Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Chełmno: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO EKOTERM PLUS
Numer ogłoszenia: 227892 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, fax 056 6861540.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmno.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO EKOTERM PLUS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 23122100-9 OLEJ OPAŁOWY Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS w ilości 81 700 litrów z możliwością zmniejszenia o 2 000 litrów, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. Przedmiot zamówienia powinien spełniać warunki określone w rozporządzeniu MINISTRA GOSPODARKI z dnia 04 stycznia 2007r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2007r. Nr 4 poz. 30). Olej winien być dostarczony do kotłowni zlokalizowanej na terenie Gminy Chełmno oraz zatankowany do zbiorników w niżej wymienionych miejscach: Szkoła Podstawowa z Kolnie - 3 zbiorniki po 2000 litrów każdy, Szkoła Podstawowa w Małych Łunawach - 4 zbiorniki po 2000 litrów każdy, Publiczne Gimnazjum w Podwiesku - 6 zbiorników po 1500 litrów każdy, Zespół Szkół w Starogrodzie - 6 zbiorników po 800 litrów każdy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 02.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. OCENA spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń i informacji: wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych ustawą Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY (załącznik nr 3 do SIWZ), wykaz osób, z którymi można kontaktować się w celu uzyskania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty (załącznik nr 5 do SIWZ), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno pokój nr 34.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 45 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHEŁMNA
więcej: przetargi w Chełmnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO L-1 DO KOTŁÓW CO NA POTRZEBY OKRĘGOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W MROZACH W ROKU 2026
- Dostawa oleju opałowego
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na rok 2026
- Dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Psarach w 2026 roku
- Dostawa oleju napędowego do celów opałowych do kotłowni w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni-Letnisko w roku 2026
- Zakup i dostawa oleju opałowego
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





