Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Siemianowice Śląskie: Wykonanie remontu pokryć dachowych w budynkach mieszkalnych przy
ul. Powstańców 17 i 17a w Siemianowicach Śl.
Numer ogłoszenia: 226042 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 766000, -03, 7659770, fax. 032 7660104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgkim.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Budownictwo i obiekty komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pokryć dachowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Powstańców 17 i 17a w Siemianowicach Śl..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu pokryć dachowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Powstańców 17 i 17a w Siemianowicach Śl. Szacunkowa wartość zamówienia publicznego: poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11ust. 8 ustawy pzp dla usług lub dostaw (dla robót budowlanych odwołanie nie przysługuje).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz 1158 z póź. zm.) 4.Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: - przelew na rachunek bankowy MPGKiM (dotyczy formy pieniężnej) ING Bank Śląski 15 1050 1214 1000 0010 0156 3541 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert - wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy dyrekcji MPGKiM Sp. z o o.o ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl. przed upływem terminu składania ofert. Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00 (przerwa od 8:45 do 9:30), w dniu wypłaty od 7:00 do 14:30 (przerwa od 8:00 do 11:00) Wniesienia wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. 2007. Nr.223, poz. 1655 z późn. zm.) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane na każdy budynek oddzielnie, których przedmiotem były roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty w zakresie remontu kapitalnego dachu o wartości nie mniejszej niż 70 000 tyś PLN brutto każda. 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania umowy, tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Dla potwierdzenia wymaganych kwalifikacji w/w osoby wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię decyzji przyznającej uprawnienia budowlane oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na czas wykonania zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca musi dostarczyć aktualne dokumenty wymienione w pkt. 6 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt 6 dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. - Oświadczenia i dokumenty będą ocenione pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. - Sposób oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z forma spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 1.2 Formularz ofertowy 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.4 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 1.5 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: kierownik budowy- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Dla potwierdzenia wymaganych kwalifikacji w/w osoby, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię decyzji przyznającej uprawnienia budowlane oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7 wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 1.8 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkim.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 40,00 zł można otrzymać w Zakładzie Remontów Kapitalnych MPGKiM Sp. z o. o. po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kasie przedsiębiorstwa lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Siemianowicach Śl. ul. Śmiłowskiego 15, w sekretariacie dyrekcji..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- Budowa chodnika wraz z oświetleniem przy ulicy Kopalnianej w Siemianowicach Śląskich
- Modernizacja instalacji kanalizacji zewnętrznej przy ul. Kołłątaja 1-4 w Siemianowicach Śląskich
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Rekonstrukcja balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Śmiłowskiego 3w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.