Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Ciechocinek: dostawa , wdrożenie nowego oprogramowania oraz dostawa komputerów
Numer ogłoszenia: 226442 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Wojska Polskiego 5, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28 332 11, fax 054 283 3211 w. 3202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-wojskowe.ciechocinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa , wdrożenie nowego oprogramowania oraz dostawa komputerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności istniejącego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę w obiektach Szpitala oraz dostawa i wdrożenie nowych modułów oprogramowania oraz dostawa sprzętu komputerowego do 25 szt. niezbędnego do poprawnej pracy Systemu Informatycznego. b).System zarządzania pionem leczniczym i hotelowym Szpitala musi składać się z następujących części (modułów): 1. Recepcja 2. Rezerwacje 3. Planowanie Zabiegów 4. Dyżurka Pielęgniarek 5. Gabinet Lekarski 6. Punkt Zabiegowy 7. Laboratorium 8. Rozliczenia Kontraktów 9. Sprzedaż 10. Żywienie 11. Rezerwacje Internetowe 12. Karnety 13. Moduł Analiz Biznesowych i Raportów 14. Konta Klienta 15. Moduł Obsługi Basenu i SPA 16. Poradnia 17. Kolejki Oczekujących c). System zarządzania pionem leczniczym i hotelowym Szpitala musi : - obejmować procesy hotelowe, planowania zabiegów, gastronomiczne oraz medyczne; - współpracować z systemem informatycznym płatnika publicznego NFZ i innymi systemami innych płatników: ZUS, KSSWD d). Oferowany system informatyczny powinien posiadać co najmniej niżej opisane cechy: - pracować w architekturze Klient-Serwer - pracować w oparciu o relacyjne bazy danych SQL - posiadać budowę modułową - posiadać narzędzia do szybkiego tworzenia wydruków i zestawień - umożliwiać kontrolę dostępu do poszczególnych części systemu - prowadzić dziennik operacji, przeprowadzonych przez użytkowników systemu - posiadać dokumentację do każdego modułu w języku polskim - polską wersję językową
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.20.00 - Oprogramowanie zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.25.20.00 - System zarządzania bazą danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.67.00 - 72.26.67.00 Oryginalny kod CPV: 74.54.20.00 - Szkolenie pracowników Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy , którzy spełniają poniższe warunki: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; -Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 7.1 do 7.3. - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane na podstawie zasady : spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.- zał. nr 1 do ogłoszenia znajdujący się na stronie internetowej Zamawiającego (poniżej ogłoszenia) A.2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. A.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych- zał. nr 2 do ogłoszenia znajdujący się na stronie internetowej Zamawiającego (poniżej ogłoszenia) B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że systemy informatyczne zostały wdrożone należycie. - Wykaz minimum trzech wykonywanych wdrożeń oferowanego systemu informatycznego w obiektach szpitalno -uzdrowiskowych o ilości łóżek powyżej 400 szt. wg załącznika nr 3 znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego( poniżej ogłoszenia) C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.3), A.5), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ nie zostanie udostepniona na stronie internetowej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przesłana wykonawcom zaproszonym do składania ofert wstępnych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 09:00, miejsce: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny , ul. Wojska Polskiego 5 , 87-720 Ciechocinek- pokój nr 13 , kancelaria administracji Szpitala ( wyłącznie).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą w trzech zadaniach: Pojazd o ładowności 12 ton; 24 ton, dodatkowy rozładunek; 6,5 ton, dodatkowy rozładunek
- Sukcesywna dostawa wyrobów cukierniczych porcjowanych oraz lodów do dalszej odsprzedaży
- dostawa i montaż zmywarki tunelowej wraz z osprzętem
- Dostawa artykułów drobiowych
- Dostawa butelek PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l oraz nakrętek plastikowych
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostępności i dostępu do świadczeń POZ w Garbowie" z podziałem na 3 części.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowane w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Skawina
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- "Rozbudowa Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminie Miasto Terespol"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Wieluniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.