eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącze cyfrowe dla systemów rentowych w Oddziale ZUS w Koszalinie ;



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Koszalin: świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącze cyfrowe dla systemów rentowych w Oddziale ZUS w Koszalinie ;
Numer ogłoszenia: 22887 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3485500, 3485965, fax 094 3425262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącze cyfrowe dla systemów rentowych w Oddziale ZUS w Koszalinie ;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącze cyfrowe dla systemów rentowych w Oddziale ZUS w Koszalinie ; - Zapewnienie połączenia oraz świadczenie w okresie od 01.04.2008r do 31.10.2010r usług transmisji danych w oparciu o łącze cyfrowe o szybkości minimum 64kbit/s pomiędzy lokalizacjami: -Oddziałem ZUS w Koszalinie ul. Fałata 30 a ZETO Koszalin ul. 4 Marca 38; -Inspektoratem ZUS w Białogardzie ul. Wojska Polskiego 56 a ZETO Koszalin ul. 4 Marca 38; -Inspektoratem ZUS w Świdwinie ul. Wojska Polskiego 1 a ZETO Koszalin ul. 4 Marca 38; -Inspektoratem ZUS w Wałczu ul. Dąbrowskiego 11 a ZETO Koszalin ul. 4 Marca 38; -Gwarantowana prędkość połączenia łącza cyfrowego powinna wynosić minimum 64 kbit/s, pracującego jako punkt-punkt. -W każdej lokalizacji we wskazanym miejscu należy do dnia 28.03.2008r zainstalować i uruchomić końcowe urządzenie wyposażone w interfejs V.35 lub ETHERNET 10/100BaseT RJ45. Urządzenia te będą przekazywane na zasadach użyczenia. Koszty instalacji łącza oraz instalacji i eksploatacji urządzeń końcowych należy wliczyć w koszt dzierżawy łącza. Wykonawca dostarczy wszelkich informacji niezbędnych do skonfigurowania routerów Zamawiającego do współpracy z zainstalowanymi urządzeniami końcowymi. Zamawiający w okresie od 29.03.2008r -31.03.2008r zastrzega prawo testowania zamówionych łączy. -Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w stałej gotowości w celu świadczenia, na rzecz Zamawiającego, usług. Zamawiający dopuszcza istnienie tzw. okien serwisowych w godzinach 2200 - 600, niezbędnych dla modernizacji i konserwacji infrastruktury technicznej na bazie, której świadczona jest usługa nie więcej niż 2 razy w miesiącu lub po wcześniejszym uzyskaniu zgody od Zamawiającego. -Wykonawca zapewnia pełną ochronę przekazywanych danych wynikającą z technologii świadczenia usługi. -Zamawiający zastrzega sobie, w trakcie obowiązywania umowy, prawo do zmiany parametrów technicznych na podstawie jakich mają być świadczone usługi transmisji danych poprzez wystąpienie z wcześniejszym wnioskiem. Koszt dzierżawy łącza zostanie w takim przypadku ustalony zgodnie z odpowiednią ceną za usługę ze zmienionymi parametrami. -Wszelkich zmian, konserwacji oraz usuwania uszkodzeń w końcowych urządzeniach abonenckich będących własnością Wykonawcy dokonuje wyłącznie Wykonawca lub podmioty przez niego upoważnione. Zamawiający zapewni dostęp całodobowy dla służb technicznych Wykonawcy lub podmiotów działających w imieniu Wykonawcy do pomieszczeń gdzie zainstalowane są urządzenia abonenckie w celu ewentualnej konserwacji, naprawy, sprawdzenia prawidłowości działania. -Wykonawca ma prawo obciążyć Zamawiającego kosztami napraw w przypadku stwierdzenia, że uszkodzenie powstało na skutek samowolnej naprawy, świadomego zniszczenia, uszkodzeń mechanicznych, nie powiadomienia Wykonawcy o wcześniejszych nieprawidłowościach w pracy użyczonych urządzeń. -W przypadku kwestionowania przez którąś ze stron niniejszej umowy celowości lub wielkości kosztów naprawy urządzeń końcowych, strony w celu rozstrzygnięcia sporu zwrócą się o opinię rzeczoznawcy wskazanego przez Naczelną Organizację Techniczną. Opinia ta będzie wiążąca dla stron, a koszty opracowania opinii obciążą tę stronę, której roszczenia nie zostały uznane. -Zamawiający korzystający z usług transmisji danych kwestionujący jakość tych usług lub wysokość naliczanych z tytułu tych usług opłat może wnosić reklamacje. Przedmiotem reklamacji może być w szczególności zła pod względem technicznym jakość usług nie spełniająca parametrów technicznych oraz naliczana przez usługodawcę wysokość opłat. -W związku z powyższym Zamawiający może dokonać samodzielnie odpowiednich pomiarów łączy przy pomocy własnych przyrządów pomiarowych włączonych wysoko-omowo bez przerywania transmisji a wyniki pomiarów przedstawić Wykonawcy. -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne zawinione spowodowanie uszkodzeń sprzętu, oprogramowania lub utratę danych powstałych w wyniku uszkodzeń końcowych urządzeń abonenckich. -Zamawiana usługa musi być świadczona poprzez stacjonarne urządzenia teletransmisyjne oparte na kablach miedzianych lub światłowodowych, nie może być świadczona drogą radioliniową. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji i we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do Specyfikacji. Płatność faktury -30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 133 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 31.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ,tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie i dokumenty określone w Specyfikacji ,według zasady: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego w Koszalinie, 75-950 Koszalin, ul. Fałata 30, pok. 318..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego w Koszalinie, 75-950 Koszalin, ul. Fałata 30, pok. 318..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.