Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Zielona Góra: BADANIE ZDOLNOŚCI ABSORPCYJNYCH POTENCJALNYCH BENEFICJENTÓW/PROJEKTODAWCÓW W RAMACH PRIORYTETU VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ 2007 - 2013 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM
Numer ogłoszenia: 226900 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego , ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565403, 4565404, fax. 068 3253612, 4565296.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BADANIE ZDOLNOŚCI ABSORPCYJNYCH POTENCJALNYCH BENEFICJENTÓW/PROJEKTODAWCÓW W RAMACH PRIORYTETU VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ 2007 - 2013 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn. Badanie zdolności absorpcyjnych potencjalnych Beneficjentów Projektodawców w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej POKL 2007-2013 w województwie lubuskim , którego celem jest m.in. określenie zdolności ośrodków pomocy społecznej (OPS) i powiatowych centrów pomocy rodzinie (PCPR) z terenu województwa lubuskiego do aplikowania o dofinansowanie realizacji projektów w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej POKL - szczegółowo określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Ewaluacja musi być prowadzona na bieżąco (on-going) w trakcie wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 na poziomie komponentu regionalnego województwa lubuskiego i musi dostarczyć wyczerpujących i wiarygodnych odpowiedzi na wymienione w zakresie badania zagadnienia. 3.Wymagane minimum metodologiczne do opracowania przedmiotu zamówienia zawarte jest w pkt III Szczegółowego opisu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz bieżącej współpracy z Zamawiającym, która obejmuje m.in.: 4.1.Konsultowanie metodologii badania i narzędzi badawczych (opracowanie metodologii badawczej i jej uzasadnienie), 4.2.Opracowanie harmonogramu przeprowadzonych badań, 4.3.Przygotowanie kwestionariuszy/ scenariuszy/ materiałów do badania, 4.4.Realizację prac terenowych, 4.5.Zapewnienie respondentom pełnej anonimowości w celu uzyskania jak najbardziej wiarygodnych danych, 4.6.Utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym (spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny i e-mail, wyznaczenie osoby do kontaktów roboczych) - minimum 3 spotkania w siedzibie Zamawiającego, 4.7.Informowanie o stanie zaawansowania prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji badania (na bieżąco), 4.8.Formułowanie komunikatywnych, użytecznych raportów, 4.9.Przedstawianie na spotkaniach, w siedzibie Zamawiającego, wyników wypracowanych produktów przedmiotu zamówienia w formie prezentacji na slajdach oraz raportu końcowego (w formie zwartego tekstu), 4.10.Przekazanie Zamawiającemu na zakończenie zlecenia, pełnej dokumentacji badania ewaluacyjnego (m.in. ankiety ewaluacyjne, raport itd.), 5.Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na wszystkich materiałach (scenariuszach, kwestionariuszach, raportach) logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz godła UE wraz ze słowami: Badanie ewaluacyjne współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków z budżetu Województwa Lubuskiego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. 6.Wykonawca jest zobowiązany do opracowania raportu metodologicznego, projektu raportu końcowego oraz raportu końcowego w terminach określonych w pkt VIII SIWZ. 7.Raport metodologiczny ma zawierać koncepcje badania, opis metodologii i projekt zaproponowanych narzędzi badawczych. Przy czym nie musi zawierać ostatecznych narzędzi badawczych, jeżeli będzie to uzasadnione metodologią i harmonogramem badania. Wymaga się przekazania ww. raportu Zamawiającemu w wersji papierowej oraz elektronicznej (płyta CD). 8.Projekt raportu końcowego oraz raport końcowy ma zawierać wyczerpujące odpowiedzi na postawione pytania ewaluacyjne. Wymaga się dostarczenia ww. raportów (projektu raportu końcowego oraz raport końcowy) w wersji elektronicznej (płyta CD) oraz papierowej (6 egzemplarzy). Tekst raportu końcowego nie powinien liczyć więcej niż 70 stron z wyłączeniem streszczenia i załączników, przyjmując średnio 2300 znaków na stronę. Szczegółową strukturę raportów określono w Załączniku nr 1 Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną cześć SIWZ. 9.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1. Wstępny opis organizacji przedmiotu zamówienia, który zawierać powinien następujące elementy (szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ): a.opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, b.lista proponowanych działań uznanych za konieczne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 2.Wstępny opis metodologii badania, który powinien zawierać następujące elementy (szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ): a.katalog proponowanych metod badawczych, zestawu modeli technik i wskaźników, które będą wykorzystane w badaniu; b.harmonogram badania; c.kwestionariusze i materiały do przeprowadzenia badania; d.program realizacji prac terenowych. 