eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławNr postępowaniaWAT.272.3.2012.PC

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Wrocław: Nr postępowania: WAT.272.3.2012.PC
Numer ogłoszenia: 228714 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu , ul. Krzywoustego 28, 51-165 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3265160, faks 71 3265161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.witd-wroclaw.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr postępowania: WAT.272.3.2012.PC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizował/realizuje co najmniej 2 umowy na usługi polegające na świadczeniu serwisu i naprawy samochodów o minimalnej wartości każdej z umów na 20 000,00 zł brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia lub na dzień podpisania Protokołu odbioru usług lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawiono powyższych dokumentów). Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru usług lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiono powyższych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże ze dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia następującym wyposażeniem zakładu: Warsztatem samochodowym wyposażonym w: a)stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia, b)stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg wzoru - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ; 2. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 3. wraz z ofertą Wykonawca przekazuje zaakceptowany wzór umowy znajdującej się w załączniku nr 5 do SIWZ (parafowana każda strona formularza).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.witd-wroclaw.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.witd-wroclaw.pl/ wat@dolnyslask.witdgov.pl WITD we Wrocławiu ul. Krzywoustego 28 51 165 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 12:00, miejsce: WITD we Wrocławiu ul. Krzywoustego 28 51 165 Wrocław pok. 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Serwis i naprawa samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu wymienionych w zestawieniu nr 1 w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia; b. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów; c. wykonywanie bieżącej konserwacji samochodów; d. wykonywanie napraw wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych; e. wykonywanie napraw specjalistycznej zabudowy przedziału biurowego wraz z dodatkową instalacją elektryczną; f. wykonywanie napraw specjalistycznej sygnalizacji uprzywilejowania w ruchu drogowym; g. demontaż zużytych części i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja; h. montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw; i. dostawę niezbędnych części zamiennych i samochodowych materiałów eksploatacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Serwis i naprawa samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu wymienionych w zestawieniu nr 2 w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia; b. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów; c. wykonywanie bieżącej konserwacji samochodów; d. wykonywanie napraw wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych; e. wykonywanie napraw specjalistycznej zabudowy przedziału biurowego wraz z dodatkową instalacją elektryczną; f. wykonywanie napraw specjalistycznej sygnalizacji uprzywilejowania w ruchu drogowym; g. demontaż zużytych części i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja; h. montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw; i. dostawę niezbędnych części zamiennych i samochodowych materiałów eksploatacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Serwis i naprawa samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu wymienionych w zestawieniu nr 3 w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia; b. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów; c. wykonywanie bieżącej konserwacji samochodów; d. wykonywanie napraw wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych; e. wykonywanie napraw specjalistycznej zabudowy przedziału biurowego wraz z dodatkową instalacją elektryczną; f. wykonywanie napraw specjalistycznej sygnalizacji uprzywilejowania w ruchu drogowym; g. demontaż zużytych części i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja; h. montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw; i. dostawę niezbędnych części zamiennych i samochodowych materiałów eksploatacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Serwis i naprawa samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu wymienionych w zestawieniu nr 4 w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia; b. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów; c. wykonywanie bieżącej konserwacji samochodów; d. wykonywanie napraw wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych; e. wykonywanie napraw specjalistycznej zabudowy przedziału biurowego wraz z dodatkową instalacją elektryczną; f. wykonywanie napraw specjalistycznej sygnalizacji uprzywilejowania w ruchu drogowym; g. demontaż zużytych części i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja; h. montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw; i. dostawę niezbędnych części zamiennych i samochodowych materiałów eksploatacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.