Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Gostycyn: Remont drogi transportu rolniczego, ulica Okrężna w Pruszczu, gm. Gostycyn
Numer ogłoszenia: 228524 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Bydgoska 8, 89-520 Gostycyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3346001, fax. 052 3346001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gostycyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi transportu rolniczego, ulica Okrężna w Pruszczu, gm. Gostycyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi transportu rolniczego, poprzez ułożenie nawierzchni bitumicznej o powierzchni 5314,99 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: wykonawca musi wykazać, że posiada kierownictwo robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności w specjalności budowy dróg, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 7. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) Wykaz kierownictwa i kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia (do oferty wykonawca załącza aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, odpis uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności budowy dróg; warunek należy spełnić sporządzając wykaz osób, dołączając dokumenty potwierdzające uprawnienia wymienionych osób i ich przynależność do samorządu zawodowego 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 6) Zaakceptowany wzór umowy 7) Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robot - załącznik do SIWZ 8) Harmonogram Rzeczowo - Finansowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gostycyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gostycynie
ul. Bydgoska 8
89-520 Gostycyn
Biuro Obslugi Klienta, I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Gostycynie ul. Bydgoska 8 89-520 Gostycyn Sekretariat, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych Województwa Kujawsko - Pomorskiego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łaskarzew
- Remont drogi gminnej 600126K w m. Celiny i Władysław w km 0+000- 1+030
- Roboty budowlane polegające na budowie obiektu małej architektury - ekopracowni
- "Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Poświętne" w ramach zadania "Budowa wodociągu w gminie Poświętne oraz zakup samochodu asenizacyjnego i beczki asenizacyjnej"
- Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie gminy Solec-Zdrój w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.