eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Dostawa zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem do siedziby jednostek podległych Gminie oraz do gospodarstw domowych w ramach realizacji projektu pn.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-28

Cedry Wielkie: Dostawa zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem do siedziby jednostek podległych Gminie oraz do gospodarstw domowych w ramach realizacji projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie
Numer ogłoszenia: 227041 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178673 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 6836164, faks 58 6836166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem do siedziby jednostek podległych Gminie oraz do gospodarstw domowych w ramach realizacji projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wyładunek i montaż: a)80 zestawów komputerowych (komputer, monitor, klawiatura, myszka i głośniki) wraz z podstawowym oprogramowaniem (system operacyjny + sterowniki), programem biurowym, oprogramowaniem antywirusowym, programem ochrony rodzicielskiej oraz licencjami praw najmu dla oprogramowania biurowego i programu operacyjnego. b)Drukarek laserowych - 7 sztuk c)Urządzeń łączących segmenty sieci komputerowej Switch - 7 sztuk do siedziby jednostek podległych Gminie oraz do gospodarstw domowych w ramach realizacji projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Określone w załączniku nr 1 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i urządzenia. 3.Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy. 4.Projekt pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Nr umowy POIG.08.03.00-22-106/13-00 z dnia 17.06.2014r. podpisana z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie. 5.Wykonawca winien dostarczyć i zainstalować 80 zestawów komputerowych oraz podłączyć je do Internetu u odbiorców końcowych na własny koszt. 30 zestawów komputerowych stacjonarnych (komputer, monitor, klawiatura, myszka) zostanie zainstalowanych w gospodarstwach domowych wytypowanych do udziału w projekcie przez Zamawiającego. Zamawiający odpowiadać będzie za właściwy dobór gospodarstw domowych. 50 zestawów zostanie zainstalowanych w jednostkach podległych Gminie. Listę jednostek oraz ilość sprzętu do zainstalowania w poszczególnych jednostkach Wykonawca otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą. 6.Sprzęt i urządzenia, o których mowa w ust. 1 i 5 oraz w załączniku nr 1 do SIWZ muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 roku. Wszelkie urządzenia zasilane napięciem 230V muszą spełniać wymogi dyrektyw Nowego Podejścia UE poprzez posiadanie oznaczenia CE. 7.Wszystkie komputery muszą być dostarczone z zainstalowanym systemem operacyjnym, nie wymagającym aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu. Numer Produktu Key na etykiecie Certyfikatu Autentyczności (COA) na komputerze musi być ten sam, co numer Produkt Key systemu zainstalowanego w komputerze. 8.Oferowane wyposażenie powinno być sprawne technicznie, bezpieczne i kompletne, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, wykonany z bezpiecznych materiałów i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Nie może też być sprzętem powystawowym 9.Oferowane wyposażenie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 10.Dostawa obejmuje także transport, wyładunek i montaż wyposażenia oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego. 11.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i serwisu na dostarczone wyposażenie na okres nie krótszy niż wskazany w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) w zakresie poszczególnych dostaw. 12.Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 13.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących dostawę o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w odniesieniu do poszczególnych rodzajów dostaw. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu cenowym należy podać typ / model proponowanego wyposażenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje wyposażenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane należy podać typ / model proponowanego wyposażenia oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego wyposażenia. 14.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 16.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 17.Obowiązki Wykonawcy W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a)zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania i uruchomienia sprzętu; b)dostarczenia w dniu dostawy licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych oraz instrukcji obsługi, karty gwarancyjne, deklaracje zgodności na oznaczenie CE i inne dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W/w dokumenty winny być sporządzone w języku polskim. c)oznakowania dostarczonych urządzeń w widocznym miejscu naklejką zawierającą: nr umowy, telefon i adres e-mail serwisu gwarancyjnego oraz datę wygaśnięcia gwarancji 18. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą płynąć na cenę oferty lub realizację zamówienia. 19.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 20.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające obejmować będą swym zakresem przedmiotowym zamówienie podstawowe wynikające z niniejszej Specyfikacji. 21.Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo - odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezary Machnio, Piotr Gębka, ul. Kościuszki 1, Radom, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340020,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 292278,75

  • Oferta z najniższą ceną: 292278,75 / Oferta z najwyższą ceną: 381067,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.