Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-02-09
Og³oszenie nr 22600 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.
Lublin: Sukcesywna dostawa drukarek dla UMCS w Lublinie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, krajowy numer identyfikacyjny
135300000, ul.
Pl. M. Curie-Sk³odowskiej
5,
20031
Lublin, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
815 375 965, e-mail
zampubl@umcs.lublin.pl, faks
815 375 965.
Adres strony internetowej (URL): www.umsc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
przetargi.umcs.pl (zak³adka: licytacje elektroniczne)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, Rektorat, piêtro XII, pokój 1204
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywna dostawa drukarek dla UMCS w Lublinie
Numer referencyjny: LE/01-2017/DOP-a
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowych drukarek dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2 do Og³oszenia (Opis przedmiotu zamówienia), zamieszczony na stronie internetowej przetargi.umcs.pl, zak³adka licytacje elektroniczne. Oferowane drukarki musz± byæ fabrycznie nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy oraz musz± byæ wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy od daty z³o¿enia zamówienia jednostkowego przez Zamawiaj±cego. Dostawy jednostkowe realizowane bêd± sukcesywnie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia przes³ania zamówienia faksem lub drog± elektroniczn±. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis na drukarki zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (Za³±cznik nr 5 do Og³oszenia). UWAGA! W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzêt komputerowy Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysoko¶ci 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i us³ug z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2016r., poz. 710 z pó¼niejszymi zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wy¿szego. Zamawiaj±cy przeka¿e wy³onionemu Wykonawcy pisemn± informacjê o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wy¿szego, na podstawie której Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wystawienia faktury koryguj±cej.
II.5) G³ówny kod CPV: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunek spe³ni Wykonawca, który wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci± co najmniej dwie dostawy drukarek o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000,00 z³otych brutto dla ka¿dej z dostaw. Przez warto¶æ jednej dostawy Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania siê og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. Poleganie na potencjale innych podmiotów: Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowi±zanie winno okre¶laæ: 1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. O¶wiadczenie wymienione powy¿ej wymagane jest od Wykonawców, sk³adaj±cych wnioski o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej, w przypadku gdy polegaj± na potencjale innych podmiotów.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. Dokumenty sk³adane przez podmioty zagraniczne: 1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) pkt 1. og³oszenia sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ppkt 1) zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Uwaga: Dokumenty wymienione w sekcji III.4) pkt 1. - 2. og³oszenia wymagane s± od wszystkich Wykonawców, sk³adaj±cych wnioski o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych dostaw (w formie orygina³u, zgodnie z formularzem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do Og³oszenia) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane (w formie orygina³u lub kopi po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê), a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy (w formie orygina³u). W przypadku przedstawienia przez Wykonawcê dostaw obejmuj±cych szerszy zakres ni¿ wskazany w warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawca powinien podaæ ca³kowit± warto¶æ dostaw oraz podaæ warto¶æ dostaw w zakresie wymaganym warunkiem. Uwaga: Dokumenty wymienione w sekcji III.5.1) og³oszenia wymagane s± od wszystkich Wykonawców, sk³adaj±cych wnioski o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy stosuj±c art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, wymaga z³o¿enia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji, o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w przedmiotowym postêpowaniu. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów o¶wiadczeñ i dokumentów: 1) Aktualne o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy Pzp w formie orygina³u (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do Og³oszenia); 2) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty wymienione w sekcji III.7) pkt 2. Og³oszenia wymagane s± od Wykonawców, sk³adaj±cych wnioski o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej, w przypadku gdy polegaj± na potencjale innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:przetargi.umcS.pl (zak³adka: licytacje elektroniczne)
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:Z platformy w pe³nym zakresie mog± korzystaæ wy³±cznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca powinien dokonaæ rejestracji przed wys³aniem wniosku o dopuszczenie do udzia³u w licytacji. Przy rejestracji na platformie Wykonawca otrzyma login - identyfikator u¿ytkownika. Od Wykonawców chc±cych wzi±æ udzia³ w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. O swoim loginie Wykonawca koniecznie informuje wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji. Brak loginu b±d¼ brak poprawnego loginu bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie nale¿y przesy³aæ swojego has³a Zamawiaj±cemu, nie nale¿y te¿ udostêpniaæ has³a osobom nieuprawnionym. Wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych, umo¿liwiaj±cych sprawne korzystanie z niniejszego systemu: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux. Urz±d Zamówieñ Publicznych zastrzega, i¿ platforma zosta³a przetestowana w zakresie wspó³pracy z przegl±darkami Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 oraz Internet Explorer w wersji 6.0 oraz 7.0; w zwi±zku z powy¿szym Urz±d Zamówieñ Publicznych zaleca u¿ytkownikom korzystanie z ww. przegl±darek internetowych. Urz±d Zamówieñ Publicznych nie ponosi odpowiedzialno¶ci za nieprawid³owo¶ci wynikaj±ce z korzystania przez u¿ytkowników z oprogramowania innego ni¿ zalecane.
