eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BogatyniaZakup i dostawa pojemników na odpady komunalne o pojemności 120l, 240l, 1100l typu MBG i kontenerów typu KP7 zamkniętych - z podziałem na dwie części.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne o pojemności 120l, 240l, 1100l typu MBG i kontenerów typu KP7 zamkniętych - z podziałem na dwie części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230409567

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Bogatynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757732028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpo@gpobogatynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpobogatynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne o pojemności 120l, 240l, 1100l typu MBG i kontenerów typu KP7 zamkniętych - z podziałem na dwie części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-845e96c7-1581-41bb-be83-462919db7bc8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-845e96c7-1581-41bb-be83-462919db7bc8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, z zastrzeżeniem postanowień punktu 9 niniejszego Rozdziału. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszystkich innych dokumentach składanych przez wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o. ul. Kilińskiego 17, Bogatynia 59-920, tel. 75 77 32 028, e-mail: gpo@gpobogatynia.pl
2. Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o. wyznaczyło inspektora ochrony danych osobowych. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod nr telefonu , tel. 757732028 lub poprzez adres email: iod@gpobogatynia.pl,
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie:
• art. 6 ust.1 lit. c RODO - obowiązki prawne ciążące na administratorze,
• art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadnione interesy Administratora polegające na umożliwieniu kontaktu w sprawie złożonej w tym postępowaniu oferty.
Pozostałe informacje zawarte są w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZ.09.06.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza: Zakup z dostawą pojemników wykonanych z tworzywa typu MGB przeznaczonych na odpady komunalne w następującej ilości oraz pojemności
Pojemniki MGB 120 l:
• Kolor antracytowy – 400 szt.
• Kolor żółty – 100 szt.
• Kolor zielony 100 szt.
• Kolor brązowy – 70 szt.
• Kolor niebieski – 70 szt.
Pojemnik MGB 240 l:
• Kolor antracytowy – 70 szt.
• Kolor żółty – 80 szt.
• Kolor zielony – 30 szt.
• Kolor brązowy – 70 szt.
• Kolor niebieski – 70 szt.
Pojemniki 1100 l:
• Kolor antracytowy – 35 szt.
• Kolor żółty – 30 szt.
• Kolor zielony – 2 szt.
• Kolor brązowy – 10 szt.
• Kolor niebieski – 30 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca w cenie brutto powinien uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z postanowieniami SWZ.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium - Cena oferty - to cena brutto (z podatkiem VAT) obejmująca całość zamówienia
Punkty - max 100 ; Waga - 100%
Kryterium: Cena 100%
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone według następującego wzoru:
Liczba punktów = Najniższa cena brutto/Cena brutto oferty ocenianej ×100 pkt
W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup z dostawą kontenerów zamkniętych KP7- kolor zielony - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca w cenie brutto powinien uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z postanowieniami SWZ.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium - Cena oferty - to cena brutto (z podatkiem VAT) obejmująca całość zamówienia
Punkty - max 100 ; Waga - 100%
Kryterium: Cena 100%
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone według następującego wzoru:
Liczba punktów = Najniższa cena brutto/Cena brutto oferty ocenianej ×100 pkt
W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (również wspólników spółki cywilnej), Oświadczenie z art. 125 ust 1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia udziału z postępowania.
c) oświadczenie o konflikcie interesów – Załącznik nr 7 do SWZ
d) oświadczenie o podstawach skazania - Załącznik nr 8 do SWZ
e) jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo. Wzór pełnomocnictwa dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ,
3. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, które są zawarte w:
a) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 3a do SWZ)
b) art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 6 ustawy Pzp (Załącznik nr 3a do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, które są zawarte w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp (Załączniki nr 3 oraz 3a do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W terminie wyznaczonym na składanie ofert Wykonawca jest zobowiązany złożyć w sposób oraz formie określonych w SWZ następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy, wypełniony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ,
b) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wraz z oświadczeniem wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załączniki nr 3 i 3a do SWZ
c) karty katalogowe (dla każdej pozycji) potwierdzających spełnianie pozostałych wymogów Zamawiającego określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (tj. w załączniku nr 5 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Na podstawie art. 107 Pzp:
"1. Jeżeli zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa je wraz z ofertą.
2. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych."

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), co oznacza, że jeżeli z dokumentów określających status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 ustawy Pzp.
Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach i na następujących zasadach (waloryzacja):
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
2) zmiany stawki podatku akcyzowego wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku akcyzowego,
3) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo zmiany wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2024 r. poz. 1773),
4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
5) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat dla pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2024 r. poz.427), jeśli zmiany, o których mowa w pkt 1) – 5) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – co zostanie przez Wykonawcę uzasadnione i udokumentowane.
2. Warunkiem dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie określonym § 10 ust. 1 będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie wykazujące wpływ zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę wraz z szczegółowym wyliczeniem nowego wynagrodzenia, w szczególności Zamawiający wymaga:
1) przedstawienia przez Wykonawcę zasad kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założeń co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń,
2) wykazania wpływu zmian, o których mowa w § 10 ust. 1. na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę;
3) przedstawienia szczegółowej kalkulacji proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazania adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę.
3. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa w § 10 ust. 1. - na wynagrodzenie Wykonawcy, Zamawiający ma prawo odmówić waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy do czasu przedstawienia wymaganego uzasadnienia wykazującego wpływ zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. Zamawiający oświadcza, iż nie będzie akceptował kosztów wynikających z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, w szczególności koszty podwyższenia wynagrodzenia w kwocie przewyższającej wysokość płacy minimalnej. Zmiana Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia obejmować będzie wyłącznie płatności za prace, których w dniu zmiany odpowiednio stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę i składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeszcze nie wykonano.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.