10.Dodatkowe informacje na temat Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 dla wykonawców zawarte są w Załączniku nr 2 do SIWZ. 11.Zamawiający informuje, iż użytkownikiem badania jest Instytucja Pośrednicząca w systemie wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 -2013 (POKL 2007-2013) w województwie lubuskim, tj. Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, pełniąca jednocześnie funkcję Instytucji Ogłaszającej Konkurs w ramach Priorytetu VII POKL 2007-2013 w województwie lubuskim. Wyniki badania oraz sformułowane wnioski i rekomendacje przedstawione zostaną Podkomitetowi Monitorującemu Program Operacyjny Kapitał Ludzki Województwa Lubuskiego w celu podjęcia decyzji o konieczności ich ewentualnego wdrożenia. Odbiorcami badania ewaluacyjnego będą również wszystkie pozostałe podmioty zaangażowane we wdrażanie EFS w województwie lubuskim..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 450 zł (dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Zarząd Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Nr konta: 40 1090 1535 0000 0000 5306 0831 z adnotacją Wpłata wadium - nr sprawy: DP.VIII.3331- 56/08III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dzięki czemu utworzą zespół badawczy, przy czym: 1.Koordynator badania musi posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w kierowaniu badaniami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia; 2. Co najmniej dwaj członkowie muszą posiadać doświadczenie w zakresie stosowania metod i technik badawczych; 3.Co najmniej jeden członek zespołu musi znać metodologię badań ewaluacyjnych; 4.Co najmniej jeden członek zespołu musi posiadać doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej. Wykazy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz usług oraz z załącznikiem nr 7 do SIWZ Wykaz osób i podmiotów. C.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): A.ustanowią pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawrą umowę w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile upoważnienie -pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do ofert umowy spółki cywilnej, B.oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie upoważniała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika) do jej podpisania. C.każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale X pkt. A ppkt. 1,2,3,4 pozostałe dokumenty składane są wspólnie, D.wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X pkt. A ppkt 2, 3, 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A.Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 i 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 4 do SIWZ . 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz usług zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, co najmniej 4 badań ewaluacyjnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 7 do SIWZ. B.Inne oświadczenia i dokumenty 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.Wstępny opis organizacji przedmiotu zamówienia oraz wstępny opis metodologii badania, wskazane w rozdziale II pkt 9 SIWZ. 3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 4.Zaakceptowany projekt umowy- załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Kopię dowodu wpłaty wadium przetargowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Metodologia i sposób realizacji badania - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 52)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, Kancelaria Ogólna (pokój nr 51)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet X Pomoc techniczna..
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w ramach Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej KZN-Lubuskie Trójmiasto przy ul. Zawadzkiego-Zośki w Nowej Soli (dz. nr 1137/2, 1137/3 obr. 0002)
- Remont budynku nr 25 zlokalizowanego na terenie RZI w Zielonej Górze przy ul. Zdrojowej 17
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Termomodernizacja budynku SP nr 10 i termomodernizacja budynku LO nr VII oraz rozbudowa ZSMS o łącznik i budowa drogi pożarowej
- Dostawa sprzętu medycznego - zestaw wysiłkowy z holterami EKG i ciśnieniowymi.
- Dostawa oraz wdrożenie przełączników sieci Ethernet.
- Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów endoskopowych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badanie ewaluacyjne pn.: Ewaluacja Strategii komunikacji Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 oraz wybranych działań przewidzianych w Rocznym planie działań (...)
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie raportu
- Usługa badawcza "Młodzi ludzie w procesach transformacji energetycznej bełchatowskiego regionu węglowego. Rozpoznanie potencjału kompetencyjnego"
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu pn. Przegląd regionalny. Województwo podkarpackie 2024.
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.