eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaStworzenie Platformy Dialogu i dedykowanego szkolenia e-learningowego na temat sieci Natura 2000 oraz administrowanie Platformą Dialogu w czasie realizacji projektu indywidualnego POiŚ.05.04.00-00-266 09 pn. Natura i Gospodarka - podstawy dialogu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Warszawa: Stworzenie Platformy Dialogu i dedykowanego szkolenia e-learningowego na temat sieci Natura 2000 oraz administrowanie Platformą Dialogu w czasie realizacji projektu indywidualnego POiŚ.05.04.00-00-266 09 pn. Natura i Gospodarka - podstawy dialogu.
Numer ogłoszenia: 228546 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 57 922 89, faks 22 57 925 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie Platformy Dialogu i dedykowanego szkolenia e-learningowego na temat sieci Natura 2000 oraz administrowanie Platformą Dialogu w czasie realizacji projektu indywidualnego POiŚ.05.04.00-00-266 09 pn. Natura i Gospodarka - podstawy dialogu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i wdrożeniu internetowej Platformy Dialogu (dalej: Platforma), administrowanie Platformą w czasie trwania umowy oraz opracowanie i wdrożenie szkolenia e-learning w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z regulacjami dotyczącymi ochrony środowiska, w szczególności związanymi z obszarami Natura 2000. W ramach usługi wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących zadań: Zadanie 1 - zaprojektowanie, stworzenie i wdrożenie internetowej Platformy Dialogu, przebiegające w dwóch etapach: a) pierwszy etap w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy, kiedy ma zostać opublikowana w Internecie Część informacyjna Platformy z podstawowymi informacjami i funkcjonalnościami, b) drugi etap w terminie do 90 dni od dnia podpisania umowy kiedy mają zostać wdrożone pozostałe funkcjonalności Platformy.; Zadanie 2 - administrowanie Platformą Dialogu od momentu jej wdrożenia do 28 lutego 2013 r. i jej rozwój, Zadanie 3 - opracowanie, stworzenie i wdrożenie szkolenia e-learning na temat sieci Natura 2000 i prowadzenia działalności gospodarczej na obszarach cennych przyrodniczo (dalej: Szkolenie) w terminie do 100 dni od dnia podpisania umowy. Zadanie 4 - Raportowanie z przebiegu realizacji Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 5 do SIWZ, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % wartości podstawowego przedmiotu zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 82.42.00.00 - 82.42.00.00 72.21.21.90 - Usługi opracowywania oprogramowania edukacyjnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia warunku oraz na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 2.2.1. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, tj. zrealizował, zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych realizuje: - należycie 2 usługi, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda, polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu portalu internetowego o charakterze serwisów informacyjnych (przez serwis informacyjny Zamawiający rozumie stronę internetową zawierającą bieżące informacje na temat, któremu dedykowany jest serwis) oraz - należycie zrealizował lub realizuje co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było/jest opracowanie szkoleń on-line i udostępnianie ich na platformie LMS, a wartość każdego z zamówień wynosiła (bez dostaw) minimum 50.000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku podania w wykazie wartości danej usługi w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia warunku oraz na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 2.2.2. Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej sześcioma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.2.2.1. Koordynator, który będzie odpowiedzialny za bieżące zarządzanie usługą po stronie Wykonawcy i za koordynację wszystkich działań usługi. Zarządzający będzie koordynował pracę zespołu ekspertów oraz będzie odpowiedzialny za komunikację i przekazywanie raportów Zamawiającemu. Szczegółowe wymagania: Koordynator powinien mieć przynajmniej 3-letnie doświadczenie w branży informatycznej. Przez doświadczenie rozumie się kierowanie, co najmniej dwoma należycie zrealizowanymi usługami, których przedmiotem było opracowanie serwisów informacyjnych lub wdrożenie platformy e-learningowej. 2.2.3. Specjalista ds. metodyki i dydaktyki szkoleń e-learningowych, który będzie odpowiedzialny za przygotowanie programu szkoleniowego i dydaktykę szkolenia, dobór właściwej formy i metody szkolenia oraz aktualizację programu szkoleniowego. Szczegółowe wymagania: Specjalista ds. metodyki i dydaktyki szkoleń e-learningowych powinien mieć przynajmniej 2 letnie doświadczenie jako metodyk lub dydaktyk szkoleń e-learning. Przez doświadczenie rozumie się przygotowanie programu szkoleniowego lub dydaktyki szkoleń on-line w ramach co najmniej jednego należycie wykonanego projektu, którego przedmiotem było opracowanie i udostępnienie szkolenia on-line na platformie LMS. 2.2.4. Specjaliści ds. technicznych, którzy będą odpowiedzialni za przełożenie treści merytorycznych na formułę on-line oraz wdrożenie i obsługę techniczną Szkolenia (Wykonawca musi zapewnić co najmniej 2 specjalistów ds. technicznych). Szczegółowe wymagania: Specjalista ds. technicznych powinien mieć przynajmniej 2-letnie doświadczenie w branży informatycznej. Przez doświadczenie rozumie się udział we wdrożeniu serwisów internetowych w oparciu o systemy CMS lub LMS oraz administrowaniu tego typu serwisami, tworzeniu i obsługi baz danych na potrzeby serwisu internetowego. 2.2.5. Ekspert w zakresie Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000 ocen oddziaływania na środowisko, który będzie odpowiedzialny m.in. za merytoryczne przygotowanie scenariusza szkolenia oraz treści merytorycznych na platformie dialogu. Szczegółowe wymagania: Ekspert w zakresie Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000 i ocen oddziaływania na środowisko, powinien co najmniej posiadać wykształcenie wyższe, przynajmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prawnych aspektów i procedur ocen oddziaływania na środowisko w tym na obszarach Natury 2000. 