eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa sprzętu i urządzeń gospodarstwa domowego i biurowych w ramach pierwszego wyposażenia obiektów kolejowego przejścia granicznego w Siemianówce.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Białystok: Dostawa sprzętu i urządzeń gospodarstwa domowego i biurowych w ramach pierwszego wyposażenia obiektów kolejowego przejścia granicznego w Siemianówce.
Numer ogłoszenia: 226073 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewoda Podlaski , ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7439387, faks 85 7439254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i urządzeń gospodarstwa domowego i biurowych w ramach pierwszego wyposażenia obiektów kolejowego przejścia granicznego w Siemianówce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń gospodarstwa domowego i biurowych oraz wózka magazynowego paletowego, w ramach pierwszego wyposażenia obiektów kolejowego przejścia granicznego w Siemianówce. Sprzęt i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji 2013, kompletne, oryginalne i sprawne technicznie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery zadania: 1) Zadanie I - Wyposażenie pomieszczeń socjalnych; 2) Zadanie II - Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych; 3) Zadanie III - Wyposażenie pomieszczeń biurowych i konferencyjnych; 4) Zadanie IV - Wózek magazynowy paletowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ . 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa, trzy, lub na cztery zadania. Nie dopuszcza się dzielenia zadań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.71.11.00-0, 39.71.13.62-4, 39.71.13.61-7, 39.22.11.21-1, 39.71.13.10-5, 39.22.11.50-3, 39.22.10.00-7, 39.22.11.10-1, 39.22.12.00-9, 39.22.11.80-2, 30.19.59.20-7, 30.19.59.11-1, 30.19.21.70-3, 34.92.84.80-6, 39.71.71.00-2, 30.19.14.00-8, 39.25.41.20-4, 31.52.11.00-5, 32.32.46.00-6, 38.62.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w zakresie zadania I, II i III. 2. Kwota wadium: Zadanie I - 1 400,00 PLN (słownie : jeden tysiąc czterysta złotych), Zadanie II - 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych), Zadanie III - 1 700,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych). 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Wydziału Finansów i Budżetu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 83 1010 1049 0000 3913 9120 0000, z dopiskiem: Wadium na dostawę sprzętu i urządzeń gospodarstwa domowego i biurowych w ramach pierwszego wyposażenia obiektów kpg w Siemianówce. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w sekretariacie Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem WADIUM i być ważne przez cały okres związania ofertą. 8 . W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w zakresie zadania I Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę artykułów gospodarstwa domowego o wartości co najmniej 40 000,00 PLN brutto każda dostawa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - w zakresie zadania II Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę artykułów gospodarstwa domowego o wartości co najmniej 30 000,00 PLN brutto każda dostawa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - w zakresie zadania III Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu i urządzeń biurowych lub konferencyjnych o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto każda dostawa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - w zakresie zadania I co najmniej jedna dostawa artykułów gospodarstwa domowego o wartości co najmniej 40 000,00 PLN brutto każda dostawa, - w zakresie zadania II co najmniej jedna dostawa artykułów gospodarstwa domowego o wartości co najmniej 30 000,00 PLN brutto każda dostawa, - w zakresie zadania III co najmniej jedna dostawę sprzętu i urządzeń biurowych lub konferencyjnych o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto każda dostawa,;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział ds Zamówień Publicznych Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul.Mickiewicza3, 15-213 Białystok, pokój nr 50..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul.Mickiewicza3, 15-213 Białystok, pokój nr 49 (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dokończenie sekcji II.1.6 niniejszego Ogłoszenia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 39831700-3, 42968300-2, 34911100-7. Osoba upoważniona do porozumiewania się z wykonawcami - Karol Palanis, inspektor w Oddziale ds Zamówień Publicznych Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50, tel. 85 74 39 387, faks 85 74 39 254, w godz. 9:00 - 15:00, e-mail: kpalanis@bialystok.uw.gov.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń socjalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń socjalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.71.11.00-0, 39.71.13.62-4, 39.71.13.10-5, 39.22.11.50-3, 39.22.10.00-7, 39.71.13.61-7, 39.22.11.10-1, 39.22.12.00-9, 39.22.11.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 38.62.20.00-1, 39.83.17.00-3, 42.96.83.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń biurowych i konferencyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń biurowych i konferencyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 30.19.59.20-7, 30.19.59.11-1, 30.19.21.70-3, 34.92.84.80-6, 30.19.14.00-8, 39.71.71.00-2, 31.52.11.00-5, 39.25.41.20-4, 32.32.46.00-6, 38.62.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózek magazynowy paletowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek magazynowy paletowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 34.91.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.