Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-04
Nidzica: Bieżące oczyszczanie miasta Nidzica
Numer ogłoszenia: 22680 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252504, fax 089 6252170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-um.bip-wm.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące oczyszczanie miasta Nidzica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 . Przedmiot zamówienia : Bieżące oczyszczanie miasta Nidzica zakresie jak niżej: 1.1. Bieżące stałe utrzymanie czystości pasów drogowych ( w tym: ulic, chodników, pasów zieleni) na terenie miasta Nidzica o powierzchni 101.088,00m2 zgodnie z załącznikiem nr 1 i 4 do umowy . 1/ cena miesięczna 1 m2 powierzchni oczyszczania przy stałym utrzymaniu czystości obejmuje: a/ zamiatanie ulic i chodników (oczyszczanie z błota, piasku, śmieci, chwastów, liści oraz innych zanieczyszczeń), b/ zbieranie zmiotek z zamiecionej powierzchni ulic i chodników, c/ zbieranie zmiotek złożonych na jezdni lub poboczu pozostawionych przez właścicieli nieruchomości w wyniku wykonanych prac porządkowych na chodnikach i pasach zieleni - poboczach stanowiących mienie gminny przy ulicach gminnych , których powierzchni nie uwzględniono w niniejszym przedmiocie zamówienia , d/ wycinanie - unieszkodliwianie trawy i chwastów ze zleconej do oczyszczania powierzchni według potrzeb, e/ oczyszczanie z odrostów pni drzewostanu rosnącego w ciągach ulic zleconych do oczyszczania, f/ bieżące zbieranie zanieczyszczeń w pasie zieleni wraz z wykaszaniem traw i chwastów nie mniej niż sześć razy w roku wraz z uzupełnianiem trawy w miarę potrzeb na niewielkich fragmentach, g/ wywóz zebranych nieczystości na wysypisko komunalne, h/ usuwanie - zabezpieczenie padłych zwierząt z ulic i dróg gminnych oraz terenów gminnych do czasu odbioru ich przez Punkt Zbiorczy Padliny Uniszki Zawadzkie Zdzisław Kacprzak tel.0-23 655-23-01, kom. 504 451 362, i/ flagowanie ulic dwa razy w roku z okazji świąt państwowych, przy czym zakup i bieżące uzupełnianie oflagowania będzie na koszt zamawiającego. j/ wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego zawiadamiania zamawiającego lub odpowiednie służby o stwierdzonych zagrożeniach niebezpiecznej wyrwy w jezdni lub chodniku, zerwania przewodów linii energetycznej, wiatrołomów itp. oraz podejmowania doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed występującymi zagrożeniami. 1.2. Bieżące opróżnianie stałych i przenośnych koszy ulicznych ustawionych w ulicach gminnych w ilości 59 szt , zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. 1/ miesięczna cena ryczałtowa opróżniania 1 szt kosza ulicznego obejmuje : a/ bieżące opróżnianie koszy z nieczystości wg potrzeb, jak nie rzadziej niż trzy razy w ciągu tygodnia, a w okresie wiosenno - letnim (maj, czerwiec, lipiec, sierpień) - codziennie. b/ wywóz zebranych nieczystości na wysypisko komunalne, c/ mycie i dezynfekcja koszy ulicznych przeprowadzana dwa razy w ciągu roku kalendarzowego w terminach uzgodnionych z zamawiającym, d/ remont i konserwacja koszy, w tym bieżące naprawy, oznakowanie oraz uzupełnianie zniszczonych lub skradzionych wkładów do koszy wraz z ustawianiem i znakowaniem nowych koszy ulicznych dostarczonych przez zamawiającego, e/ sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem gminy tj. koszami ulicznymi . 1.3. Bieżące stałe utrzymanie w czystości słupów ogłoszeniowych ustawionych na terenie miasta oraz terenu wokół nich w ilości 11 szt , zgodnie z załącznikiem Nr 3 do umowy . 1/ miesięczna cena ryczałtowa utrzymania 1 szt słupa oraz terenu wokół niego obejmuje : a/ oczyszczanie słupa z uszkodzonych i naderwanych ogłoszeń - plakatów , b/ oczyszczanie słupa ze wszystkich ogłoszeń - plakatów do jego naturalnej powierzchni w miarę potrzeb , c/ oczyszczanie terenu wokół słupa , d/ wywóz zebranych nieczystości na wysypisko komunalne . 1.4. Wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych w ust.1. pkt 1.1., 1.2. ,1.3., a wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia oraz obowiązujących aktów prawnych: - ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - (Dz.U.z 2005r. Nr 236, poz.2008 ze zmianami), przy czym: 1) uprzątnięcie błota i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości należy do właścicieli nieruchomości, a za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą dla ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości. Właściciel nieruchomości nie jest obowiązany do uprzątnięcia chodnika, na którym jest dopuszczony płatny postój lub parkowanie pojazdów samochodowych. 2) utrzymanie zjazdów należy do właścicieli lub użytkowników gruntów przyległych do drogi; - ustawie z dnia 27 lipca 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628 wprowadzona ustawą z dnia 27 lipca 2001r. o wprowadzeniu ustawy - Prawo ochrony środowiska , ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 100, poz.1085ze zmianami) ; - uchwale Nr LII/534/2006 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 31 sierpnia 2006r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu czystości i porządku na terenie gminy Nidzica . Zakres i sposób wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, który określa pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyli wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły Spełnia-Niespełnia, wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymienionych w rozdziale IV SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia; 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu i odbioru odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi o odpadach lub umowa na odbiór odpadów komunalnych zawarta z Przedsiębiorstwem-Firmą prowadzącą działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz zezwolenie tej że Firmy na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych, wystawione przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, , wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 3. Wykaz co najmniej 1 wykonanej tożsamej usługi o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, protokoły odbioru itp.), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia (posiadać zamiatarkę mechaniczna uliczną), wraz z załączeniem kserokopii dokumentów potwierdzających prawo do dysponowania tym sprzętem, sporządzony przed upływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujący dokument opatrzony kolejnym numerem jako załącznik do oferty: 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100.000 PLN - wystawioną przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-um.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 3) w godz. 7:30 - 15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną na e-mail:um_ti@nidzica.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Nidzicy (pokój nr 19) lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nastapi w dniu 12.02.2008r. o godz. 11:30 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Dostawa, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezp. dla jednostek PN - Serwer do wykonywania kopii zapasowych z mechanizmem deduplikacji danych dla SPN
- Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów i maszyn dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jej do 5 placówek oświatowych w okresie od I do VI 2026 r. na terenie miasta Nidzica
- "Poprawa infrastruktury logistycznej Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego Powiatu Nidzickiego poprzez adaptację budynku na Magazyn Zarządzania Kryzysowego - etap I" - remont dachu.
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie I - VI 2026 r. na terenie miasta Nidzica
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na ulicach, drogach, chodnikach, ciągach pieszo-rowerowych, ścieżkach rowerowych, schodach, alejkach, kładkach i na innych ciągach komunikacyjnych ...
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Korsze - oczyszczanie miasta
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Bobolice w 2026
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ MECHANICZNE I CIŚNIENIOWE CZYSZCZENIE SIECI KANALIZACYJNYCH
- Przywracanie warunków bezpieczeństwa w ruchu drogowym po zdarzeniach drogowych na terenie miasta Włocławek w roku 2026
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





