eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Wykonanie termomodernizacji budynku wraz z przebudową pomieszczeń na cele usługowo - handlowe i społeczno - kulturalne przy ul. Cichej 6 w Lubartowie - Zadanie I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Lubartów: Wykonanie termomodernizacji budynku wraz z przebudową pomieszczeń na cele usługowo - handlowe i społeczno - kulturalne przy ul. Cichej 6 w Lubartowie - Zadanie I
Numer ogłoszenia: 227316 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199636 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 463 90 01, faks 081 855 30 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynku wraz z przebudową pomieszczeń na cele usługowo - handlowe i społeczno - kulturalne przy ul. Cichej 6 w Lubartowie - Zadanie I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń na cele usługowo handlowe i społeczno - kulturalne w segmencie B oraz roboty termomodernizacyjne w segmencie B i C budynku administracyjno usługowego przy ul. Cichej 6 w Lubartowie Zadanie I, realizowana w ramach projektu Zamawiającego pn.: Rewitalizacja zasobów mieszkaniowych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedla 1 go Maja, Zacisze- termomodernizacja, komunikacja, bezpieczne osiedla, (zwanego w dalszej części Projektem) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich RPO WL na lata 2007-2013, umowa o dofinansowanie nr 03 10-UDA-RPLU.03.02.00-06-08110-00-0701 zawarta z Województwem Lubelskim, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45110000-1 Roboty w zakresie rozbiórek, roboty ziemne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45262000-1 Roboty budowlane, ( roboty murowe, betenowe, żelbetowe) 45261000-4 Pokrycia i konstrukcja dachowa 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45320000-6 Roboty izolacyjne 45421000-4 stolarka budowlana 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45233200-1 Roboty w zakresie nawierzchni 32342400 -6 Sprzęt nagłaśniający 32322000 -6 Urządzenia multimedialne 45310000-3 - Instalację elektryczne 45331210-1 Instalowanie wentylacji 2. Przedmiot zamówienia stanowi jedną całość ze względów organizacyjno - technicznych usystematyzowana przez Zamawiającego w dwie części. Wykonawca składa jedną ofertę na całość zamówienia, które obejmuje obie części. 3. Ogólny zakres robót wskazany jest poniżej - szczegółowy opis wykonania każdej części znajduje się w opracowanej dokumentacji technicznej, przedmiarach robót i szczegółowym opisie w niniejszej SIWZ: Część I Przebudowa pomieszczeń w segmencie B Na przebudowę pomieszczeń w segmencie B składa się niżej wymieniony zakres robót: Roboty ogólnobudowlane: - przebudowa sali wielofunkcyjnej, - przebudowa poszczególnych pomieszczeń parteru i piwnic celem dostosowania ich funkcji na cele pomocnicze dla sali wielofunkcyjnej (pomieszczenia techniczne, magazyn sali) - przebudowa węzła sanitarnego z dostosowaniem do osób niepełnosprawnych, - przebudowa pomieszczeń bufetu z kuchnią, - budowa ścianek działowych, sufitów podwieszanych w pomieszczeniach innych niż sala wielofunkcyjna, wykonanie tynków wewnętrznych, wykończenie wnętrz Wentylacja pomieszczeń - wykonanie wentylacji nawiewno wywiewnej w sali wielofunkcyjnej, pomieszczeniach foyer, w barku na parterze, w garderobach i pomieszczeniu socjalnym na poziomie piwnic - wykonanie wentylacji mechanicznej wyciągowej w pomieszczeniach magazynowych, przygotowalni, zmywalni, szatni i kuchni Instalacje wodno - kanalizacyjne c.w i c.o - modernizacja węzła sanitarnego na parterze z wymianą instalacji sanitarnych - modernizacja zaplecza kuchennego, - wymiana grzejników w sali widowiskowej, barku z zapleczem kuchennym i sanitariatach, - modernizacje pomieszczenia pod sceną na garderobę i pomieszczenia socjalne z instalacją wodno - kanalizacyjną i c.o, - wykonanie instalacji c.o dostarczającej ciepło technologiczne Instalacje elektryczne - przebudowa instalacji elektrycznej z dostosowaniem pomieszczeń do nowej funkcji, - wykorzystanie wewnętrznych instalacji elektrycznych, gniazd wtyczkowych oświetleniowych oraz nagłośnienia w sali wielofunkcyjnej, - wykonanie nowej instalacji odgromowej Część II - termomodernizacja segmentu B i C wraz z robotami zewnętrznymi - ocieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych i cokołu, - ocieplenie ścian zewnętrznych, - ocieplenie części dachu nad salą wielofunkcyjną wraz z pokryciem - wymiana okien i drzwi na aluminium kolorze RAL 7004 zgodnie z rzutami oraz zestawieniem stolarki w projekcie wykonawczym, - montaż nadproży nad obniżonymi otworami okiennymi, - wymiana rynien rur spustowych, obróbek blacharskich (attyki pasy pod i nadrynnowe) parapetów przyokiennych zewnętrznych, - wykonanie nowej opaski przy budynku, - budowa elementów komunikacji zewnętrznej schody, od strony wschodniej południowej i północnej wraz z przebudową schodów wejściowych, - budowa pochyli dla osób niepełnosprawnych, - budowa zadaszeń nad wejściami, Zakres robót towarzyszących: Roboty przygotowawcze np. zabezpieczenie okien - (okna winny być zabezpieczone folią przeźroczystą), parapetów