego - przeglądu technicznego w placówkach oświatowych w m.st Warszawa Dzielnica Targówek, przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, estetyki obiektów budowlanych oraz ich otoczenia, zgodnie z art. 62 ust.l pkt.2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (z późniejszymi zmianami) - z wyłączeniem pomiarów instalacji elektrycznej i piorunochronowej, badanie szczelności instalacji gazowej i stanu technicznego przewodów spalinowych i wentylacyjnych badania ciągów i wydajności na kratkach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.80.00.00 - Różne usługi branżowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.90.00.00 - Różne usługi branżowe i podobne Oryginalny kod CPV: 74.84.00.00 - Specjalne usługi projektowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi niezbędne uprawnienia budowlane w branży: ogólnobudowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej OIIB, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie przy realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia tj: wykonania przeglądu technicznego w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji sanitarnych i elektrycznych występujących łącznie w każdym zadaniu w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w co najmniej jednym zadaniu, o wartości co najmniej 50 tys. złotych. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych wraz z ofertą lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (załącznik Nr 1 do oferty), 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (załącznik Nr 2 do oferty), 3) wypełniony wykaz usług z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w części V ust. 1 pkt, 4 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie -- (załącznik Nr 3 do oferty) , 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności wraz z złączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w części V ust. 1 pkt. 2 SIWZ, uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń z właściwych okręgowych izb samorządu - (załącznik Nr 5 do oferty i SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Targówek pok.202 piętro II. Opłata za SIWZ 30 zł- można dokonać w kasie urzędu, w banku lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek, 00-983 Warszawa Kondratowicza 20 Wydział Obsługi Mieszkańców, okienko podawcze na parterze budynku..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń technologicznych na potrzeby stacji uzdatniania wody w ramach realizacji zad. "Budowa wraz z wyposażeniem stacji uzdatniania wody w CPiT w Bystrej - etap 2"
- Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy w trybie zaprojektuj i wybuduj
- udzielenie kredytów bankowych w ilości 13, w łącznej wysokości 7.891.901 PLN na realizację 13 przedsięwzięć termomodernizacyjnych w budynkach gminy Białystok - spłata kredytu w ciągu 10 lat.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.