Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Ruda Śląska: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych regenerowanych i nowych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 226931 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej , ul. 1 Maja 225, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3449400, faks 032 2420138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-slaska.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych regenerowanych i nowych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość mniejsza od kwot okreslonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy prawo zamówien publicznych 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do : 1.1 drukarek: tonerów, tuszów regenerowanych - ich napełnianie i utylizacja sukcesywnie w zależności od potrzeb : Pełna regeneracja kartridży - tonerów wraz z wymianą wałka i listwy zbierającej Rodzaj kartridża, głowicy i wkładów musi pasować do modelu drukarki. Zakres usługi regeneracji kartridży laserowych obejmuje: 1. przyjęcie i sprawdzenie kartridża, 2. zewnętrzne czyszczenie kartridża, 3. demontaż kartridża na poszczególne elementy, 4. bardzo dokładne czyszczenie poszczególnych podzespołów i elementów obudowy kartridża, 5. wymianę wałka optycznego OPC i listwy zbierającej WB -w przypadku HP 1010 co drugą regenerację, 6. w razie konieczności wymiana innych zużytych podzespołów -opcjonalnie, 7. uzupełnienie kartridża, 8. założenie plomby, 9. montaż kartridża, 10. końcowy test wydruku -do wglądu dla zamawiającego, 11. czyszczenie końcowe, 12. test skuteczności zabezpieczenia -szczelność, 13. pakowanie. 1.2 Drukarek: fabrycznie nowych lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta 1.3 kserokopiarek i faksów: tonerów, kaset z tonerem fabrycznie nowych i nierefabrykowanych, lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta do siedziby Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 225 Na potrzeby niniejszego postępowania ustala się, że: - za nowe - uznaje się materiały eksploatacyjne nieużywane, nie regenerowane, nie napełniane powtórnie, na aktualnej gwarancji producenta. Wskaźnik poziomu atramentu sprzętu prawidłowo współpracuje z oryginalnymi lub równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi: - za nierefabrykowane uznaje się materiały eksploatacyjne nie napełniane powtórnie, w oryginalnych opakowaniach fabrycznych; - za oryginalne uznaje się materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta sprzętu; - za toner - kartridż uznaje się wkład drukujący do drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów. 2. Dostawca materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów odbiera zużyte tonery i dokonuje utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami -w przypadku drukarek ma to odniesienie do tych tonerów , które nie nadają się do dalszej eksploatacji - regeneracji 3. W przypadku zabrudzenia drukarek przez nieszczelność tonera Wykonawca zobowiązuje się wykonać bezpłatne czyszczenie drukarki i dostarczyć w zamian toner wolny od wad na własny koszt. 4. Dostawca zagwarantuje, że materiały eksploatacyjne są wolne od usterek materiałowych. W przypadku stwierdzenia wady uniemożliwiającej wykorzystanie produktu, dostawca nieodpłatnie wymieni go na produkt wolny od wad. 5. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: 5.1 Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego -innego niż podany -z nazwy- przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia- pod warunkiem, że będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych 5.2. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia na siebie zobowiązania, iż w przypadku awarii urządzeń spowodowanych zastosowaniem równoważnika zobowiązuje się do dokonania naprawy na własny koszt i przyjęcia odpowiedzialności za straty, które poniesie w takim przypadku Zamawiający -np. związane z utratą gwarancji. 5.3. Ponadto oferowane równoważne i regenerowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem w stopniu nie mniejszym niż w wskazany z symbolu oryginału, a w szczególności dotyczy to wydajności danego tonera, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych. 5.4 Oferowane nowe materiały eksploatacyjne muszą być objęte minimum 2 letnią gwarancją liczoną od daty dostarczenia do zamawiającego. Natomiast gwarancja na poprawne działanie zregenerowanych przez Wykonawcę tonerów udzielana jest na cały okres eksploatacji , aż do wyczerpania środka barwiącego. 6. Z uwagi na różnorodny asortyment zamówienie zostało podzielone na części tj: Część A - regeneracja i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Część B - zakup i dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek Część C - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek. Część D - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do faksów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymogi kwalifikacyjne opisane wyżej stosuje się do wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumenty i oświadczenia każdego podmiotu Wykonawca przedstawi w ofercie dokumenty i oświadczenia w tym zakresie. 2. Stwierdzenie spełnienia w_w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną do tego komisję przetargową..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo- cenowy . 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 3. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy . 4. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy 5. Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego alb równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie dotyczące uprawnień na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, zbierania i transportu przedmiotowych odpadów ( wydanych na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r., tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn.zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ruda-slaska.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy
ul. 1 Maja 225
41-710 Ruda Śląska
pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. 1 Maja 225 41-710 Ruda Śląska pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Regeneracja i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełna regeneracja kartridży ( tonerów) wraz z wymianą wałka i listwy zbierającej zgodnie z poniższym zestawieniem: 1 HP 1010 ( Q2612A ) - 140szt 2 HP 2015 ( Q7553X ) - 45szt 3 HP3015 ( CE255X ) - 10szt 4 Samsung ML-2250 - 5szt 5 Lexmark T642 ( 6401HE ) - 4 szt 6 Brother HL-2030 Kaseta z tonerem - 8szt 7 Brother HL-2030 Bęben - 12000 kopii - 2szt Rodzaj kartridża, głowicy i wkładów wymienionych w powyższym zestawieniu musi pasować do modelu drukarki. Zakres usługi regeneracji kartridży laserowych obejmuje: 1. przyjęcie i sprawdzenie kartridża, 2. zewnętrzne czyszczenie kartridża, 3. demontaż kartridża na poszczególne elementy, 4. bardzo dokładne czyszczenie poszczególnych podzespołów i elementów obudowy kartridża, 5. wymianę wałka optycznego OPC i listwy zbierającej WB (w przypadku HP 1010 co drugą regenerację), 6. w razie konieczności wymiana innych zużytych podzespołów (opcjonalnie), 7. uzupełnienie kartridża, 8. założenie plomby, 9. montaż kartridża, 10. końcowy test wydruku (do wglądu dla zamawiającego), 11. czyszczenie końcowe, 12. test skuteczności zabezpieczenia (szczelność), 13. pakowanie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek: fabrycznie nowych lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta 1 HP3015 ( CE255X ) -10 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek: tonerów, kaset z tonerem fabrycznie nowych i nierefabrykowanych, lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta 1 Toner do kserokopiarki Develop ineo 250 - 9szt 2 Toner do kserokopiarki Konica Minolta Bizhub 250 - 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do faksów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do faksów: tonerów, kaset z tonerem fabrycznie nowych i nierefabrykowanych, lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta 1. Kaseta z tonerem do Faxu Panasonic KX- FL513_613 KX-FA83E - 6 szt 2. Kaseta z tonerem do Faxu Panasonic KX -MB 773 KX-FAT92 - 10 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Dostawa silników elektrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba, nr grupy 311-1.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - z podziałem na 3 pakiety: I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG - w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG - w ilości 3 sztuk II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru - w ilości 1 sztuka III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych - w ilości 1 sztuka
- Remont poradni POZ, z podziałem na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Staszic Pakiet nr 2 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Knurów Roboty budowlane realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
- Podziały nieruchomości w celu wydzielenia pasa drogowego dróg publicznych - 3 części
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 3964
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.