To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-13
Gdynia: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania służącego kompleksowemu wyposażeniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni oraz jego oddziałów w infrastrukturę informatyczną,
Numer ogłoszenia: 227228 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145952 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania służącego kompleksowemu wyposażeniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni oraz jego oddziałów w infrastrukturę informatyczną,.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oraz oprogramowania służącego kompleksowemu wyposażeniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni oraz jego oddziałów w infrastrukturę informatyczną, wraz z instalacją i konfiguracją, a także inne niezbędne czynności, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr: 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być fabrycznie nowy, 2) musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że musi być sprzętem posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczno - serwisowe kierowane do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt może mieć lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe niż opisane w załącznikach, o których mowa w pkt 2. 5. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie. 6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy drukarki wraz z dodatkowymi tonerami, tj. poza tzw. tonerami startowymi. Uwaga!!! Dodatkowe tonery muszą być dostarczone w ilości, która umożliwi na każdej z dostarczonych drukarek wydruk co najmniej 7.500 stron, przy 5% pokryciu formatu A4. 7. Wszystkie wymagane funkcjonalności muszą być dostępne w dniu składania oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1) wystąpienia do Wykonawcy o wskazanie dostępnej dokumentacji producenta (np. strona www) w celu potwierdzenia spełnienia wymogów. Niespełnienie tego warunku w ciągu 2 dni roboczych będzie skutkowało odrzuceniem oferty, 2) wystąpienia do producenta o potwierdzenie spełniania wymogów. 8. Realizacja przedmiotu umowy będzie odbywać się zgodnie z Harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego w dniu zawarcia umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia. W Harmonogramie będzie określony sposób i terminy realizacji czynności wynikających z Załącznika nr 2a do SIWZ - Zakres prac wdrożeniowych dla Wykonawcy. Wykonawca przedłoży wraz z ofertą propozycję ww. Harmonogramu. 9. Dostawy, za zgodą Zamawiającego, mogą być realizowane także po godzinach pracy Zamawiającego i w dni wolne od pracy. 10. Wykonawca będzie zobowiązany w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego do dokonywania na wniosek Zamawiającego bezpłatnej rekonfiguracji wdrożonego sprzętu i oprogramowania. Wykonawca przystąpi do rekonfiguracji w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego zgłoszenia faksem lub na adres e-mail. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz serwerem poczty Microsoft Exchange. 12. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (patchcord, kabel zasilający, kabel USB). 13. Wykonawca wskaże w ofercie producenta i model oferowanego sprzętu. 14. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości dotyczącej każdego z elementów Przedmiotu zamówienia na warunkach opisanych szczegółowo w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 15. Przedmiot Umowy zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, tj. Gdynia (81-265), ul. Grabowo 2. Zamawiający wymaga, aby w ramach dostawy Wykonawca wniósł sprzęt do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 16. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do obrotu oferowanym oprogramowaniem oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku z wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. 17. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom, to jego zakres wskazuje w ofercie. 18. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za dostawy wykonane przez podwykonawców. 19. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Axel Computer Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Chodowieckiego 5, 80-208 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 407871,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 500856,00
Oferta z najniższą ceną: 500856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 546164,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa mobilnego zestawu do skanowania 3D dla WIMiR - KC-DE-zp.272-679/25
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





