To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-05
Karlino: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gmin i ich jednostek organizacyjnych należących do grupy zakupowej w okresie od 01.08.2014 r. do 31.07.2015 r.
Numer ogłoszenia: 225802 - 2014; data zamieszczenia: 05.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202004 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gmin i ich jednostek organizacyjnych należących do grupy zakupowej w okresie od 01.08.2014 r. do 31.07.2015 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 oraz z 2013 r. poz. 984) dla potrzeb Zamawiającego i wszystkich podmiotów wymienionych poniżej oraz ich jednostek organizacyjnych: Gmina Biesiekierz, Biesiekierz 103, 76-039 Biesiekierz Gmina Bobolice, ul. Ratuszowa 1, 79-020 Bobolice Gmina Borne Sulinowo, Al. Niepodległości 6, 78-449 Borne Sulinowo Ośrodek Edukacji Ekologicznej, Lipie 16, 78-331 Rąbino Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.08.2014 r. do 31.07.2015 r. wynosi 2.511.462 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do siwz) oraz projekt umowy (załącznik nr 5 do siwz) wraz z zał. nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie obejmuje sprzedaż energii w okresie od 01.08.2014 r. do 31.07.2015 r. z tym, że sprzedaż rozpocznie się nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej a także po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy oraz po podpisaniu i wejściu w życie nowych umów dystrybucyjnych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ECOERGIA Sp. z o.o., ul. Zabłocie 23, 30-701 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 615308,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 699680,75
Oferta z najniższą ceną: 699680,75 / Oferta z najwyższą ceną: 738603,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KARLINO
- Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów - lokal przy ul. Bogusława X 1/2 o powierzchni 43,11m2
- Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów - lokal przy ul. Plac Jana Pawła II 1/11 o powierzchni 55 m2
- Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów - lokal przy ul. Szczecińska 14/5 o powierzchni 38 m2
- Utworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy Żłobku Miejskim w Karlinie, 78-230 Karlino, ul. Moniuszki 8
więcej: przetargi KARLINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wynajmu kontenerów sanitarnych i przenośnych kabin toaletowych
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej PURA LUX w Głowaczowie na okres 01.09.2025 r. do 31.12.2026 r.'
- Załadunek, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów ściekowych wytwarzanych na terenach oczyszczalni ścieków: Orońsko, Łaziska
- "Moduł I - Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+" w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Kosowie z przeznaczeniem na "SENIOR+"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- EKSPLOATACJA ZLECONA SYSTEMU CIEPLNEGO: KOTŁOWNIA GAZOWA W BUD. NR 254 W KW 6033 GDYNIA BABIE DOŁY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.