eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-26

Dąbrowa Górnicza: Wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 228107 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327620 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą, zgodnie z wykazem poniżej: 1.1.Akt zgonu , 4 strony, dwustronnie drukowane - symbol - M-3; format - 248x345 mm x 2; gramatura (g/m2) - 90; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 500; 1.2.Akt małżeństwa, 4 strony, dwustronnie drukowane- symbol - M-2; format - 248x345 mm x 2; gramatura (g/m2) - 90; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 500; 1.3.Akt urodzenia, 4 strony, dwustronnie drukowane- symbol - M-1; format - 248x345 mm x 2;gramatura (g/m2) - 90; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 500; 1.4.Odpis zupełny aktu zgonu (ze znakiem wodnym)- symbol - M-6; format - A5; gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 500; 1.5.Odpis zupełny aktu małżeństwa (ze znakiem wodnym)- symbol - M-5; format - A5;gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 500; 1.6.Odpis zupełny aktu urodzenia (ze znakiem wodnym)- symbol - M-4; format - A5; gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 500; 1.7.Odpis skrócony aktu zgonu (ze znakiem wodnym)- symbol - M-15; format - A5; gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 10200; 1.8.Odpis skrócony aktu małżeństwa (ze znakiem wodnym)- symbol - M-13; format - A5; gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 10200; 1.9.Odpis skrócony aktu urodzenia (ze znakiem wodnym)- symbol - M-8; format - A5;gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 10200; 1.10.Zaświadczenie stwierdzające brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (ze znakiem wodnym)- symbol - M-201; format - A4; gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 3000; 1.11.Zaświadczenie dot. zawarcia związku małżeńskiego za granicą (ze znakiem wodnym) - symbol - M-200; format - A4; gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 100; 1.12.Zapewnienie (4 strony, drukowane dwustronnie)- symbol - M-17; format - A5 x 2; gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 1200; 1.13.Zawiadomienie dla USC, dwustronne- symbol - M-52; format - A6; gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Bl.; ilość szacunkowa - 50; 1.14.Odpis skrócony aktu zgonu wielojęzyczny- symbol - M-212; format - A4;gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 330; 1.15.Odpis skrócony aktu małżeństwa wielojęzyczny- symbol - M-211; format - A4;gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 330; 1.16.Odpis skrócony aktu urodzenia wielojęzyczny- symbol - M-210; format - A4; gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 340; 1.17.Odpis skrócony aktu zgonu, dwustronne- symbol - M-15a; format - A5; gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 3000; 1.18.Odpis skrócony aktu małżeństwa, dwustronne symbol - M-13a; format - A5; gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 3000; 1.19.Odpis skrócony aktu urodzenia, dwustronne- symbol - M-8a; format - A5;gramatura (g/m2) - 80; jedn.miary - Szt.; ilość szacunkowa - 3000;2. Wszystkie druki wymienione w wykazie w pkt 1. muszą być spójne z obowiązującym komputerowym Systemem rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach. 3. Druki wymienione w tabeli w pkt 3.3.1. SIWZ należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczenia oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń i protokołów - z dnia 26 października 1998 r. (Dz.U. z 1998 r. Nr 136, poz. 884 z późn. zm.) - dotyczy wyłącznie druków zawartych w Rozporządzeniu.4. Wykonane i dostarczone druki musza być w pełni zgodne z parametrami podanymi w wykazie w pkt 1. oraz ze wzorami druków stanowiącymi zał. nr 6 do SIWZ. Ewentualna wadliwa dostawa lub jej część będzie wymieniana na koszt Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od daty dostawy. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia cząstkowego w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu złożenia telefonicznego/faksowego zapotrzebowania przez Zamawiającego. 7. Wykonawca dostarczy wydrukowane i spakowane druki do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, na własny koszt i własnym środkiem transportu. 8. Paczki z drukami muszą być opisane zgodnie z ich zawartością oraz winny być zapakowane w pakowy papier/pudełko. Druki muszą być zapakowane w taki sposób i przy użyciu takich materiałów, które uniemożliwią, rozerwanie paczki, wysypanie się lub uszkodzenie ich zawartości w czasie transportu (między innymi usztywnione z dołu i z góry). 9. Podane w wykazie w pkt. 1. ilości druków są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zamówień przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w wykazie w pkt. 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów, jednak nie więcej niż o 20 % wartości umowy (brutto). 10. Gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego obniżyła się wysokość środków przewidzianych przez Zamawiającego na realizację zadania, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, ani do żądania kary umownej czy odszkodowania. 11. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel. W sekcji IV.5. jest podana szacunkowa wartość zamówienia z uwzględnieniem zamówienia uzupełniającego, natomiast bez zamówienia uzupełniającego wartość wynosi 6.967,21 PLN (bez Vat).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.42.00.00 - Papier ze znakiem wodnym 22.90.00.00 - Różne druki 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa DRUK-HURT - Marek Bulniak, ul. Okręgowa 40, 93-367 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3650,81

  • Oferta z najniższą ceną: 3650,81 / Oferta z najwyższą ceną: 5544,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.