Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Poddębice: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych dla SP ZOZ w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 227893 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, fax. 043 678 20 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-poddebice.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych dla SP ZOZ w Poddębicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych dla SP ZOZ w Poddębicach w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień: 15800000-6 03142500-3 , 15811000-6 , 15500000-3 , 15511000-3 , 03220000-9 , 03212100-1 , 15332100-5 ,03311000-2 , 15112000-6 , 15131130-5 , 2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać produkty oznaczone w pakietach odpowiadające normom kontroli jakości w obowiązującym systemie GHP, GMP, HACCP. 3. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta złożona na wybrany pakiet musi obejmować wszystkie pozycje danego pakietu. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (czyli na wybrany przez Wykonawcę pakiet), z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty sukcesywnie w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego, w przypadku produktów wymienionych w pakietach nr 3, 4, 5, 9, 10, 11 nie później, niż następnego dnia po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. 8.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w pakietach są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.14.25.00 - Jaja 15.81.10.00 - Pieczywo 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.51.10.00 - Mleko 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.21.21.00 - Ziemniaki 15.33.21.00 - Przetworzone owoce 03.31.10.00 - Ryby 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.30 - Wędliny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami, f. spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a. jest niezgodna z ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu?mieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, g. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania za?wiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachun?kowej w obliczeniu ceny, h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonaw?cy. Ocena spełnienia warunków odbywa się na zasadzie spełnia / nie spełnia i zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ. c) Podpisany przez Wykonawcę wzór umowy - Załącznik nr: 4 do SIWZ. d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], e) oświadczenie o objęciu urzędowej kontroli żywności, jej dystrybucji i transportu przez organy inspekcji sanitarnej - Załącznik nr 5 do SIWZ. f) oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim środkiem transportu do przewozu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów a) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego. b) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. c) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. d) Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. e) Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. 3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja / spółki cywilne): a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. b) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. c) Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. 4. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII ppkt. d, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. c. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 5. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych a) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. b) Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. c) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. d) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach
ul. Mickiewicza 16
99-200 Poddębice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach ul. Mickiewicza 16 99-200 Poddębice, Sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. barszcz biały w płynie op=400g, 37 op. 2. budyń śmietankowy op=65g, 17 op. 3. chleb ryżowy op=175g, 210 op. 4. chrupki kukurydziane op=100g, 87 op 5. ciastka luz, 10 kg 6. cukier op=1kg, 310 kg 7. deser owocowy op=100g , 10 op. 8. dżem op=25g, 700 op. 9. galaretka op=90g, 157 op. 10. groszek konserwowy op=400g, 20 op. 11. herbata granulowana op=80g, 227 op. 12. herbatniki op=14g, 500 op. 13. kakao op=200g, 2 op. 14. kasza jęczmienna, 127 kg 15. kasza manna, 47 kg 16. kisiel op=40g, 134 op. 17. kleik ryżowy op=180g, 30 op. 18. koncentrat pomidorowy 30% (bez konserwantów