eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaPrzetarg nieograniczony nr 26/PN/12 na dostawę preparatów dezynfekcyjnych i antyseptyków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 26/PN/12 na dostawę preparatów dezynfekcyjnych i antyseptyków
Numer ogłoszenia: 226612 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 26/PN/12 na dostawę preparatów dezynfekcyjnych i antyseptyków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptyków dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia w zależności od pakietu winien spełniać wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679), ustawą o produktach biobójczych z dnia 13.09.2002 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252), ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271), ustawa o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 42, poz. 473 z późniejszymi zmianami). 3. Zamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty odkażające do rąk i skóry, których użycie nie wymaga innych czynności przygotowawczych np. rozcieńczania oprócz uzupełniania i wymiany wkładów. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia 40 kopii kart charakterystyki danego preparatu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia udziału i pokrycia kosztów szkolenia/konferencji naukowej o tematyce obejmującej zakażenia szpitalne z uwzględnieniem charakterystyki zaoferowanych preparatów, zakażeń szpitalnych, w wymiarze co najmniej trzech dni szkoleniowych dla dwóch osób. 6. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 7. Zamówiony towar winien być dostarczony w godzinach 7.00-14.00 do pomieszczeń Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 8. Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptyków będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 9. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 10. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wykonawca w zależności od pakietu do którego przystępuje składa oświadczenie, że oferowane preparaty dezynfekcyjne i antyseptyki spełniają wymagania określone: - Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), - Ustawa o produktach biobójczych z dnia 13.09.2002 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252), - Ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271), - Ustawa o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 42, poz. 473 z późniejszymi zmianami) sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego. 2. Do wszystkich oferowanych preparatów dezynfekcyjnych i antyseptyków Wykonawca powinien dołączyć karty charakterystyki w języku polskim wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. Do oferty należy dostarczyć ulotki informacyjne, prospekty i instrukcje użycia oferowanych preparatów dezynfekcyjnych i antyseptyków

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: a) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkty o takich samych (lub lepszych) parametrach technicznych i użytkowych, w takiej samej cenie, - zmiana jakości usługi lub towaru polepszająca lub zastępująca daną usługę lub towar bez utraty jakości lub interesu Zamawiającego, - siła wyższa, b) niewykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów określonych w § 5 ust. 1, w terminie określonym § 3 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaruda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty dezynfekcyjne i antyseptyki - pozycji 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty dezynfekcyjne i antyseptyki - pozycji 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty dezynfekcyjne i antyseptyki - pozycji 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty dezynfekcyjne i antyseptyki - pozycji 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty dezynfekcyjne i antyseptyki - pozycji 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.