eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławprzetarg nieograniczony na dostawę żywności do jednostek Wrocławskiego Zespołu Żłobków rejon III z podziałem na zadania - liczba zadań 7

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Wrocław: przetarg nieograniczony na dostawę żywności do jednostek Wrocławskiego Zespołu Żłobków rejon III z podziałem na zadania - liczba zadań 7
Numer ogłoszenia: 228224 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185120 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę żywności do jednostek Wrocławskiego Zespołu Żłobków rejon III z podziałem na zadania - liczba zadań 7.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do jednostek Wrocławskiego Zespołu Żłobków rejon III z podziałem na zadania - liczba zadań 7. CPV - 15100000-9, 15810000-6, 15220000-6, 15332200-6, 15800000-6, 15331170-9, 15884000-8 1.Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części zadań tj: Zadanie nr 1 - dostawa mięsa i przetworów mięsnych. Zadanie nr 2 dostawa pieczywa. Zadanie nr 3 - dostawa ryb. Zadanie nr 4 - dostawa przetworów, Zadanie nr 5 - dostawa artykułów spożywczych, przypraw, makaronów, soków i miodu Zadanie nr 6- dostawa mrożonek Zadanie nr 7 - dostawa artykułów spożywczych dla niemowląt 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (7 części). 3.Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny asortyment dla danego zadania. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3-3.6. do SIWZ. W przypadku podania w zestawieniu kosztów zadania - załącznik nr 3-3.6, nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, wartości odżywcze i walory smakowe co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm. 5.Miejsce dostaw: Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać towar do żłobków mieszczących się na terenie Wrocławia tj. 1)do żłobka Nr 8 ul. Sądowa 6, 2)do żłobka Nr 10 ul. Brodatego 17, 3)do żłobka Nr 12 ul. Jugosłowiańska 83a, 4)do żłobka Nr 14 ul. Mulicka 4c. 6.Informacje Ogólne dla zadania 1-7. 1)Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. 2)Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3)Odbioru dokona upoważniony i wyznaczony przez Zamawiającego pracownik w siedzibie Odbiorcy zgodnie z pkt 5. 4)Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Odbiorcy. 5)Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do momentu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 6)Faktury rachunki za zamówiony towar dostarczane winny być wraz z towarem, jedynie w przypadku pieczywa i nabiału faktury rozliczane będą raz w tygodniu w każdy poniedziałek następnego tygodnia. Dostarczany towar winien być świeży (Rozdz. II, pkt 7 ppkt.8) z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7)W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 8)Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny, który będzie udostępniony na prośbę Zamawiającego. 9)W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 10. 10)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie o 20%. 7. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia 1)Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności z: a.ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U 2010 Nr 136, poz. 914 j.t.) oraz ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. z 2005r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi; b.dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852 2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853 2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14, z późn. zm ), Rozporządzeniem (WE) Nr 854 2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 75, z późn. zm), Rozporządzenie (WE) Nr 178 2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002r z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm), 2)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia pojazdem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3)Dowóz przedmiotu zamówienia do wskazanego obiektu Zamawiającego winien odbywać się ubezpieczonym transportem- pojazdem Wykonawcy, 4)Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5)Dostawy winny być wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez Zamawiającego (Rozdz. II pkt 9 ppkt 1). 6)Wykonawca realizował będzie wszystkie dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach: a.od 630 do 730 - dostawy mięsa i przetworów mięsnych, ryb, nabiału i pieczywa; b.od 630 do 1400- pozostałe artykuły. W wyjątkowych sytuacjach strony umowy dopuszczają zmianę godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą i Odbiorcą (dostawy winny być realizowane w godzinach pracy Odbiorcy). 7)Towar winien być dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 8)Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż minimum trzy miesiące od daty dostarczenia, za wyjątkiem mięsa, warzyw, nabiału i jaj które winny być dostarczane świeże. 9)Za dostarczoną żywność odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 8. Odbiór towaru. Odbioru towaru w siedzibie Odbiorcy dokonają wyznaczeni i upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Odbiór powinien być potwierdzony protokołem odbioru, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 9. Dostawy. 1)Poszczególne dostawy odbywać się będą partiami wg zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane zgodnie z zamówieniem i w terminie nie dłuższym niż 12-24 godzin licząc od godziny złożenia zamówienia. A w przypadku pieczywa i mięsa w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od zamówienia. 2)Zamówienia będą składane telefonicznie następnie niezwłocznie potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną. 3)Zamawiający nie wyraża zgody na dzielenia zamówionej dostawy na części. 4)Dostawa dotycząca 1 lokalizacji winna zawierać wszystkie zamówione artykuły. 5)Wykonawca każdorazowo za dostarczoną partię towaru wystawi fakturę ze wskazaniem lokalizacji której dostawa dotyczy. 10.Termin wykonania zamówienia: Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.88.40.00 - Produkty dla niemowląt .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych, przypraw, makaronów, soków i miodu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP MIMAR Marian Sopinka, ul. Zaułek Rogoziński 1/7, 51-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35275,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35723,72

  • Oferta z najniższą ceną: 35723,72 / Oferta z najwyższą ceną: 38611,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.