Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-10
Grodków: Dostawa Opału do placówek oświatowych na terenie gminy w 2009r
Numer ogłoszenia: 22824 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Szkół i Przedszkoli , ul. Powstańców Śląskich 24, 49-200 Grodków, woj. opolskie, tel. 077 4155569, faks 077 4157080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Opału do placówek oświatowych na terenie gminy w 2009r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Węgiel kamienny klasy orzech o parametrach minimalnych 28-050-06 - 250 ton w skali roku 2. Miał węglowy o parametrach minimalnych 23-15-06 - 90 ton w skali roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.11.21.0 - Węgiel kamienny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponująpotencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowejzapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art 22 ust.1 pkt.1-4 oraz art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych(oświadczenie pisemne załączone do oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunkówudziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty na każdego z nich. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych(oświadczenie zalączone na formularzu oferty). 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem wypisu z rejestrudziałalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z płatnościami, ich umorzeniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał lub kserokopia zaświadczenia potwierdzona za zgodność z oryginałem z właściwego oddziału ZUS o niezaleganiu z płatnościami, ich umorzeniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Szkół i Przedszkoli
ul. Powstańców Śl. 24
49-200 Grodków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Gminnego Zarządu Szkół i Przedszkoli.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GRODKÓW
- Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Grodków i zarządzanie lokalami gminnymi we Wspólnotach Mieszkaniowych
- Stałe przewozy uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Grodkowie
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Wynajem oraz montaż i demontaż mobilnego lodowiska o wymiarach 15mx20m wraz z akcesoriami
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Grodkowie
więcej: przetargi GRODKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa węgla kamiennego sortymentu groszek, typu 31.2 lub 32.1 /płukanego/ do SPZOL w Rajczy przez okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Zakup i dostawa węgla groszek standard do obiektów gminy Bielsk w roku 2026
- Dostawa miału węglowego do kotłowni szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa węgla kamiennego na 2026 r.
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





