eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bestwina"Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - PIECZYWO"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina – PIECZYWO”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bestwina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 111

1.5.2.) Miejscowość: Bestwina

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 322157700

1.5.8.) Numer faksu: 322157712

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bestwina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bestwina.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bestwina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina – PIECZYWO”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3df7a76-f914-4261-bc9f-5fa0ac559bc7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032510/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych (PIECZYWO) do kuchni gminnej w Bestwince.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219031

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFiŚ.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 42653,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do:
a. Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3,
b. Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3,
c. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11,
d. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8,
e. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2,
f. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100,
g. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Kaniowie, 43– 514 Kaniów,
ul. Batalionów Chłopskich 15,
h. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Kaniowie, 43– 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15a,
i. Punktu wydawania posiłków w Klubie Dziecięcym „PUCHATEK” w Kaniowie, 43– 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15a.
W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 9 obiektów szkolnych (szkoły, przedszkola, Klub dziecięcy). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół, przedszkoli i Klubu Dziecięcego (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 9 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna).
- Dostawa pieczywa odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty w dni robocze w godzinach od 7:00 do 7:30.
- Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów:
a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych,
b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych,
d. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m.in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załączniku 1a do SWZ stanowiących jednocześnie formularz cenowy.
- Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2023 r, poz. 1448 ze zm.), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 19 maja 2025r, do godz. 09:00 w postępowaniu na ww. zadanie do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta od firmy Piekarnia Ko-Ga spółka cywilna, Korczyk Renata, Grabowska Elżbieta, Stara Wieś, ul. Okrężna 13, 43-330 Wilamowice.
Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp odrzucił ofertę firmy Piekarnia Ko-Ga spółka cywilna, Korczyk Renata, Grabowska Elżbieta, Stara Wieś, ul. Okrężna 13, 43-330 Wilamowice, gdyż nie została sporządzona i przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego. Zapis Rozdziału XIV SWZ w pkt. 2 stanowi: „Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu”. W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca przekazał tylko pliki z rozszerzeniem .XadeS (które generują się automatycznie podczas złożenia podpisów), nie dołączył natomiast plików stanowiących ofertę. Przekazane w ten sposób pliki nie można odczytać za pomocą dostępnych zamawiającemu narzędzi.
W myśl art. 68 ustawy Pzp przekazywanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią.
Wobec zaistniałej sytuacji, działając na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.