eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciąż › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-20

Raciąż: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu
Numer ogłoszenia: 226511 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186671 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Wolności 34, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 23 6791114, faks 23 6791114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - Modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiej-skich 2007-2013 w ramach działania 3.2 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej . 2. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu w miejscowości Witkowo, gm, Raciąż, pow. Płońsk, woj. mazowieckie. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Witkowo, na działkach o nr 11/5, Inwestycja ma celu modernizację układu technologicznego Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu w celu ujednolicenia technologii uzdatniania wody stosowanej w Gminie Raciąż oraz wzrostem wymagań jakościowych stawianym wodzie przeznaczonej do spożycia przez ludzi - Fe = 0,2 mg/l, Mn = 0,05 mg/l. Planowany jest następujący zakres prac: . Zmiana technologii uzdatniania przewidująca osiągnięcie parametrów wody uzdat-nionej zgodnie z przepisami. ( orurowanie filtrów stal nierdzewna, proces sterowany w pełni automatycznie z możliwością monitoringu) . Wymiana instalacji elektrycznej sterowania pompownią - automatyka. . Wymiana posadzki w hali głównej. . Malowanie hali wewnątrz . Wymiana obudowy dwóch studni głębinowych . System dezynfekcji wody Przyjęto zastosowanie następującego układu technologicznego: . aeracja - napowietrzanie wody w aeratorze ciśnieniowym o czasie przetrzymania mini-mum 180 sekund, ilość powietrza 3-5% ilości wody . filtracja jednostopniowa - odżelazienie i odmanganianie na złożu kwarcowym i katali-tycznym, z prędkością filtracji vf<15,0 m/h . retencja wody w zbiorniku retencyjnym . pompownia II stopnia - pompowanie wody do sieci wodociągowej 3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 3) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym związanych. 4) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. 5) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 6) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowopowstałych obiektów budowlanych. 7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 9) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego, zakończonego uzyskaniem wymaganych para-metrów, 10) Opracowanie instrukcji obsługi stacji ujęcia wody wraz z instrukcjami stanowiskowymi, 11) Przeszkolenie pracowników Użytkownika w zakresie obsługi stacji wraz ze szkoleniami stanowiskowymi. 12) Pozostałych zadań wymienionych w niniejszej SIWZ i załącznikach. 5. Zamawiający nie zalicza niniejszego przedmiotu zamówienia do pojęcia robót o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych. 6. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. Użyte materiały i urządzenia pod względem parametrów technicznych i jakościowych będą zgodne z projektami i zaleceniami Za-mawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. 7. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ lub dokumentacji techniczno - projektowej o której mowa w po-wyższym ust. 4 przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń rów-noważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicz-nych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozu-mieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. W celu dokonania oceny technicznej oferty zastosowane urządzenia technologiczne muszą być wykazane w formie tabeli i dołączone do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wyka-zać że ofertowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. Dla zestawów technologicznych: hydroforowego, aeracji i filtracji nale-ży dołączyć atesty PZH na kompletne zestawy. Nie dopuszcza się stosowania atestów PZH na poszczególne podzespoły zestawów technologicznych w zamian atestu na kompletne urządzenie. Zastosowanie równoważnych zestawów technologicznych oznacza konieczność załączenia przez Wykonawcę do oferty następujących załączników: a) Rysunek techniczny: rzut z góry, boku, przodu, tyłu i dołu. b) Atest PZH na kompletny zestaw technologiczny. c) Aprobata techniczna na kompletny zestaw technologiczny. d) Krzywe przesiewu złóż wykonanych przez upoważnioną do tego typu badań jednostkę badaw-czą. e) Graficzny schemat płukania filtrów. f) Graficzny schemat instalacji sterującej. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były proto-typami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia równoważne pracują na innych 3 zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata (na dowód pracy urządzeń równoważnych należy załączyć np.: referencje, protokoły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okre-sie - referencje, opinie itp.). Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie efektów uzdatniania wody, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świa-domość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodno-ści ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej lub lepsze. 8. Dokumentacja, o której mowa w powyższym pkt. 4 jest załącznikiem nr 11 do SIWZ i jest dostępna wersji elektronicznej, w formie odrębnych plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego, lub na jego pisemny wniosek przekazana w wersji papierowej z dokumentacją projektową w wersji elektroniczne na nośniku CD lub DVD, łącznie z SIWZ w wersji papierowej. 14. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: - 45.23.24.30-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody - 45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków - 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach - 45.23.24.60-4 Roboty sanitarne, - 45.23.13.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, - 45.11.12.00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, - 45.31.00.00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, - 45.31.10.00-0 - Roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych. 15. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy zobowiązuje się do przekazania odpadów Za-mawiającemu oraz ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 ze zm.)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30-5, 45.31.00.00-3, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.23.24.60-4, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.31.10.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiej-skich 2007-2013 w ramach działania 3.2 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instalcompact Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 23, 62-080 Tarnowo Podgórne, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 560650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 562890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 562890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 562890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.