i bez żadnych dodatków) op=1l., 34 op. 19. koncentrat pomidorowy op=70g , 100 op. 20. krakersy op=180g, 34 op. 21. kwasek cytrynowy op=20g, 267 op. 22. liść laurowy op=7g, 10 op. 23. majeranek op=15g, 10 op. 24. majonez o gęstej konsystencji op=480g, 12 op. 25. makaron świderki op=1kg , 300 op. 26. makaron nitka op=1kg, 24 op. 27. mąka kukurydziana, 1 kg 28. mąka pszenna typ 480 op=1kg, 290 kg 29. mąka ziemniaczana op=1kg, 4 op. 30. musztarda op=200g, 4 op. 31. olej op=1L, 142 op. 32. pieprz op=20g, 50 op. 33. płatki kukurydziane op=250g, 2 op. 34. przecier szczawiowy op=320g, 17 op. 35. przyprawa do gulaszu op=20g, 7 op. 36. przyprawa do kurczaka op=100g, 10 op. 37. przyprawa do potraw op=200g, 127 op. 38. ryż, 84 kg 39. sok bez cukru dla dzieci op=175ml, 10 op. 40. sól, 87 kg 41. suchary b/c op=285g, 17 op. 42. wafelki op=20g, 434 op. 43. zacierka makaronowa op=250g, 154 op. 44. ziele angielskie op=15g, 10 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Jaja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. jaja klasa M, 3090 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. chleb 1200g, 1167 szt 2. chleb razowy 600g, 667 szt 3. bułka 50g, 14000 szt 4. bułka tarta, 7 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Przetwory nabiałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. mleko 2% op=1L, 3334 L 2. masło roślinne 250g kostka, 1042 op. 3. śmietana 18% op=400g, 46 op. 4. ser biały półtłusty, 146 kg 5. ser żółty, 29 kg 6. ser plaster op=130g, 342 op. 7. ser krążek op=140g, 313 op. 8. serek twarogowy op=100g, 63 op. 9. jogurt naturalny b/c op=135g, 500 op. 10. jogurt owocowy op=115g, 121 op. 11. margaryna op=250g, 63 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Warzywa, owoce, kiszonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. marchew, 959 kg 2. pietruszka, 7 kg 3. seler, 175 kg 4. por, 42 szt. 5. burak, 688 kg 6. kapusta biała, 234 kg 7. kapusta pekińska, 100 kg 8. kapusta kwaszona, 175 kg 9. kapusta czerwona, 13 kg 10. włoszczyzna, 346 szt. 11. cebula, 53 kg 12. pieczarki, 11 kg 13. jabłka, 1125 kg 14. ogórek zielony, 25 kg 15. ogórek kwaszony, 75 kg 16. pomidory, 67 kg 17. natka pietruszki, 167 szt. 18. koper pęczek, 100 szt. 19. sałata, 313 szt. 20. truskawki mrożone, 5 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Ziemniaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ziemniaki, 4209 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Owoce sproszkowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. aronia w proszku op=100g, 63 op.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Ryby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ryba mrożona - filet, 84 kg 2. śledzie, 7 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Mięso.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. II chuda wieprzowa, 375 kg 2. II wołowa - gulaszowe, 75 kg 3. II wieprzowa tłusta, 75 kg 4. schab b/k, 188 kg 5. żeberka, 34 kg 6. słonina, 19 kg 7. wątroba wieprzowa, 59 kg 8. karczek z/k, 80 kg 9. pachwina wędzona, 5 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Drób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ćwiartka kurczaka, 667 kg 2. porcje rosołowe, 125 kg 3. filet drobiowy, 42 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Wedliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. krakowska, 100 kg 2. rawska, 63 kg 3. zielonogórska, 10 kg 4. łopatkowa, 61 kg 5. szynkówka, 57 kg 6. dębicka, 34 kg 7. śniadaniowa, 105 kg 8. piwna, 100 kg 9. tyrolska, 7 kg 10. mortadela, 23 kg 11. targowa, 19 kg 12. parówka-paluszek drobiowa, 38 kg 13. parówka - paluszek, 105 kg 14. pieczeń z papryką (pieczarką), 11 kg 15. pasztet drobiowy, 23 kg 16. pasztetowa, 5 kg 17. wędlina drobiowa, 69 kg 18. kaszanka, 5 kg 19. ogonówka, 2 kg 20. szynka gotowana, 3 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- "Zakup sprzętu do robót utrzymaniowych i pielęgnacyjnych przy zadrzewieniu i terenach zielonych w pasach drogowych dróg powiatowych"
- Dostawa i zakup samochodu osobowego w ramach realizacji programu pn. "Ekoauto- zakup samochodu elektrycznego oraz stacji ładowania na potrzeby Gminy Poddębice"
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa MIĘSA WIEPRZOWEGO I WĘDLIN WIEPRZOWYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, wędlin oraz mięsa drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, warzyw gotowanych, surówek, soków i przecierów oraz ziemniaków dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2026 roku
- MZŻ.262.15.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.