2.2.6. Specjalista w zakresie zarządzania społecznościami internetowymi, który będzie odpowiedzialny za administrowanie platformą dialogu i moderowanie części komunikacyjnej Platformy i powinien posiadać, co najmniej: Szczegółowe wymagania: Specjalista w zakresie zarządzania społecznościami internetowymi, powinien co najmniej posiadać wykształcenie wyższe, dwuletnie doświadczenie w administrowaniu serwisami WWW, roczne doświadczenie w zarządzaniu społecznościami internetowymi w serwisach społecznościowych. 2.2.7. Wykonawca może zaproponować dodatkowych ekspertów, uzasadniając potrzebę ich udziału w usłudze. 2.2.8. Po podpisaniu umowy nie będzie możliwe dokonywanie przez Wykonawcę zmian dotyczących zespołu ekspertów, bez pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiana może nastąpić tylko w uzasadnionym przypadku i pod warunkiem, ze nowa osoba posiada takie same lub wyższe kwalifikacje i doświadczenie od zastępowanej osoby. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia warunku oraz na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 2.2.2. Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej sześcioma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.2.2.1. Koordynator, który będzie odpowiedzialny za bieżące zarządzanie usługą po stronie Wykonawcy i za koordynację wszystkich działań usługi. Zarządzający będzie koordynował pracę zespołu ekspertów oraz będzie odpowiedzialny za komunikację i przekazywanie raportów Zamawiającemu. Szczegółowe wymagania: Koordynator powinien mieć przynajmniej 3-letnie doświadczenie w branży informatycznej. Przez doświadczenie rozumie się kierowanie, co najmniej dwoma należycie zrealizowanymi usługami, których przedmiotem było opracowanie serwisów informacyjnych lub wdrożenie platformy e-learningowej. 2.2.3. Specjalista ds. metodyki i dydaktyki szkoleń e-learningowych, który będzie odpowiedzialny za przygotowanie programu szkoleniowego i dydaktykę szkolenia, dobór właściwej formy i metody szkolenia oraz aktualizację programu szkoleniowego. Szczegółowe wymagania: Specjalista ds. metodyki i dydaktyki szkoleń e-learningowych powinien mieć przynajmniej 2 letnie doświadczenie jako metodyk lub dydaktyk szkoleń e-learning. Przez doświadczenie rozumie się przygotowanie programu szkoleniowego lub dydaktyki szkoleń on-line w ramach co najmniej jednego należycie wykonanego projektu, którego przedmiotem było opracowanie i udostępnienie szkolenia on-line na platformie LMS. 2.2.4. Specjaliści ds. technicznych, którzy będą odpowiedzialni za przełożenie treści merytorycznych na formułę on-line oraz wdrożenie i obsługę techniczną Szkolenia (Wykonawca musi zapewnić co najmniej 2 specjalistów ds. technicznych). Szczegółowe wymagania: Specjalista ds. technicznych powinien mieć przynajmniej 2-letnie doświadczenie w branży informatycznej. Przez doświadczenie rozumie się udział we wdrożeniu serwisów internetowych w oparciu o systemy CMS lub LMS oraz administrowaniu tego typu serwisami, tworzeniu i obsługi baz danych na potrzeby serwisu internetowego. 2.2.5. Ekspert w zakresie Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000 ocen oddziaływania na środowisko, który będzie odpowiedzialny m.in. za merytoryczne przygotowanie scenariusza szkolenia oraz treści merytorycznych na platformie dialogu. Szczegółowe wymagania: Ekspert w zakresie Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000 i ocen oddziaływania na środowisko, powinien co najmniej posiadać wykształcenie wyższe, przynajmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prawnych aspektów i procedur ocen oddziaływania na środowisko w tym na obszarach Natury 2000. 2.2.6. Specjalista w zakresie zarządzania społecznościami internetowymi, który będzie odpowiedzialny za administrowanie platformą dialogu i moderowanie części komunikacyjnej Platformy i powinien posiadać, co najmniej: Szczegółowe wymagania: Specjalista w zakresie zarządzania społecznościami internetowymi, powinien co najmniej posiadać wykształcenie wyższe, dwuletnie doświadczenie w administrowaniu serwisami WWW, roczne doświadczenie w zarządzaniu społecznościami internetowymi w serwisach społecznościowych. 2.2.7. Wykonawca może zaproponować dodatkowych ekspertów, uzasadniając potrzebę ich udziału w usłudze. 2.2.8. Po podpisaniu umowy nie będzie możliwe dokonywanie przez Wykonawcę zmian dotyczących zespołu ekspertów, bez pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiana może nastąpić tylko w uzasadnionym przypadku i pod warunkiem, ze nowa osoba posiada takie same lub wyższe kwalifikacje i doświadczenie od zastępowanej osoby. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia warunku oraz na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia warunku oraz na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 Załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Gwarancja systemu informatycznego - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 5) gdy nastąpi konieczność wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu Umowy, spowodowane czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, INTRACO piętro IX w godzinach pracy Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, pok. 486 Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt indywidualny POIiŚ.05.04.00-00.266 09 Natura i Gospodarka - podstawy dialogu realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2007-2013, Priorytet V - Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych; Działanie 5.4 - Kształtowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie środowiska, w tym różnorodności biologicznej. Beneficjentem projektu jest Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.