To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-26
Kielce: Dostawa materiału roślinnego do nasadzeń dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach w sezonie 2012 i 2013 r.
Numer ogłoszenia: 22615 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327871 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o., ul. Lecha 11a, 25-622 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 3452880, faks 3452880.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału roślinnego do nasadzeń dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach w sezonie 2012 i 2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiału roślinnego do nasadzeń dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach w sezonie 2012 i 2013 r. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Od 01 stycznia 2012 do 31 grudnia 2013 roku - dostawy będą odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. O ilości i terminie dostaw Wykonawca zostanie zawiadomiony pisemnie, faksem lub pocztą na 5 dni przed przewidywaną dostawą przedmiotu zamówienia. /dni traktujemy, jako kolejne dni kalendarzowe, a nie dni robocze/. Dostawy materiału roślinnego do nasadzeń będą odbywać się na koszt Wykonawcy w dniu i do miejsca na terenie miasta Kielce wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie dostarczone ilości przedmiotu umowy; zamówienia, według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia przedmiotu umowy; zamówienia, a Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. Ograniczenie przedmiotu umowy; zamówienia, może nastąpić w przypadku braku zapotrzebowania Zamawiającego na materiał roślinny do nasadzeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.20.00 - Drzewa 03.45.13.00 - Krzewy 03.44.10.00 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty 03.12.00.00 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Boot & Hortorus Sp. z o.o., ul.Strużańska 61, Kąty Węgierskie, 05-126 Nieporęt, 05-126 Nieporęt, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 291137,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 304118,06
Oferta z najniższą ceną: 304118,06 / Oferta z najwyższą ceną: 341053,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
- Zakup bezzałogowych statków powietrznych dla jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa świętokrzyskiego
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu - Część nr 2 - Warsztaty ogrodnicze
- Nasadzenia drzew przy drogach lokalnych na terenie gminy Brześć Kujawski
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





