Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Siemiatycze: Ogłoszenie o rozpoczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Skarbowego w siemiatyczach
Numer ogłoszenia: 226126 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 18, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6561390, fax 085 6552740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://us-siemiatycze.pbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogłoszenie o rozpoczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Skarbowego w siemiatyczach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Siemiatyczach sprzętu komputerowego wraz z zainstalowaniem i oprogramowaniem określone przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 do Specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. 2. Oferty należy skadać w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 108 lub sekretariacie pok. Nr 103 do dnia 27 listopada 2007r. /wtorek/ do godziny 9;00. Dotrzymanie tego terminu dotyczy również ofert składanych drogą pocztową. 3. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 listopada 2007r. o godz. 9;30 w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 108. W otwarciu ofert mogą brać udział przedstawiciele Wykonawców. 4. Termin związania z ofertą; 30 dni od terminu składania ofert. 5.W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy; którzy spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń. 6. Zamawiajacy nie bedzie udzielał wyjaśnień na podstawie żądań, które zostaną mu doręczone póżniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert. 7..Kryteria wyboru oferty. W wyborze oferty Zamawiający posługiwać się będzie kryterium CENA BRUTTO - 100 %. Wykonawca, którego oferta zawierała będzie najniższą cenę oraz nie podlegała będzie odrzuceniu zostanie uznana za najkorzystniejszą i wybrana zostanie do realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 ustawy - załącznik Nr 3 - oświadczenie,ze oferowane wyroby posiadają wymagane atesty i certyfikaty -załącznik Nr 4, - oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z należytymi opatami i składkami wobec ZUS i właściwego Urzędu Skarbowego -załącznik Nr 5. - upoważnienie do reprezentowania firmy /jezeli nie wynika ono z przedstawionych dokumentow/ -załącznik Nr 6 - oswiadczenie o wyrazeniu zgody na zawarcie umowy na warunkach okreslonych we wzorze umowy - zał. Nr 8 - wypelniony formularz ofertowy - załącznik Nr 2 - aktualny wypis/ odpis z rejestru lub zaswiadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objetym zamowieniem /wystawiony lub potwierdzona jego aktualność przez organ wystawiający nie wcześniej niż 6 miesiecy przed terminem składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us-siemiatycze.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD SKARBOWY W SIEMIATYCZACH 17-300 SIEMIATYCZE UL. PAŁACOWA 18.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Siemiatyczach ul. Pałacowa 18 17-300 Siemiatycze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są; w zakresie proceduralnym Halina Puchalska - St. Komisarz Skarbowy tel. 0-85-656-13-90 wew. 132, codziennie w dni robocze w godz. 9;00 do 14;00 w zakresie merytorycznym Wadysław Priebe St. Informatyk tel. 0-85-655-64-80 codziennie w dni robocze w godz. 9;00 do 12;00 Zawarcie umowy jeżeli nie zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania nastąpi w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia powiadomienia Wykonawców o wyniku postępowania..
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Opracowanie dokumentacji technicznej - przebudowa drogi powiatowej nr 1732B wraz z budową chodnika w miejscowości Turna Mała
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- DOSTAWA SPRZĘTU RTV/AGD, FOTO, AUDIO, AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH, CHEMICZNYCH ŹRÓDEŁ ZASILANIA, NAGRÓD RZECZOWYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa klastra obliczeniowego złożonego z 46 jednostek typu mini PC dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Dostawa wielobranżowych materiałów, artykułów, akcesoriów, aparatury i urządzeń instalacyjnych w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie NCBJ w Otwocku.
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.