eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarlinekOdbiór, transport i spalanie odpadów medycznych od Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, Szpitala Powiatowego w Barlinku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Barlinek: Odbiór, transport i spalanie odpadów medycznych od Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, Szpitala Powiatowego w Barlinku.
Numer ogłoszenia: 228542 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Barlinku Szpital Powiatowy , ul. Szpitalna 10, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462502, 7461810, faks 095 7462502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i spalanie odpadów medycznych od Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, Szpitala Powiatowego w Barlinku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i spalanie odpadów medycznych od Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, Szpital Powiatowy w Barlinku, 74-320 Barlinek ul. Szpitalna 10 w ilości 9.000 kg w skali 12 miesięcy. Odpady będą umieszczone w workach, składowanych w pojemnikach Wykonawcy zamówienia,które będą wymieniane na czyste przy każdym odbiorze odpadów medycznych od Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie ar.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują sie w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.4. Brak przesłanek do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.4. Aktualna umowa dotycząca spalania odpadów.5. Wykonawca musi świadczyć usługę z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach ( Dz. U. Nr. 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami), aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów medycznych.Posiadanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności na terenie Zamawiającego w zakresie zbierania i transportu odpadów, wydane przez odpowiedni organ - ważne na czas trwania umowy.6.Wykonawca musi świadczyć usługę z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 28 października 2002 roku o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych - Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów medycznych.7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr. 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Szpital Powiatowy w Barlinku, 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10, pokój nr 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Szpital Powiatowy w Barlinku, 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10, pokój nr 14..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.