eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieroszewiceBudowa biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacji wewnętrznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Psarach

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Sieroszewice: Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacji wewnętrznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Psarach
Numer ogłoszenia: 226906 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Psarach , Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7396084, 7396315, fax. 062 7396084, 7396315.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacji wewnętrznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Psarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie biologicznej oczyszczalni ścieków działającej na zasadzie osadu czynnego wraz z robotami ziemnymi związanymi, rozbiórką nawierzchni, wykopami oraz odtworzeniem nawierzchni, przygotowaniem wylotu kolektora sanitarnego wraz renowacją i oczyszczaniem dna rowu, roboty elektryczne. 2.Parametry oczyszczalni: - ilość użytkowników - 250RLM - max przepływ 24 godzinny - 37,5 m3/dziennie - max BZT5 - 25,0 kg/dziennie Jakość ścieków na odpływie do osiągnięcia - BZT5 - 15mg/l - zawiesina ogólna - 35 mg/l Efekty pracy oczyszczalni a)przewidywane redukcje stężeń poszczególnych zanieczyszczeń - BZT5 - 95% - ChZT - 90% - zawiesina ogólna - 95% - azot ogólny - 60% -fosfor ogólny - 65% (w przypadku dozowania PIX-ów do 2g/m3) b)przewidywany skład ścieków oczyszczonych wprowadzanych do rowu: - BZT5 - 400 x (1-0,95) = 20g/m3 - ChZT - 700 x (1-0,90) = 70g/m3 - zawiesina ogólna - 367 x (1-0,95) = 18,35g/m3 - azot ogólny - 60 x 91-0,60) = 24g/m3 Skład odprowadzonych ścieków oczyszczonych w oczyszczalni ma odpowiadać wymogom zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 roku w sprawie klasyfikacji wód oraz warunków jakim powinny odpowiadać ścieki wprowadzone do wód i do ziemi (Dz. U. Nr 137, poz. 984 z 2006 roku) c) czas reakcji na zgłoszony problem z funkcjonowaniem oczyszczalni - 12 godzin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: - 10.000,00 złotych 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23 października 2008 roku do godz.12.00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. Nr 223, poz.1655 z 2007 roku ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w ofercie muszą zostać zawarte następujące oświadczenia, dokumenty i informacje: 1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. Nr 223, poz.1655 z 2007 roku ze zmianami) - treść oświadczenia zawarta jest w załączniku Nr 1 do siwz - wypełniony Załącznik nr 1 1.2.na potwierdzenie spełnienia warunku, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)oryginał lub kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego udziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. WAŻNE ! W przypadku spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt. 1.2 a) - d) muszą dotyczyć każdego ze wspólników 1.3. na potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: - wypełniony Załącznik nr 2 a1) dla robót budowlanych ziemnych dotyczących budowy sieci kanalizacyjnej - minimum 5 zadań; a2) dla dostarczenia, montażu i uruchomienia oczyszczalni ścieków pracującej na zasadzie osadu czynnego dla równej lub wyższej wartości 250 RLM wraz z wynikami badań wykonanymi w laboratoriach, potwierdzającymi dotrzymanie warunków jakim odpowiadają ścieki wprowadzane do wód lub ziemi, które zostały określone w pozwoleniach wodno-prawnych wraz z załączeniem tych pozwoleń (minimum 5 zadań): UWAGA ! W przypadku zlecenia części realizacji zadania podwykonawcom dokumenty wymienione w ppkt. a1) lub a2) muszą dotyczyć odpowiednio podwykonawcy b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Przez niezbędny sprzęt należy rozumieć sprzęt wynikający z nakładów kosztorysu ofertowego - wypełniony Załącznik nr 3 c) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c.1) Kierownik budowy musi posiadać: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacji potwierdzone stosownymi decyzjami o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jt. Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jt. Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 1.4. na potwierdzenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert określającą możliwość zaciągnięcia kredytu do wysokości 700.000,00 złotych lub informacji o posiadaniu przez Wykonawcę środków finansowych w tej wysokości. 2.5. potwierdzenie wniesienia wadium na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta: a) wypełniony Formularz oferty - część II siwz b)Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców w realizacji zadania - propozycję podzlecenia elementów robót stanowi wypełniony Załącznik nr 4 c) podpisany i zaparafowany projekt umowy, - część III siwz d) kserokopia umowy spółki cywilnej jeżeli dotyczy, e) oświadczenie, iż wszystkie materiały użyte do wykonania robót objętych ofertą będą posiadły odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz będą spełniać odpowiednie wymagania norm - wypełniony Załącznik nr 5 f) oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty - pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. g) kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na drukach Zamawiającego, które stanowią załącznik do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Psarach ul. Kaliska 3 63-405 Sieroszewice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Psarach ul. Kaliska 3 63-405 Sieroszewice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.