Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-26
Łódź: ZP/08/2012 dostawa artykułów eletrycznych
Numer ogłoszenia: 22699 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/08/2012 dostawa artykułów eletrycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Osprzęt, urządzenia, wkładki bezp., przewody itp.
1.Gniazdo 2x2x10+0 n/w nr 481 100 szt.
2.Gniazdo 2x2x10+0 p/t GP-2SZ - gniazda p/ t ze stykiem ochronnym pojedyncze 80 szt.
3.Gniazdo 2x10+0 n/w nr 252 80 szt.
4.Puszka PWP-3P nr 444 50 szt.
5.Puszka p/t fi 60 10 szt.
6.Gniazdo 4x2P+Z10-16/250 do przykręcania 5 szt.
7.Gniazdo hermetyczne nr 421 50 szt.
8.Wyłącznik 1 - bieg. p/t nr 610 60 szt.
9.Wyłącznik 1 - bieg. n/w nr 471 N 10 A 100 szt.
10.Przełącznik św. p/t nr 611 25 szt.
11.Przełącznik sch. n/w nr 473 N 50 szt.
12.Przełącznik sch. p/t nr 612 25 szt.
13.Wyłącznik hermetyczny nr 430 10A 50 szt.
14.Przełącznik hermetyczny św. Nr 432 15 szt.
15.Przełącznik hermetyczny sch.438 20 szt.
16.Puszka hermetyczna IP 42 do przewodów 2,5 mm2 np. G13s TYP 380 10 szt.
17.Przewód YDY 3x1,5 mm kw. 300 mb.
18.Przewód DY 0,5 mm kw. 600 mb.
19.Przewód YDY 3x2,5 mm kw. 100 mb.
20.Przewód OMgY 3x1,5 mm kw. 100 mb.
21.Listwa maskująca 17X15 100 mb.
22.Główka bezpiecznikowa 25A 30 szt.
23.Wkładka bezp. porcel. BiWts 16A 300 szt.
24.Wkładka bezp. porcel. BiWts 20A 300 szt.
25.Wkładka bezp. porcel. BiWts 25A 400 szt.
26.Wkładka bezp. porcel. BITWts 25A zwł. 200 szt.
27.Wkładka bezp. porcel. BiWts 35A 100 szt.
28.Wkładka bezp. porcel. BiWts 50A 50 szt.
29.Wkładka bezp.porcel.WT-1gG 63A 10 szt.
30.Wkładka bezp.porcel.WT-1gG 80A 30 szt.
31.Wkładka bezp.porcel.WT-1gG 100A 30 szt.
32.Wkładka bezp.porcel.WT-1gG 125A 30 szt.
33.Wkładka bezp.porcel.WT-1gG 160 A 30 szt.
34.Wkładka bezp.porcel.WT-1gG 200 A 20 szt.
35.Wkładka bezp.porcel.WT-1gG 250A 20 szt.
36.Wyłącznik instal. S301 B 16A 10 szt.
37.Wyłącznik instal. S301 B 20A 10 szt.
38.Wyłącznik instal. S301 B 25A 10 szt.
39.Wyłącznik instal. S303 C 16A 8 szt.
40.Wyłącznik instal. S303 C 25A 10 szt.
41.Wyłącznik instal. S303 C 40A 9 szt.
42.Wtyczka 1-fazowa 16A - z/u WB-6 100 szt.
43.Klasyczna taśma izolacyjna 15x10 600 szt.
44.Wyłącznik FR 103 100A 5 szt.
45.Bezpiecznik rurkowy 1A 100 szt.
46.Bezpiecznik rurkowy 10A 100 szt.
47.Gniazdo 3x16+N+Z+wtyczka - stałe do mocowania na ścianie 3 kpl.
48.Gniazdo 3x32+N+Z+wtyczka - stałe do mocowania na ścianie 3 kpl.
Pakiet 2
1.Stycznik SLA 12 220V 50 Hz 2r+2z lub *równoważny 10 szt.
2.Stycznik SLA 16 220V 50 Hz 2r+2z lub *równoważny 10 szt.
3.Stycznik SLA 63 220V 50 Hz 2r+2z lub *równoważny 9 szt.
4.Stycznik TSM-1 220V 50Hz 10 szt.
