eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa materiałów biurowych dla Jednostki Wojskowej 2063 i instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Warszawa: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Jednostki Wojskowej 2063 i instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki.
Numer ogłoszenia: 226581 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386234 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, faks 022 6824108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Jednostki Wojskowej 2063 i instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych dla JW 2063 oraz instytucji będących na przydziałach gospodarczych JW 2063 wymienionych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Oferowany przedmiot zamówienia nie może odbiegać jakościowo od produktów pożądanych wymienionych w kolumnie 2 Formularza cenowego. b) w kolumnie nr 3 Nazwa asortymentu oferowanego należy wpisać: nazwę producenta, nazwę produktu, typ asortymentu oferowanego (symbol) identyfikowalnego na stronie internetowej (a jeśli nie będzie to możliwe) należy dołączyć katalog w kolorze (nie czarno-białym). c) W przypadku oferowania materiałów biurowych równoważnych do Formularza cenowego należy dołączyć ich opis w postaci karty katalogowej producenta (zdjęcie lub rysunek oraz parametry). Informacje techniczne zawarte na kartach katalogowych oferowanych równoważnych materiałów biurowych potwierdzać muszą wprost, iż zaproponowany towar w niczym nie odbiega od tego jaki Zamawiający wyszczególnił w odpowiednich pozycjach Formularza cenowego. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości materiałów biurowych będących przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. e) Materiały biurowe, stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości. W przypadku dostawy równoważnych artykułów piszących wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnych artykułów, którego dotyczy równoważny artykuł. f) WYKONAWCA, zobowiązuje się dostarczyć ZAMAWIAJĄCEMU w uzgodnionych terminach i pod wskazane adresy ilości i rodzaje materiałów biurowych. Wszystkie miejsca dostawy materiałów biurowych znajdują się na terenie Warszawy. Dokładne adresy tych miejsc, ze względu na wewnętrzne uwarunkowania wojskowe, zostaną podane wybranemu Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa. g) Potwierdzeniem dostawy będzie faktura VAT, zgodna z Formularzem cenowym (Zał. nr 2), która posłuży zamawiającemu do identyfikacji artykułów zgodnie z umową. h) Zamawiający może odmówić odbioru artykułów w przypadku gdy będą w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie. i) Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią tej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 32024.96 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolimpex Jolanta Redek-JAROSZEWICZ, ul. Al. Na Skarpie 19 m 1, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 32024.96
  • Oferta z najniższą ceną: 32024.96 oferta z najwyższą ceną: 32024.96
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.