Ogłoszenie z dnia 2006-05-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowy Targ: aranżacja wnętrza sal konsumpcyjnych kawiarni i restauracji wraz z bufetami oraz holu wejściowego warsztatów gastronomicznych w ramach zadania inwestycyjnego: Rozbudowa Zespołu Szkół Zawodowych w Krościenku n. D Etap II Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Powiatu Nowotarskiego, do kontaktów: Iwona Waksmundzka, Al. Tysiąclecia 35 lok. 103, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. +48 18 2667034, fax +48 18 2667046, e-mail: przetarg@nowotarski.pl, www.nowotarski.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aranżacja wnętrza sal konsumpcyjnych kawiarni i restauracji wraz z bufetami oraz holu wejściowego warsztatów gastronomicznych w ramach zadania inwestycyjnego: Rozbudowa Zespołu Szkół Zawodowych w Krościenku n. D Etap II. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest aranżacja nowych wnętrz sal konsumpcyjnych kawiarni i restauracji wraz z bufetami oraz holu wejściowego warsztatów gastronomicznych Zespołu Szkół Zawodowych w Krościenku n.D ul. Jagiellońska 4. Zakres zadania obejmuje wykonanie, dostarczenie i montaż: 1. robót budowlano-wykończeniowych w pomieszczeniach kawiarni i restauracji 2. mebli dla konsumentów kawiarni i restauracji 3. mebli bufetów, barów wraz z oświetleniem meblowym 4. drewnianych okładzin ściennych 5. ażurowego elementu dekoracyjnego, drewnianego wraz z oświetleniem 6. ażurowych osłon na grzejniki co 7. drzwi wahadłowych 8. lamp oświetlenia stołów, barów 9. reflektorów oświetlenia elementów galerii wystawienniczej 10. zasłon okien 11. mebli szatni wraz z oświetleniem 12. i innych Zakres zadania nie obejmuje wykonania sufitów podwieszanych w wyszczególnionych pomieszczeniach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zespół Szkół Zawodowych w Krościenku nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 4, 34-450 Krościenko. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Jak w pkt. II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 35;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 3 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Dostawca musi spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz treść i zawartość oferty musi odpowiadać dodatkowym warunkom określonym w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Upoważnienie do podpisania oferty- jeżeli jest konieczne oraz pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust. III.2.1.1, pkt. 1, 3 oraz III.2.1.2 pkt. , składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym mieszka Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. III.2.1.2 pkt. 2 oraz III.2.1.2 pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty określone w ust. III.2.1.2 w pkt. 2 należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w ust. III.2.1.2 pkt. 2 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GZ/PN/342/14/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.06.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne przy odbiorze lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.06.2006, godzina 11:15, Starostwo Powiatowe w Nowym targu, Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, pok. 101, I p.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego p.n. "Rozbudowqa Zespołu Szkół Zawodowych w Krościenku n.D. Etap II" w ramach Priorytetu 3 - Rozwój lokalny (z wyłączeniem Działania 3.4 - Mikroprzedsiebiorstwa). 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.04.2006.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Sukcesywna dostawa żywności
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1652K w miejscowości Ciche
- Roboty remontowe w budynku Szkoły Podstawowej w Krauszowie
- Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Targu - etap I".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja toalet w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa wyposażenia pracowni TIK oraz pracowni przedmiotowych w 5 szkołach podstawowych w gminie Żnin
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Przebudowa sali gimnastycznej w szkole podstawowej Zakrzowie
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.