eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony na dostawę odzieży roboczej i dodatków roboczych, materiałów ogrodniczych, drobnego sprzętu gospodarczego i znaków fluorescencyjnych oraz urządzen i narzędzi. Nr sprawy INFR/200/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Wrocław: Przetarg nieograniczony na dostawę odzieży roboczej i dodatków roboczych, materiałów ogrodniczych, drobnego sprzętu gospodarczego i znaków fluorescencyjnych oraz urządzen i narzędzi. Nr sprawy INFR/200/2008
Numer ogłoszenia: 228193 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, fax. 0-71 7652 228.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę odzieży roboczej i dodatków roboczych, materiałów ogrodniczych, drobnego sprzętu gospodarczego i znaków fluorescencyjnych oraz urządzen i narzędzi. Nr sprawy INFR/200/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na dostawe odziezy roboczej i dodatków roboczych, materiałów ogrodniczych, drobnrgo sprzetu gospodarczego i znaków fluoroscencyjnych oraz urzadzen i narzędzi wg siwz. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 31.11.00.0 - Nasiona 24.44.00.00 - Różne nawozy 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 34.92.40.00 - Zmienne znaki informacyjne 19.50.00.00 - Guma i tworzywa sztuczne 31.22.48.10 - Przedłużacze 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych 39.10.00.00 - Meble 42.66.00.00 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny 44.54.20.00 - Części łańcuchów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24, spełniają warunki określone w art.22 ust.1oraz złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - oświadczenie określone w art.44 w związku z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru zawartego -w załączniku nr 2); - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - oświadczenie określone w art.44 w związku z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4213 Wrocław ul. Obornicka 100-102 bud. nr 2 pok. 101 ( 3,80 zł) lub za pośrednictwem poczty za zaliczeniem pocztowym( 3,80 + koszty przesyłki) Fax 071/ 7656 228.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego, kancelaria jawna bud. nr 2 , I p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież i dodatki robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież i dodatki robocze - zadanie nr 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały ogrodnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogrodnicze wg załącznika nr 1 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2, 24.44.00.00-0, 44.50.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt gospodarczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt gospodarczy wg załącznika nr 1 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Znaki fluorescencyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znaki fluorescencyjne wg załącznika nr 1 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia i narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i narzędzia wg załącznika nr 1 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1, 31.22.48.10-3, 31.50.00.00-1, 34.30.00.00-0, 38.40.00.00-9, 39.10.00.00-3, 42.66.00.00-0, 44.54.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.