eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciąż › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Raciąż: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu
Numer ogłoszenia: 186671 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Wolności 34, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 23 6791114, faks 23 6791114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.raciaz.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - Modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiej-skich 2007-2013 w ramach działania 3.2 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej . 2. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu w miejscowości Witkowo, gm, Raciąż, pow. Płońsk, woj. mazowieckie. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Witkowo, na działkach o nr 11/5, Inwestycja ma celu modernizację układu technologicznego Stacji Uzdatniania Wody w Raciążu w celu ujednolicenia technologii uzdatniania wody stosowanej w Gminie Raciąż oraz wzrostem wymagań jakościowych stawianym wodzie przeznaczonej do spożycia przez ludzi - Fe = 0,2 mg/l, Mn = 0,05 mg/l. Planowany jest następujący zakres prac: . Zmiana technologii uzdatniania przewidująca osiągnięcie parametrów wody uzdat-nionej zgodnie z przepisami. ( orurowanie filtrów stal nierdzewna, proces sterowany w pełni automatycznie z możliwością monitoringu) . Wymiana instalacji elektrycznej sterowania pompownią - automatyka. . Wymiana posadzki w hali głównej. . Malowanie hali wewnątrz . Wymiana obudowy dwóch studni głębinowych . System dezynfekcji wody Przyjęto zastosowanie następującego układu technologicznego: . aeracja - napowietrzanie wody w aeratorze ciśnieniowym o czasie przetrzymania mini-mum 180 sekund, ilość powietrza 3-5% ilości wody . filtracja jednostopniowa - odżelazienie i odmanganianie na złożu kwarcowym i katali-tycznym, z prędkością filtracji vf<15,0 m/h . retencja wody w zbiorniku retencyjnym . pompownia II stopnia - pompowanie wody do sieci wodociągowej 3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 3) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym związanych. 4) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. 5) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 6) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowopowstałych obiektów budowlanych. 7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 9) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego, zakończonego uzyskaniem wymaganych para-metrów, 10) Opracowanie instrukcji obsługi stacji ujęcia wody wraz z instrukcjami stanowiskowymi, 11) Przeszkolenie pracowników Użytkownika w zakresie obsługi stacji wraz ze szkoleniami stanowiskowymi. 12) Pozostałych zadań wymienionych w niniejszej SIWZ i załącznikach. 5. Zamawiający nie zalicza niniejszego przedmiotu zamówienia do pojęcia robót o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych. 6. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. Użyte materiały i urządzenia pod względem parametrów technicznych i jakościowych będą zgodne z projektami i zaleceniami Za-mawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. 7. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ lub dokumentacji techniczno - projektowej o której mowa w po-wyższym ust. 4 przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń rów-noważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicz-nych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozu-mieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. W celu dokonania oceny technicznej oferty zastosowane urządzenia technologiczne muszą być wykazane w formie tabeli i dołączone do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wyka-zać że ofertowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. Dla zestawów technologicznych: hydroforowego, aeracji i filtracji nale-ży dołączyć atesty PZH na kompletne zestawy. Nie dopuszcza się stosowania atestów PZH na poszczególne podzespoły zestawów technologicznych w zamian atestu na kompletne urządzenie. Zastosowanie równoważnych zestawów technologicznych oznacza konieczność załączenia przez Wykonawcę do oferty następujących załączników: a) Rysunek techniczny: rzut z góry, boku, przodu, tyłu i dołu. b) Atest PZH na kompletny zestaw technologiczny. c) Aprobata techniczna na kompletny zestaw technologiczny. d) Krzywe przesiewu złóż wykonanych przez upoważnioną do tego typu badań jednostkę badaw-czą. e) Graficzny schemat płukania filtrów. f) Graficzny schemat instalacji sterującej. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były proto-typami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia równoważne pracują na innych 3 zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata (na dowód pracy urządzeń równoważnych należy załączyć np.: referencje, protokoły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okre-sie - referencje, opinie itp.). Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie efektów uzdatniania wody, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świa-domość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodno-ści ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej lub lepsze. 8. Dokumentacja, o której mowa w powyższym pkt. 4 jest załącznikiem nr 11 do SIWZ i jest dostępna wersji elektronicznej, w formie odrębnych plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego, lub na jego pisemny wniosek przekazana w wersji papierowej z dokumentacją projektową w wersji elektroniczne na nośniku CD lub DVD, łącznie z SIWZ w wersji papierowej. 14. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: - 45.23.24.30-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody - 45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków - 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach - 45.23.24.60-4 Roboty sanitarne, - 45.23.13.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, - 45.11.12.00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, - 45.31.00.00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, - 45.31.10.00-0 - Roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych. 15. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy zobowiązuje się do przekazania odpadów Za-mawiającemu oraz ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 ze zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30-5, 45.31.00.00-3, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.23.24.60-4, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.31.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10000zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( tj. z 2007r.,Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - zwanej dalej Pzp),tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepi-sy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie 1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają doświadczenia w zakresie realizacji robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem: poprzez udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budowy co najmniej dwóch stacji uzdatniania wody wraz z technologią (w tym rurociągi wykonane ze stali kwasoodpornej) oraz robotami towarzyszącymi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. posiadają wielkość średniego rocznego zatrudnienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 10 pracowników 2.2. dysponują lub będą dysponować osobami, które pełnić będą funkcję: - kierownika budowy, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia lub - konstrukcyjno - budowlanej zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia, Uprawnienia w/w osób nie mogą w swojej treści zawierać jakichkolwiek ograniczeń. Osoba przewidziana do realizacji przedmiotowego zamówienia jako kierownik budowy winna posiadać, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w tym jedną budową w zakresie budowy stacji ujęcia wody o parametrach technicznych, co najmniej jak przedmiot niniejszego zamówienia, - kierownika robót budowlanych, posiadającej uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającej, minimum 5-letenie doświadczenie w pełnieniu, co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień, Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z kierownikiem robót budowlanych - kierownika robót sanitarnych, posiadającej uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami - z uwzględnieniem istoty postanowienia rozdz. II pkt. 5 SIWZ - budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych posiadającej udokumentowane, minimum 5-letenie doświadczenie w pełnieniu co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika udowy posiadającego uprawnienia w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych z kierownikiem robót sanitarnych, - kierownika robót elektrycznych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowla-nymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającej udokumentowane, minimum 3-letenie doświadczenie w pełnieniu, co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych upraw-nień. 2.3. Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy są obywatelami polskimi lub, jeżeli nie są obywatelami polskimi, to biegle władają jeżykiem pol-skim lub jeżeli nie są obywatelami polskimi i nie władają biegle językiem polskim, to Wykonaw-ca na własny koszt zapewni tłumacza, zapewniającego stałe i biegle tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, nadzorem inwestorskim a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego za-mówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę jak i dostarczanych przez Zamawiającego. Przy zatrudnieniu tłumacza należy wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia , tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagad-nień technicznych, ekonomicznych i prawnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości, co naj-mniej 500.000,00 zł. 4.2. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdol-nych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowią-zany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 Pzp. 7. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, z treści których będzie jednoznacznie wynikać iż warunki zostały spełnione a o których mowa w rozdz. X SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.raciaz.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. Z O.O, ul. Wolności 34 , 09-140 Raciąż.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 10:15, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. Z O.O, ul. Wolności 34 , 09-140 Raciąż.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.08.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.