eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pęczniew › Przebudowa polegająca na modernizacji nawierzchni drogi gminnej Nr 111254E.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Pęczniew: Przebudowa polegająca na modernizacji nawierzchni drogi gminnej Nr 111254E.
Numer ogłoszenia: 227208 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pęczniew , ul. Główna 10/12, 99-235 Pęczniew, woj. łódzkie, tel. 043 6781519, faks 043 6781519.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://e-peczniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa polegająca na modernizacji nawierzchni drogi gminnej Nr 111254E..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, polegająca na modernizacji nawierzchni drogi gminnej o łącznej długości 5870m , przebiegającej przez wsie Przywidz i Osowiec gm. Pęczniew . Na etapie projektowania zadanie to zostało podzielone na cztery etapy: I etap przebudowy drogi obejmuje odcinek o długości 1120 m. Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto standard techniczny L ( droga lokalna ), ogólnodostępna, przeznaczona dla wszystkich użytkowników. W pasie drogowym wyróżniono następujące parametry techniczne: -jezdnia 4m -pobocza o szer 2 x 1,0m. Ze względu na uwarunkowania terenu, przez który przebiega droga, zaprojektowano przekrój drogowy daszkowy. Spadek jezdni wynosi 2%, a na poboczach zaprojektowano 7%. Przebieg drogi dostosowano do istniejącej drogi gminnej. Oś projektowanej drogi pokrywa się z osią drogi istniejącej. Na przebudowywanym odcinku zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1-KR2 składającą się z następujących warstw: - istniejąca podbudowa z kruszywa naturalnego o szer. 4,0 cm -warstwa wyrównawcza z kruszywa naturalnego (żwir) o gr. do 5 cm - górna warstwa podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - masa mineralno-asfaltowa dla KR1-KR2 ( ścieralna ) o gr. 4 cm Odwodnienie terenu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez nadanie projektowanych spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni jezdni, poboczom drogi do rowów przydrożnych lub wypuszczenie w teren po naturalnej jego konfiguracji. W miejscach zniszczonych przepustów wykonane zostaną nowe z rur PVC o średnicy 40 cm ze ściankami czołowymi. Przewiduje się oznakowanie pionowe zgodnie z projektem budowlanym zadania. II etap przebudowy drogi długości 2100 m, przewiduje dowiązanie wysokościowe do jezdni drogi powiatowej w miejscowości Przywidz. Na przebudowywanym odcinku zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1-KR2 i składać się będzie z : - istniejącej podbudowy tłuczniowej szer 4m - górnej podbudowy z kruszywa łamanego gr.15 cm. - nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1-KR2 gr 4 cm ( warstwa ścieralna ) - istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej o szer. 3,5 m -dolna podbudowa na poszerzeniu z kruszywa naturalnego gr 10 cm. - górna podbudowa na poszerzeniu z kruszywa łamanego twardego gr 15 cm. -warstwa wyrównawcza z mieszanek min.asf dla KR1-KR2 gr 5cm -nawierzchnia z mieszanek min.asf dla KR1-KR2 ( w-wa ścieralna ) gr 4 cm Szerokość jezdni 4 m pobocza o szerokości 2 x 1,0m. Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez nadanie projektowanych spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni jezdni, poboczom drogi do rowów przydrożnych lub wpuszczenie w teren po naturalnej jego konfiguracji. W miejscu zniszczonego przepustu zaprojektowano nowy z rur PVC o śr. 40 cm i długości 15 m ze ściankami czołowymi. Przewiduje się ustawienie znaków pionowych na skrzyżowaniu z droga powiatową i w miejscach przewidzianych w projekcie oraz barier ochronnych stalowych na istniejących przepustach. III etap obejmuje odcinek długości 2200 m od końca II etapu w miejscowości Przywidz do drogi powiatowej w miejscowości Osowiec. Na tym odcinku drogi zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1-KR2 składającą się z następujących warstw: - istniejącej podbudowy z kruszywa naturalnego szer 4 m - warstwy wyrównawczej z kruszywa naturalnego ( żwir ) gr. 5 cm. - górnej podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm. - nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1-KR2 gr. 4 cm ( warstwa ścieralna ) Planowana szerokość jezdni 4 m pobocza 2 x 1,0 m. Ze względu na uwarunkowania terenu, przez który przebiega droga zaprojektowano przekrój drogowy daszkowy. Spadek jezdni wynosi 2% a na poboczach zaprojektowano 7%. Projekt obejmuje również wymianę przepustów na nowe o średnicy 40 cm. IV etap przedmiotowej drogi gminnej jest modernizowany na odcinku o długości 450 m w miejscowości Przywidz i zaczyna się na końcu etapu I . Jezdnia na całej długości przebudowy odcinka ma nawierzchnię gruntową o szerokości jezdni 4-5m. Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1-KR2. Wspomniana konstrukcja drogi składa się z następujących warstw: -dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. do 10 cm. -górna podbudowa z kruszywa łamanego ( gabro, granit, melafir ) o gr. 15 cm. -masa mineralno-asfaltowa dla KR1-KR2 ( warstwa ścieralna ) o gr. 4 cm. Planowana szerokość jezdni 4,0 m pobocza 2x1,0 m. Ze względu na uwarunkowania terenu, przez który przebiega droga, zaprojektowano przekrój drogowy daszkowy. Spadek jezdni wynosi 2% a na poboczach zaprojektowano 7%. Pobocza wykonać z gruntu dowiezionego. Ponadto przewiduje się ustawienie znaków pionowych w miejscach wskazanych w projekcie oraz barier ochronnych stalowych z obu stron jezdni w obrębie skrzyżowania zgodnie planem sytuacyjnym. Wszystkie prace mają być wykonane zgodnie z projektami budowlanym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://e-peczniew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pęczniew ul. Główna 10/12 99-235 Pęczniew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Pęczniew ul. Główna 10/12 99-235 Pęczniew.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.