eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona fizyczna obiektów i mienia ZDMDyrekcji ul. Chmielna 120, 120A, 124, ul. Wiejska 11 lok. 12 (po przeniesieniu wydziału ul. Mokotowska 55) (MSI), ul. Mokotowska 67 (SPPN), Specjalistycznychul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3, Plac

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Warszawa: Ochrona fizyczna obiektów i mienia ZDM: Dyrekcji ul. Chmielna 120, 120A, 124, ul. Wiejska 11 lok. 12 (po przeniesieniu wydziału ul. Mokotowska 55) (MSI), ul. Mokotowska 67 (SPPN), Specjalistycznych: ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3, Plac Grzybowski 7, poprzez ochronę fizyczną i monitoring.
Numer ogłoszenia: 227048 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, 6290667,8909211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów i mienia ZDM: Dyrekcji ul. Chmielna 120, 120A, 124, ul. Wiejska 11 lok. 12 (po przeniesieniu wydziału ul. Mokotowska 55) (MSI), ul. Mokotowska 67 (SPPN), Specjalistycznych: ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3, Plac Grzybowski 7, poprzez ochronę fizyczną i monitoring..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna obiektów i mienia ZDM: Dyrekcji ul. Chmielna 120, 120A, 124, ul. Wiejska 11 lok. 12 (po przeniesieniu wydziału ul. Mokotowska 55) (MSI), ul. Mokotowska 67 (SPPN), Specjalistycznych: ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3, Plac Grzybowski 7, poprzez ochronę fizyczną i monitoring. Zamówienie powyżej 14 tys. Euro i poniżej 211 tys. Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3,900.00 PLN (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne, Wykonawcy muszą wykazać, że: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków ogólnych), że warunek określony w pkt 1.4. spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1.1., 1.2., 1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonywał minimum 3 usługi na obiektach w których zatrudnionych było min. 400 pracowników lub o łącznej powierzchni biurowej powyżej 4.500 m2 przez okres co najmniej 6 miesięcy dla każdej usługi. Wykonawca winien przedstawić dokumenty od minimum 3 podmiotów potwierdzające rzetelne wykonanie usług. 2.2 Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniższej. Lp./ Stanowisko / Wymagana liczba osób / Wymagane uprawnienia 1. / Pracownik ochrony fizycznej / 24 / licencja I-go stopnia 2. / Pracownik nadzoru / 3 / licencja II-go stopnia, 3. / Pracownicy załóg interwencyjnych / 6 / licencja I-go stopnia 4. / Pracownicy centrum monitorowania systemu monitoringu / 3 / licencja I-go stopnia Osobami / Kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2.3. W zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej: 2.3.1 Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość, co najmniej 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2.3.2 Wykonawca musi wykazać średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysku i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków szczegółowych), że warunki określone w pkt 2.1.- 2.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.5 Warunki pozostałe: 2.5.1 Wykonawca musi posiadać koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 2.5.2 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania centrum monitorowania systemów alarmowych i dowodzenia zmotoryzowanymi grupami interwencyjnymi, właściwym dla Wykonawcy, w celu reagowania na sygnały otrzymywane z systemu alarmowego oraz systemu monitoringu Zamawiającego, 2.5.3 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania zapleczem technicznym do konserwacji, celem utrzymywania w stałej sprawności eksploatacyjnej, urządzeń i instalacji lokalnego systemu alarmowego i systemu monitoringu, zainstalowanego w pomieszczeniach Zamawiającego, 2.5.4 Centrum monitoringu i dowodzenia grupami interwencyjnymi Wykonawcy ma być zlokalizowane w Warszawie, jeśli siedziba Wykonawcy znajduje się poza Warszawą Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i szczegółowych) należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 1 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 2 do SIWZ. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 1.5. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 1.6. Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; 1.7. Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - formularz zgodny z treścią zał. nr 4 do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 1.8. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty , w których Zamawiający potwierdził poprawność rzetelność wykonania usług - zał. nr. 3 do SIWZ. 1.9. Informację o dysponowaniu przez Wykonawcę centrum monitorowania systemów alarmowych i dowodzenia zmotoryzowanymi grupami interwencyjnymi, właściwym dla Wykonawcy, w celu reagowania na sygnały otrzymywane z systemu alarmowego oraz systemu monitoringu Zamawiającego - formularz zgodny z treścią zał. nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.2. oraz pkt. 1.3. powinny być złożone przez każdy podmiot. 4.3. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa. Cena 21 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert Data: 28/11/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:30 Miejsce: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, sala konferencyjna

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.