eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dzierżawa kontenera - pojemnika z prasą, odbiór i unieszkodliwianie odpadów Wojewódzkie Szpitala Specjalistycznego w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Radom: Dzierżawa kontenera - pojemnika z prasą, odbiór i unieszkodliwianie odpadów Wojewódzkie Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
Numer ogłoszenia: 227342 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, ul. Juliana Aleksandrowicza 5/58, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 361 39 00, fax (048) 345 11 18, 3451043.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa kontenera - pojemnika z prasą, odbiór i unieszkodliwianie odpadów Wojewódzkie Szpitala Specjalistycznego w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dzierżawa kontenera - pojemnika z prasą, odbiór i unieszkodliwianie odpadów Wojewódzkie Szpitala Specjalistycznego w Radomiu. Zamówienie składa się z 13 części poniżej 211 000,00 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie wymagał dokumentów określonych w paragrafie 1 ust. 1 pkt. 2 lub odpowiednio w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wss.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu ul. Juliana Aleksandrowicza 5 26-617 Radom, pokój nr 58.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu ul. Juliana Aleksandrowicza 5 26-617 Radom, pokój nr 58.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa kontenera - pojemnika z prasą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa kontenera - pojemnika z prasą.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów zawierających rtęć ( termometry) -kod wg katalogu odpadów 06 04 04*.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów zawierających rtęć ( termometry) -kod wg katalogu odpadów 06 04 04*. Zamówienie o wartości poniżej 211 000,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów - Inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (kod wg katalogu odpadów 13 02 08*).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów - Inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (kod wg katalogu odpadów 13 02 08*).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów - Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy (1) inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (uszkodzone monitory) (kod wg katalogu odpadów 16 02 13*).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów - Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy (1) inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (uszkodzone monitory) (kod wg katalogu odpadów 16 02 13*).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów - Inne baterie i akumulatory (kod wg katalogu odpadów 16 06 05).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów - Inne baterie i akumulatory (kod wg katalogu odpadów 16 06 05).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów - Części ciała i organy ( tkanka organiczna) kod wg katalogu odpadów 18 01 02*.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów - Części ciała i organy ( tkanka organiczna) kod wg katalogu odpadów 18 01 02*.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne ( opakowania) kod wg katalogu odpadów 18 01 08*.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne ( opakowania) kod wg katalogu odpadów 18 01 08*.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty lecznicze i wyroby medyczne (z wyłączeniem środków odurzających, substancji psychotropowych i prekursorów grupy I-R) Kod 18 01 09 a także Produkty lecznicze zawierające środki odurzające, substancje psychotropowe i prekursory grupy I-R Kod: 18 01 09..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są produkty lecznicze i wyroby medyczne (z wyłączeniem środków odurzających, substancji psychotropowych i prekursorów grupy I-R) Kod 18 01 09 a także produkty lecznicze zawierające środki odurzające, substancje psychotropowe i prekursory grupy I-R Kod: 18 01 09..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów - tłuszcz ze zmywalni tunelowej naczyń, kod wg katalogu odpadów 19 08 09.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów - tłuszcz ze zmywalni tunelowej naczyń, kod wg katalogu odpadów 19 08 09.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów - Inne odpady , które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, które wywołują choroby u ludzi (odpady zakaźne) - kod wg katalogu odpadów: 18 01 03*.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów - Inne odpady , które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, które wywołują choroby u ludzi (odpady zakaźne) - kod wg katalogu odpadów: 18 01 03*.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zużyty sprzęt medyczny i elektroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia zużyty sprzęt medyczny i elektroniczny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów pokonsumpcyjnych ulęgających biodegradacji w tym odpady pochodzenia zwierzęcego - kod wg katalogu odpadów 20 01 08*.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów pokonsumpcyjnych ulęgających biodegradacji w tym odpady pochodzenia zwierzęcego - kod wg katalogu odpadów 20 01 08*.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Ksylen, Aceton, Formalina, Fenol, Różnorodne barwniki zawierające substancje niebezpieczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ksylen, Aceton, Formalina, Fenol, Różnorodne barwniki zawierające substancje niebezpieczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.