To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-29
Kielce: wykonanie i dostawa mebli biurowych dla Głównego Punktu
Informacyjnego Funduszy Europejskich w Kielcach
Numer ogłoszenia: 227453 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318910 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dostawa mebli biurowych dla Głównego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Informacje ogólne:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych zgodnie z następującymi częściami:
a)Część I: meble biurowe na podstawie przedstawionego projektu stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna).
b)Część II: fotele i krzesła biurowe na podstawie przedstawionego projektu stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna).
2.Przedmiot zamówienia obejmuje transport zamawianego przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, wniesienie przedmiotu
zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, montaż oraz przekazanie związanych z przedmiotem zamówienia dokumentów tj. dokumentacji technicznoeksploatacyjnej,
dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę lub osobę trzecią.
3.Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia.
4.Wyszczególnienie części zamówienia:
I część - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
Biurko pracownicze I szt. 3; Biurko pracownicze II szt. 3; Biurko pracownicze III szt. 2; Stół konferencyjny szt.4; Przegroda szklana szt.2; Metalowy wieszak ubraniowy szt. 2; Kontener pracowniczy III szt. 8; Wózek na komputer szt. 8; Przegroda tapicerowana I szt. 8; Przegroda tapicerowana II szt. 6; Szafa aktowa niska I szt. 6; Szafa aktowa średnia II szt. 3;Szafa aktowa wysoka I szt. 2; Szafa aktowa wysoka II szt. 1; Szafa aktowa wysoka III szt. 1; Szafa ubraniowo/aktowa I szt. 1.
II część - DOSTAWA FOTELI I KRZESEŁ
Fotel pracowniczy szt. 8; Fotel klient szt. 8;Krzesło konferencyjne szt. 12.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I i II zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1, 2a , 2b, 2c, 2d do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.31.00 - Fotele .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, na mocy Umowy dotacji dotyczącej realizacji projektu Pomocy Technicznej nr DIP/BGD-II/POPT/86/14 z dn. 19.05.2014 roku pomiędzy Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju i Samorządem Województwa Świętokrzyskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANIMAR Sylwester Jańczak, ul. Teklinowska 16a, 98-400 Wieruszów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31965,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22504,08
Oferta z najniższą ceną: 22504,08 / Oferta z najwyższą ceną: 46002,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa foteli i krzeseł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELDOR SP. z o.o., Plac Smolki 4 lok. 5, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8720,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12910,18
Oferta z najniższą ceną: 12910,18 / Oferta z najwyższą ceną: 30012,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Usługa cateringu dla uczestników projektu w Sandomierzu w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Remont drogi krajowej nr 9 na odcinku Nietulisko Duże-Nietulisko Małe od km 55+989 do km 56+789 oraz od km 57+335 do km 58+043
- Remont drogi powiatowej nr 1365T w m. Starochęciny Gmina Chęciny
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów oraz sprzętu niezbędnego do wykonania badań dla Zakładu Markerów Nowotworowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli biurowych oraz dźwigu basenowego dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepełnosprawnością
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Gdańskiego Ośrodka Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży (GOPP) przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności (MZON) przy Gdańskim Centrum Świadczeń, przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- Zakup 17 krzeseł do sali konferencyjnej Biura Dziekana Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych PW przy ul. Nowowiejskiej 15/19 z dowozem
- Zakup pierwszego wyposażenia do nowo utworzonych oddziałów w Przedszkolu "Miś" w Pniewach.
- Dostawa i wyposażenie gminnego żłobka w Miejskiej Górce
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.