eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockDostawa i montaż mebli medycznych, laboratoryjnych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-19

Płock: Dostawa i montaż mebli medycznych, laboratoryjnych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu
Numer ogłoszenia: 226094 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, fax 024 2628842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli medycznych, laboratoryjnych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych, laboratoryjnych i biurowych wraz z montażem dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu, z podziałem na: - CZĘŚĆ I - meble medyczne dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie i Radomiu - CZĘŚĆ II - meble medyczne dla MWOMP w Płocku - uzupełnienie istniejącego wyposażenia - CZĘŚĆ III - fotele specjalistyczne - CZĘŚĆ IV - stoliki zabiegowe i wózki - CZĘŚĆ V - parawany i leżanki - CZĘŚĆ VI - taborety - CZĘŚĆ VII - meble laboratoryjne dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu - CZĘŚĆ VIII - meble biurowe dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie i Radomiu - CZĘŚĆ IX - meble biurowe dla MWOMP w Płocku - uzupełnienie istniejącego wyposażenia - CZĘŚĆ X - fotele i krzesła dla MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu - CZĘŚĆ XI - fotele do pracy przy komputerze oraz do gabinetów dyrektorskich dla MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu - Część XII - szafy kartotekowe do archiwizacji zdjęć RTG dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie Zadaniem Wykonawcy będzie - dostarczenie mebli, - montaż mebli. Szczegółowy zakres i opis każdej części przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12, które będą podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej. Szczegółowy opis techniczny dla części I, II, VII÷XI zawiera załącznik nr 13. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej oraz zdobyli wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty - szczególnie w zakresie mebli które są uzupełnieniem istniejącego wyposażenia - część II i IX

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek do spełnienia: Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia, w szczególności: - Udzielenie gwarancji dla części I÷X oraz części XII na okres co najmniej 36 m-cy - Udzielenie gwarancji dla części XI na okres co najmniej 60 m-cy - Meble medyczne i laboratoryjne stanowiące część I÷VII przedmiotu zamówienia winny być dopuszczone do użytku w placówkach służby zdrowia i laboratoriach - Meble stanowiące przedmiot zamówienia winny być wyprodukowane pod nadzorem systemu zarządzania jakością zgodnego z normą co najmniej ISO 9001 Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 15 - Aktualny odpis z właściwego rejestru, - Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz min. 4 dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem danej części przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 16 - Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia, w szczególności: - Oświadczenie zawarte w formularzu oferty dla części I÷X oraz części XII - załącznik nr 14 - Oświadczenie zawarte w formularzu oferty dla części XI - załącznik nr 14 - Atest higieniczny PZH - Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub inny dokument potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenie lub dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 14 do SIWZ. 2. Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 15 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz min. 4 dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem danej części przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ. 6. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub inny dokument potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwomp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, 09 - 402 Płock, ul. Kolegialna 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, 09 - 402 Płock, ul. Kolegialna 19, pokój nr 8 Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - meble medyczne dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie i Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - meble medyczne dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie i Radomiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - meble medyczne dla MWOMP w Płocku - uzupełnienie istniejącego wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - meble medyczne dla MWOMP w Płocku - uzupełnienie istniejącego wyposażenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - fotele specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III - fotele specjalistyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV - stoliki zabiegowe i wózki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV - stoliki zabiegowe i wózki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V - parawany i leżanki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ V - parawany i leżanki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI - taborety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VI - taborety.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ VII - meble laboratoryjne dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VII - meble laboratoryjne dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ VIII - meble biurowe dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie i Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VIII - meble biurowe dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie i Radomiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ IX - meble biurowe dla MWOMP w Płocku - uzupełnienie istniejącego wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IX - meble biurowe dla MWOMP w Płocku - uzupełnienie istniejącego wyposażenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆ X - fotele i krzesła dla MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ X - fotele i krzesła dla MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.22.00-1, 31.11.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚĆ XI - fotele do pracy przy komputerze oraz do gabinetów dyrektorskich dla MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ XI - fotele do pracy przy komputerze oraz do gabinetów dyrektorskich dla MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część XII - szafy kartotekowe do archiwizacji zdjęć RTG dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XII - szafy kartotekowe do archiwizacji zdjęć RTG dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.