itp. na czas wykonywanych prac Demontaż i ponowny montaż różnych elementów znajdujących się przy budynku (np. tablic administracyjnych, tablic informacyjnych) Wykonanie niezbędnych prac tynkarskich i malarskich Uporządkowanie placu budowy wraz z wywozem gruzu i odpadów oraz ich utylizacja i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Niezbędne przekucia i podkucia ścian. Technologia wykonania robót oparta o systemy ocieplenia metodą lekko - mokrą w systemie dopuszczonym do stosowania. System oraz wszelkie zastosowane materiały muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z pkt. III.4 i III.9. Przyjęty do realizacji system ocieplenia metodą BSO musi być realizowany tylko w oparciu o materiały z danego systemu. Nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii. Balustrady przy pochylni dla inwalidów i balustrady klatek schodowych wykonać z rur ocynkowanych o średnicach wskazanych w dokumentacji technicznej. Uwaga!! Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie obejmuje ułożenia podłogi składanej w sali wielofunkcyjnej (której ułożenie jest w dokumentacji). W związku z powyższym nie należy wyceniać w.w podłogi i jej wykonywać (roboty nie ujęte w przedmiarze). W związku z planowaną rozbudową budynku administracyjno - usługowego przy ul. Cichej 6 wyłączamy z wykonawstwa robót docieplenie ściany zachodniej segmentu C w całości i docieplenie ściany zachodniej segmentu B do wysokości ściany segmentu A nad powierzchnią dachu łącznika pomiędzy segmentem A, a segmentem B ( docieplenie ujęte w projekcie technicznym i przedmiarze robót). Wyłączona z docieplenia powierzchnia ścian - 155,80 m2, wyłączona z docieplenia powierzchnia cokołu 17,60 m2. Łącznie wyłączone jest z docieplenia 173,40 m2, Zamawiający informuje bowiem, że przedmiot zamówienia nie obejmuje tej części ocieplenia. W wycenie nie należy ujmować ścianki działowej między pomieszczeniem foyer, a pomieszczeniem holl wejściowych, która jest ścianką REI 120 oraz drzwi zamontowanych w tej ściance o wymiarze 150x200 i klasie odporności ogniowej EI 60 oznaczonych w dokumentacji Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 4. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 4.1. Odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych, oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 4.2 Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności zgodnie z aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określona w punkcie 4.1 i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów w stosunku do zaprojektowanych winny one zachować te same lub lepsze standardy techniczne, technologiczne i jakościowe z zastrzeżeniem, iż nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii. 5. Szczegółowe zakresy robót do wykonania na poszczególne zadania znajdują się w przedmiarach robót, projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót na poszczególne branże oraz SIWZ, w której zostały doprecyzowane i dopisane dodatkowe roboty lub rezygnacja z pewnych prac w szczególności w niniejszym punkcie III opisu przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy. Przedmiary robót, projekt budowlany, projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załącznik nr 9, 10, do SWIZ i zamieszczone są na stronie internetowej www.smlubartow.pl 6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty, Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekty w celu przeprowadzenia takiej wizji lokalnej. 7. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z ewentualnego demontażu, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy w tym m.in. blachy z obróbek blacharskich w tym attyk, pasa nadrynnowego, podokienników, materiałów z instalacji odgromowej. 8. Zewnętrzną instalację odgromową należy wykonać zgodnie z dokumentacją z zachowaniem aktualnych norm i przepisami prawnymi: - montaż zwodów pionowych w rurkach instalacyjnych ( elewacje nieocieplone), 9. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, technologie docieplenia ścian, technologie naprawcze betonu, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Zezwolenie projektanta na zastosowanie innych materiałów i technologii niż wykazane, zawarte jest w dokumentacji. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcje jakiej maja służyć, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych, Nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii. 10. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m - cy. Oferta z nie wypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.26.20.00-1, 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.45.00.00-6, 45.32.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.23.32.00-1, 32.34.24.00-6, 32.32.20.00-6, 45.31.00.00-3, 45.33.12.10-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Budowlany Alicja Jedut, ul.Przemysłowa 20, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463414,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2131038,65

  • Oferta z najniższą ceną: 2131038,65 / Oferta z najwyższą ceną: 2790508,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.