eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszBankowa obsługa budżetu powiatu przasnyskiego i jednostek organizacyjnych powiatu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Przasnysz: Bankowa obsługa budżetu powiatu przasnyskiego i jednostek organizacyjnych powiatu.
Numer ogłoszenia: 228535 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522270 w.121, fax. 029 7522270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy..

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu powiatu przasnyskiego i jednostek organizacyjnych powiatu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na jednakowych warunkach bankowej obsługi budżetu Powiatu Przasnyskiego i jednostek organizacyjnych powiatu tj.: Starostwo Powiatowe w Przasnyszu ul. Św. St. Kostki 5 oraz jednostki organizacyjne powiatu przasnyskiego objęte zamówieniem: 1. Dom Pomocy Społecznej w Przasnyszu ul. Ruda 1, 2. Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu ul. Joselewicza 6, 3. Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Placówek w Przasnyszu ul. Mazowiecka 25, 4. Powiatowy Zarząd Dróg w Przasnyszu ul. Gdańska 4, 5. Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu ul. Baranowska 44 6. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przasnyszu ul. Św. St. Kostki 5. obejmującej: - otwieranie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych, - przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych, - dokonywanie przelewów wewnętrznych i do innych banków, - sporządzanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji, wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i księgowanie operacji, - wydawanie blankietów czekowych, - instalację, udostępnianie, aktualizację w siedzibie Zamawiającego i jednostkach organizacyjnych pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych pracowników, - uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym, - udzielanie informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków na rachunkach, - automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku budżetu powiatu na rachunku lokaty typu overnight, - wydawanie zaświadczeń przez bank. W ramach zawartej umowy na bankową obsługę budżetu powiatu przasnyskiego rozliczenia ze wszystkimi jednostkami odbywać się będą indywidualnie, a kwoty za obsługę bankową potrącane z rachunków tych jednostek. Zamawiający przewiduje w ramach umowy uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 3. 500. 000,00 zł na pokrycie w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu. W kolejnych latach objętych umową kredyt może ulec zmianie, w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy będzie określała inny limit. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Przewiduje się w czasie trwania umowy uruchomienie systemu bankowości elektronicznej w Starostwie Powiatowym oraz wszystkich jednostkach organizacyjnych objętych zakresem postępowania w miarę potrzeb jednostek, w terminach uzgadnianych indywidualnie pomiędzy Wykonawcą, a Starostwem Powiatowym i jednostkami organizacyjnymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; oraz dodatkowo: 1. posiadają siedzibę banku, oddział lub filię na terenie Przasnysza, lub które utworzą oddział lub filię w Przasnyszu po rozstrzygnięciu przetargu, 2. spełniają i akceptują warunki i zapisy umieszczone w SIWZ 3. treść złożonej oferty odpowiada treści SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty; 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3. oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt.1 składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum (spółkę cywilną) warunki określone w rozdz. 8 specyfikacji muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum (spółki cywilnej)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 10
  • 3 - Oprocentowanie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych - 15
  • 4 - Oprocentowanie lokat na rachunku typu overnight - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-przasnysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przasnyszu, ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz pokój nr 77.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przasnyszu ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz pokój nr 84 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.