eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie pnKu rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania w Gminie Dobrzyniewo Duże

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Dobrzyniewo Duże: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie pn: Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania w Gminie Dobrzyniewo Duże
Numer ogłoszenia: 228791 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże , ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie pn: Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania w Gminie Dobrzyniewo Duże.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych oraz sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania realizowanego przez Gminę Dobrzyniewo Duże, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt jest realizowany przez niżej wymienione szkoły: Szkoła Podstawowa w Chrabołach, Chraboły 41, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199317, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym, ul. Szkolna 14, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197153, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Fastach, ul. Białostocka 5, 15-694 Białystok, tel. (085) 6532631, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197545, Szkoła Podstawowa w Obrubnikach, Obrubniki 33, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197098, Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach, Pogorzałki 127, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199307. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu niezbędnych do realizacji projektu w. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do niniejszej IDW. CZĘŚĆ II - zakup i dostawa sprzętu niezbędnych do realizacji projektu w. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do IDW. Zamawiający wymaga, aby pomoce i materiały dydaktyczne oraz sprzęt były pakowane i pogrupowane zgodnie z wyszczególnionymi rodzajami zajęć określonymi dla każdej szkoły oddzielnie. Miejscem dostawy będą siedziby szkół wymienione w ust. 1. Wykonawca udzieli na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 24 miesięcy (liczony od dnia odbioru dostawy). Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi pomocy dydaktycznych. Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów i sprzętu użyte w dokumentacji przetargowej zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikat CE. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne oraz sprzęt do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia oferowanych pomocy dydaktycznych pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i posiadanymi certyfikatami, przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się dołączenia do zakupionych pomocy i sprzętu kompletu naklejek umożliwiających ich oznakowanie zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Załączona ilość naklejek musi pozwolić na oznaczenie wszystkich zakupionych pomocy i sprzętu. W przypadku drobnych materiałów np. długopisy - naklejki zostaną naklejone na miejscu ich przechowywania. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 39162110-9 sprzęt dydaktyczny, 30213100-6 komputery przenośne, 30232110-8 drukarki laserowe, 32342400-6 sprzęt nagłaśniający..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.34.24.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I - Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). CZĘŚĆ II- Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium (dotyczy CZĘŚCI I) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy: upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo z innego dokumentu Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, (dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego). Formularz oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy; c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3) Zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, pod warunkiem, że Zamawiający nie straci dofinansowania. 4) Zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pok. 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przez Gminę Dobrzyniewo Duże w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach zajęć realizowanych w projekcie pn: Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania w Gminie Dobrzyniewo Duże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach zajęć realizowanych w projekcie Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania realizowanego przez Gminę Dobrzyniewo Duże, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt jest realizowany przez niżej wymienione szkoły: Szkoła Podstawowa w Chrabołach, Chraboły 41, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199317, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym, ul. Szkolna 14, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197153, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Fastach, ul. Białostocka 5, 15-694 Białystok, tel. (085) 6532631, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197545, Szkoła Podstawowa w Obrubnikach, Obrubniki 33, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197098, Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach, Pogorzałki 127, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199307. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu niezbędnych do realizacji projektu w. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do niniejszej IDW. Zamawiający wymaga, aby pomoce i materiały dydaktyczne były pakowane i pogrupowane zgodnie z wyszczególnionymi rodzajami zajęć określonymi dla każdej szkoły oddzielnie. Miejscem dostawy będą siedziby szkół wymienione w ust. 1. Wykonawca udzieli na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 24 miesięcy (liczony od dnia odbioru dostawy). Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi pomocy dydaktycznych. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikat CE. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia oferowanych pomocy dydaktycznych pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i posiadanymi certyfikatami, przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się dołączenia do zakupionych pomocy kompletu naklejek umożliwiających ich oznakowanie zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Załączona ilość naklejek musi pozwolić na oznaczenie wszystkich zakupionych pomocy. W przypadku drobnych materiałów np. długopisy - naklejki zostaną naklejone na miejscu ich przechowywania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie pn: Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania w Gminie Dobrzyniewo Duże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych oraz sprzętu w ramach zajęć realizowanych w projekcie Ku rozwojowi dzięki indywidualizacji nauczania realizowanego przez Gminę Dobrzyniewo Duże, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt jest realizowany przez niżej wymienione szkoły: Szkoła Podstawowa w Chrabołach, Chraboły 41, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199317, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym, ul. Szkolna 14, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197153, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Fastach, ul. Białostocka 5, 15-694 Białystok, tel. (085) 6532631, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie, ul. Pogodna 107, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197545, Szkoła Podstawowa w Obrubnikach, Obrubniki 33, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7197098, Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach, Pogorzałki 127, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (085) 7199307. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ II - zakup i dostawa sprzętu niezbędnych do realizacji projektu w. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do niniejszej IDW. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był pakowany i pogrupowany dla każdej szkoły oddzielnie. Miejscem dostawy będą siedziby szkół wymienione w ust. 1. Wykonawca udzieli na wszystkie dostarczone sprzęty gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 12 miesięcy (liczony od dnia odbioru dostawy). Wszystkie sprzęty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów i sprzętu użyte w dokumentacji przetargowej zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikat CE. Wykonawca dostarczy sprzęt do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia oferowanego sprzętu pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i posiadanymi certyfikatami, przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się dołączenia do zakupionych pomocy i sprzętu kompletu naklejek umożliwiających ich oznakowanie zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Załączona ilość naklejek musi pozwolić na oznaczenie wszystkich zakupionych sprzętów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.34.24.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.