eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Kielce: Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach
Numer ogłoszenia: 2270 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 454686 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach, ul. Wapiennikowa 21A, 25-112 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 361 07 86, faks 41 361 39 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach i Oddziałów, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Kielce i miast będących siedzibami Oddziałów WIORiN w okresie od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r., w ilościach: 10000 l benzyna bezołowiowa 95 kod CPV 09132100-4 4400 l ON kod CPV 09134100-8 1300 l LPG kod CPV 09133000-0 2. Podane ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości przedmiotu zamówienia, o której mowa w ust. 1, Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia. 3. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. r. Nr 221, poz. 1441 ze. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) z dnia 28 grudnia 2006 r. (Dz.U. Nr 251,poz.1851 ze. zm.). 4. Zakupy paliwa realizowane będą w formie bezgotówkowej, za pomocą karty paliwowej, zwanej dalej kartą, zapewniającej monitorowanie realizowanych transakcji oraz rozliczenie kosztów z częstotliwością dwa razy w miesiącu. 5. Wykonawca oferujący wykonanie zamówienia musi dysponować siecią stacji paliwowych w następujących miastach województwa świętokrzyskiego: Busko Zdrój, Jędrzejów, Kazimierza Wielka, Kielce, Końskie, Opatów, Ostrowiec, Pińczów, Sandomierz, Starachowice, Staszów. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zakupów paliw na innych stacjach Wykonawcy zlokalizowanych na obszarze Polski z zastosowaniem karty paliwowej. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość tankowania pojazdów przez kierowców Zamawiającego całą dobę, również w dni wolne od pracy, niedziele i święta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.30.00 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ORLEN Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., ul. Chemików 7, 09-411 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70041,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70041,46

  • Oferta z najniższą ceną: 70041,46 / Oferta z najwyższą ceną: 70041,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.