5.Wyłącznik ŁK-15 3-bieg. 25A w obud. / załącz wyłącz (0-1) 10 szt.
Pakiet 3
1.Dławik STF 40 (statecznik) 200 szt.
2.Oprawka do zapł. T110 1019 1 000 szt.
3.Oprawka do świetl. Typ 249/TD 1 000 szt.
4.Zapłonniki do 18W 2 500 szt.
.
5.Zapłonniki do 36W 2 600 szt.
6.Świetlówki 40W 100 szt.
7.Świetlówki 36W 2 500 szt.
8.Palnik do lamp bakteriobójczych 30W 50 szt.
9.Żarówka hal. 50W 12V 38 30 szt.
10.Żarówka energooszczędna 11W 60 szt.
11.Żarówka energooszczędna 20W 20 szt.
12.Żarówka 25W E27 230V 1 500 szt.
13.Żarówka 60W E27 230V 1 500 szt.
14.Żarówka 40W E27 230V 1 500 szt.
15.Żarówka sygn.15W E14 230V 100 szt.
16.Żarówka 60W E2724V 20 szt.
17.Żarówka 100W E27 R80 20 szt.
18.Żarówka 75W E27 R95 20 szt.
19.Oprawka do świetl. Typ 251/S 1 000 szt.
20.Oprawka do zapł. typ 376 300 szt.
21.Świetlówki 18W 2 500 szt.
Pakiet 4 - lampy zewnętrzne
1.Lampa sodowa WLS 70W - lub *równoważna + utylizacja 20 szt.
2.Lampa sodowa WLS 150W - prod Naturim lub *równoważna + utylizacja 30 szt.
3.Lampa sodowa WLS 220W prod Naturim lub *równoważna + utylizacja 20 szt.
5.Oprawa parkowa OCP 70 + utylizacja 7 szt.
Pakiet 5 - Oprawy, klosze i boczki
1.Klosz oprawy hermet. OPK-240 30 szt.
2.Klosz oprawy TCS 025/236 Do 30 szt.
3.Boczek do oprawy TCS 60 szt.
4.Belka montażowa 1x40 w klasie ochronności B, bez wymaganego stopnia szczelności( typ 050m 2,40) 30 szt.
5.Belka montażowa 2x40 w klasie ochronności B, bez wymaganego stopnia szczelności (typ 050 m 2,40) 10 szt.
6.Klosz do plafoniery OT1 12 szt.
7.Klosz do plafoniery OT2 12 szt.
8.Klosz do nakręcania fi 60 mm 20 szt.
9.Klosz do nakręcania fi 100 mm 20 szt.
10.Boczki do opraw OKPW 700 szt.
11.Klosz do oprawy OKPW - 2x40W 300 szt.
Pakiet 6
1.Klosz Trilux 2x40W 20 szt.
.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.13.00 - Bezpieczniki 31.22.10.00 - Przełączniki elektryczne 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.22.47.00 - Puszki połączeniowe 31.22.30.00 - Oprawy do lamp 31.32.00.00 - Kable energetyczne 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 31.52.40.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP- Oświadczenie Wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołaczenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem części zamówienia zlecanych podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany stawki podatku VAT;
2.niewykorzystanie części asortymentu możliwe jest wtedy przedłużenie okresu obowiązywania umowy.
3.zmiany numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
4.zmiany przedmiotowej produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6.zmiany organizacji pracy Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy
7.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
8.zmiany adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
9.w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pawilon A(Ginekologiczno-Położniczy ) poziom 0 pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pawilon A(Ginekologiczno-Położniczy ) poziom 0 pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ubezpieczenie OC działalności oraz mienia dla Jednostek Organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- SZP.281.103.2025 - Dostawa implantów celem utworzenia depozytu dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu "CZMP"
- Usługi pralnicze dla Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Pobranie, transport i przekazanie do gospodarowania własnym transportem odpadów niekomunalnych o kodzie 16 03 04 oraz dzierżawa kontenera dla Schroniska dla Zwierząt w 2026 roku
- "Świadczenie usług psychologicznych w Regionalnym Punkcie Diagnozy i Terapii FASD w Łodzi"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, baterii i akumulatorów
- Wykonanie robót budowlanych dot. adaptacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorządowej
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
więcej: Bezpieczniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





