To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-13
Grudziądz: USŁUGA ZAPROJEKTOWANIA, WYKONANIA I DOSTAWY PLANSZ I GABLOT ORAZ DOSTAWA TABLIC- sprawa nr 32/2013
Numer ogłoszenia: 227144 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171924 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych -Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ZAPROJEKTOWANIA, WYKONANIA I DOSTAWY PLANSZ I GABLOT ORAZ DOSTAWA TABLIC- sprawa nr 32/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania i dostawy plansz oraz gablot szkoleniowych oraz dostawa tablic zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ), w ilościach zgodnych z formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dostawą do Odbiorcy. ZADANIE NR 1: usługa zaprojektowania, wykonania i dostawy plansz oraz gablot szkoleniowych ZADANIE NR 2: dostawa tablic, stojaków oraz potykaczy Zamówienie będzie realizowane następująco: W zadaniu nr 1 - dwuetapowo: ETAP NR 1: Wykonawca w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy winien wykonać projekty, zgodnie z rysunkami poglądowymi, uwzględniając wymiary i inne parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ), po jednym dla każdej pozycji asortymentowej, następnie przedstawić je do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający w ciągu dwóch dni roboczych od ich otrzymania zatwierdza projekty, bądź zgłasza Wykonawcy swoje uwagi celem naniesienia poprawek. Brak akceptacji projektu ze strony Zamawiającego uniemożliwia całkowitą realizację usługi oraz nie może wpływać na zmianę terminu całkowitej realizacji zamówienia publicznego. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego, co do oczekiwanego rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia kończy etap nr 1 realizacji przedmiotu objętego niniejszą SIWZ (etap 1 nie dotyczy gablot). ETAP NR 2: Wykonawca przystępuje do realizacji drugiego etapu tj. realizacji zamówienia wraz z dostawą. W zadaniu nr 2 - w sposób jednorazowy bez etapowo: Wykonawca w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy dostarczy tablice do Odbiorcy. Wykonawca, w terminie do dwóch dni roboczych od daty zawarcia umowy, odbierze od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego symbole graficzne i fotografie niezbędne do wykonania usługi w wersji elektronicznej na nośniku informacji - dotyczy zadania nr 1. Po wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek, w terminie 14 dni od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi, zwrócić i dostarczyć nieodpłatnie Zamawiającemu materiały, o których mowa powyżej. Wykonawca nie jest uprawniony do wykorzystywania przekazanych materiałów, o których mowa w ust. 3 w celach innych, niż wykonanie usługi objętej niniejszym postępowaniem. Przedmiot zamówienia winien być wykonany i dostarczony do siedziby Odbiorcy w okresie obowiązywania umowy, tj. w terminie określonym w Rozdziale V SIWZ. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 12 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi i dostawy - dotyczy zadania nr 1 i 2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 98.39.00.00 - Inne usługi 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 30.19.50.00 - Tablice 39.15.11.00 - Stojaki 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa zaprojektowania, wykonania i dostawy plansz oraz gablot szkoleniowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA MICHALSKI JACEK MICHALSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA MICHALSKI JACEK MICHALSKI
- Firma Michalski Jacek Michalski, ul. Hołubcowa 56, 02-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19105,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22810,35
Oferta z najniższą ceną: 22810,35 / Oferta z najwyższą ceną: 48850,68
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa tablic, stojaków oraz potykaczy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BOLTIMOR GROUP Sp. z o. o., ul. Poznańska 25, 63-005 Kleszczewo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12877,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17924,43
Oferta z najniższą ceną: 17924,43 / Oferta z najwyższą ceną: 33679,86
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania "Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Nowości) - druk z plików pdf.
- Usługa w zakresie związanym z przenoszeniem mebli, dokumentów, makulatury itp., wykonywanie usług transportowych dla jednostek Politechniki Krakowskiej
- Usługi utrzymania ciągłości drukowania, serwisu i zapewnienie funkcjonowania urządzeń drukujących na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
więcej: Tablice ogłoszeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.