eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinopracowanie map projektów podziału nieruchomości-załącznika do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi



Ogłoszenie z dnia 2006-05-05

POZYCJA 22888

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: opracowanie map projektów podziału nieruchomości-załącznika do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi: Część 1 - dla budowy drogi ekspresowej nr S12/S17 na odcinku węzeł "Sielce" (włącznie)-węzeł "Bogucin", długości ok. 24 km; Część 2 - dla budowy drogi ekspresowej S-19 na odcinku Lubartów (koniec I etapu obwodnicy m. Lubartowa) - Lublin (początek węzła "Lubartów" w ciągu drogi ekspresowej S-12/17) długości ok. 16 km Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie map projektów podziału nieruchomości-załącznika do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi: Część 1 - dla budowy drogi ekspresowej nr S12/S17 na odcinku węzeł "Sielce" (włącznie)-węzeł "Bogucin", długości ok. 24 km; Część 2 - dla budowy drogi ekspresowej S-19 na odcinku Lubartów (koniec I etapu obwodnicy m. Lubartowa) - Lublin (początek węzła "Lubartów" w ciągu drogi ekspresowej S-12/17) długości ok. 16 km. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Opracowanie map projektów podziału nieruchomości-załącznika do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi S12/17 i S-19. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.24.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres opracowania obejmuje opracowanie 7 kompletów map projektów podziału nieruchomości zawierających m.in.: zbiorczą mapę projektu podziału działek w skali 1:1000, wykaz zmian gruntowych z rozliczeniem każdej działki z dokładnością do 1m kw., mapy projektu podziału dla każdej działki w skali 1:1000, poświadczone tytuły prawne do działek, w przypadku niezgodności ewidencji gruntów i budynków z księgą wieczystą wykazy synchronizacyjne dla każdej dzielonej działki, zaewidencjonowanie operatu geodezyjnego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej oraz inne niezbędne odrębnymi przepisami. Szacunkowa wartość bez VAT: powyżej 130 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1- 8700,00 PLN, Część 2 - 5100,00 PLN, zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami oraz posiadające wymagane ustawowo uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem. Obie części: Wykonawcy składający oferty na obie części obowiązani są do przedstawienia dwóch różnych personelów dla każdej części oddzielnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że wykonał (tzn. zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert), co najmniej 1 opracowanie map projektów podziału nieruchomości- załącznika do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi na odcinkach sieci dróg krajowych. Obie części: Wykonawcy składający oferty na obie części muszą spełniać zsumowane warunki obu części tj.: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonał (tzn. zakończył) 2 opracowania map projektów podziału nieruchomości- załącznika do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi na odcinkach sieci dróg krajowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Podwykonawcy Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców do wykonania zamówienia. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy powinni przedłożyć: Wymagane dokumenty. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych Wykonawcy powinni przedłożyć: 8. Sprawozdanie finansowe za ostatni zamknięty finansowo rok obrotowy Wystarczającym będzie złożenie jedynie tego dokumentu spośród składających się na sprawozdanie finansowe, z którego wynikać będzie spełnienie warunku, np. "Rachunek zysków i strat" lub inny dokument określający przychód netto-dla Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego. W przypadku Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego ostatnim zamkniętym finansowo rokiem obrachunkowym będzie ostatni rok, za który mają sporządzone i zbadane sprawozdanie finansowe. 9. Informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Do informacji powinny być załączone kopie uprawnień. 10. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie(referencje muszą być wystawione od zleceniodawcy opracowania i tylko takie będą honorowane przez Zamawiającego). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 1-5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8 winien przedłożyć każdy z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt . 9÷10 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców w stosunku, do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca musi wykazać: 1) przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż: - dla części 1 - 1.300.000,00 PLN, - dla części 2 - 800.000,00 PLN. Wykonawcy składający ofertę na dwie części muszą przedstawić łączny przychód dla części 1 i 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt 1) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 71 - 74418 z dnia 12.04.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA-O/Lu-23/417/G-mapy/../06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.06.2006, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: Godzina: 11:00, W kasie GDDKiA, ul. Ogrodowa 21, Przelewem na rachunek bankowy Kredyt Bank S.A. O/Lublin nr 48 1500 1520 1215 2005 4482 0000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.06.2006, godzina 11:00, GDDKiA ul. Ogrodowa 21; 20-075 Lublin, p. 124.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wykonawcy mogą składać ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00, 74.24.00.00, 74.22.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Opracowanie map projektów podziału nieruchomości-załącznika do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi: Część 1 - dla budowy drogi ekspresowej nr S12/S17 na odcinku węzeł "Sielce" (włącznie)-węzeł "Bogucin", długości ok. 24 km;. 3) Zakres lub wartość: opracowanie 7 kompletów map projektów podziału nieruchomości-załącznika do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi dla budowy drogi ekspresowej nr S12/17 zawierających m.in.: zbiorczą mapę projektu podziału działek w skali 1:1000 wykonaną w oparciu o ewidencję gruntów (obrębowo)-wielkość formatu A-4, wykaz zmian gruntowych z rozliczeniem każdej działki w skali 1:1000, poświadczone tytuły prawne do działek, w przypadku niezgodności ewidencji gruntów z księgą wieczystą wykazy synchronizacyjne dla każdej dzielonej działki, zaewidencjonowanie operatu geodezyjnego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, inne niezbędne wymagane odrębnymi przepisami. Szacunkowy koszt bez VAT: powyżej 130 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00, 74.24.00.00, 74.22.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Opracowanie map projektów podziału nieruchomości-załącznika do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi: Część 2 - dla budowy drogi ekspresowej S-19 na odcinku Lubartów (koniec I etapu obwodnicy m. Lubartowa) - Lublin (początek węzła "Lubartów" w ciągu drogi ekspresowej S-12/17) długości ok. 16 km. 3) Zakres lub wartość: opracowanie 7 kompletów map projektów podziału nieruchomości-załącznika do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi dla budowy drogi ekspresowej S-19 zawierających m.in.: zbiorczą mapę projektu podziału działek w skali 1:1000 wykonaną w oparciu o ewidencję gruntów (obrębowo)-wielkość formatu A-4, wykaz zmian gruntowych z rozliczeniem każdej działki w skali 1:1000, poświadczone tytuły prawne do działek, w przypadku niezgodności ewidencji gruntów z księgą wieczystą wykazy synchronizacyjne dla każdej dzielonej działki, zaewidencjonowanie operatu geodezyjnego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, inne niezbędne wymagane odrębnymi przepisami. Szacunkowy koszt bez VAT: poniżej 130 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.