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna bêdzie licytacj± jednoetapow±. 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia. Mo¿liwo¶æ z³o¿enia post±pienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamkniêcia. 3. Oferta z³o¿ona w toku licytacji przestaje wi±zaæ gdy inny Wykonawca z³o¿y³ ofertê korzystniejsz±. 4. W toku licytacji Zamawiaj±cy za po¶rednictwem platformy licytacyjnej na bie¿±co bêdzie przekazywa³ wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji z³o¿onych przez nich ofert, liczbie Wykonawców bior±cych udzia³ w licytacji elektronicznej, a tak¿e o cenach z³o¿onych ofert, z tym ¿e do momentu zamkniêcia licytacji nie ujawni informacji umo¿liwiaj±cych identyfikacjê Wykonawców. 5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê brutto PLN na przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do Og³oszenia. 6. Cena wywo³awcza 106 000.00 PLN brutto, minimalna wysoko¶æ post±pienia - nie mniej ni¿ 500.00 PLN brutto (kwota, o któr± mo¿na pomniejszyæ kolejn± sk³adan± ofertê, liczona od oferty najkorzystniejszej); sposób podawania kwoty - kwota okre¶lana jest w groszach (je¿eli wystêpuj± grosze, wpisujemy je po kropce, np.: 500.00; obowi±zuje dok³adno¶æ do dwóch miejsc po kropce). 7. Z³o¿ona oferta: - nie mo¿e byæ mniej korzystna ni¿ oferta najkorzystniejsza, - musi byæ ni¿sza przynajmniej o kwotê minimalnego post±pienia, - Wykonawca nie mo¿e cofn±æ raz z³o¿onej oferty (prosimy o uwa¿ne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naci¶niêciem przycisku z³ó¿ post±pienie); System nie przyjmie oferty z³o¿onej niezgodnie z warunkami opisanymi powy¿ej. 8. W celu zapewnienia aktualno¶ci listy post±pieñ niezbêdne bêdzie samodzielne od¶wie¿anie ekranu przy u¿yciu przycisku przegl±darki internetowej - system nie dokonuje od¶wie¿ania automatycznie. 9. Waluta - PLN; propozycje cenowe nale¿y podawaæ (brutto) w z³otych polskich, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po kropce. 10. Od momentu otwarcia do momentu zamkniêcia licytacji, Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± wnioski, o¶wiadczenia i inne informacje drog± elektroniczn± za pomoc± platformy licytacyjnej UZP. 11. Do momentu zamkniêcia licytacji Zamawiaj±cy nie ujawnia informacji umo¿liwiaj±cej identyfikacjê Wykonawców. 12. Po zamkniêciu licytacji na ekranie przedstawiaj±cym Og³oszenie o zamówieniu zostanie ujawniony Wykonawca, który z³o¿y³ najkorzystniejsz± ofertê. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy przed³o¿y wype³niony formularz asortymentowo-cenowy (Za³±cznik nr 7 do Og³oszenia). Warto¶æ przedmiotu umowy brutto musi byæ to¿sama z cen± zaoferowan± w licytacji. 14. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie przed³o¿y wype³nionego formularza asortymentowo-cenowego lub przed³o¿ony przez niego formularz nie bêdzie spe³nia³ wymagañ minimalnych opisu przedmiotu zamówienia (Za³±cznik nr 2 do Og³oszenia) Zamawiaj±cy bêdzie to traktowa³ jako, ¿e zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwym z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 30 minut
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
nie
Data: 17/02/2017 godzina: 10:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
01/03/2017 godzina 12:00
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:Termin up³ywa: 01/03/2017 o godzinie 12:30
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Za³±cznik nr 5 do Og³oszenia (wzór umowy)
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy nie jest wymagane przez Zamawiaj±cego
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku: 1)aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu sprzêtu ), zmiana nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny oraz obni¿enia parametrów technicznych, jako¶ciowych i innych wynikaj±cych z oferty, na podstawie której by³ dokonany wybór Wykonawcy; 2)gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, w tym nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiotu zamówienia; 2.Zmiany umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci za zgod± obu stron. Zmiany umowny nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ustawy. 3.Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 17/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa wyposa¿enia laboratoriów: Stanowisko dydaktyczne sk³adaj±ce siê z systemu RFID oraz Ramion Robotycznych DOBOT w ramach projektu "Pollub zielon± transformacjê"
- Zakup aparatu USG
- Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu typu autolaweta dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Us³uga wykonywania nowych mebli
- Dostawa etykiet dla Apteki, Pracowni Cytostatycznej, Pracowni P³ynów do ¯ywienia Pozajelitowego.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia laboratorium druku przyrostowego oraz pozosta³ego wyposa¿enia laboratorium (zamówienie z podzia³em na 7 czê¶ci)
- Wyposa¿enie pracowni przedmiotowych w tym wyposa¿enie s³u¿±ce edukacji w³±czaj±cej
- Dostawa urz±dzeñ druku 3D i sprzêtu komputerowego
- Dostawa sprzêtu IT i AGD na potrzeby Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu wspó³finansowanego ze ¶rodków UE
- Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego do IHAR-PIB, Oddzia³ w M³ochowie (drukarka/skaner/ksero)
- Dostawa ambulansu wraz z wyposa¿eniem dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. b³. Marty Wieckiej
wiêcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





