Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Twardogóra: DOSTAWA NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI
Numer ogłoszenia: 225619 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wrocławska 15, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 315-80-60, 315-80-69, fax 0-71 315-80-60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.twardogora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI rok produkcji 2007 r. (fabrycznie NOWA). Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.30.00 - Maszyny budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł. Wadium Dostawcy wnoszą przed terminem wyznaczonym do złożenia oferty tj. do dnia 29.11.2007 r. do godz. 12:00. Wymagany termin realizacji zamówienia do 7 dni od daty zawarcia umowy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy niewykluczeni na podstawie art.24 Ustawy prawa zamówień publicznych spełniający: a)Spełniają warunki wskazane w w art. 22 ust.1. pzp. b)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami c)udzielą minimum 12 miesięcznej gwarancji d)wykonali min.3 dostawy w ostatnich 2 latach, wykaz oraz referencje Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg. formuły spełnia - niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony Formularz oferty 2)Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 oraz art.24 u.pzp. 3)Umowę konsorcyjną( jeżeli dotyczy) 4)aktualny odpis lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem złożenia ofert. 5)Aktualne zaświadczenie wlaściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS. 6)Wykaz dostaw z ostatnich 2 lat. 7)Podpisany wzór- projekt Umowy. 8)Oświadczenie o zapoznaniu z wymogami, dokumentami Zamawiającego i niewnoszeniem zastrzeżeń 9)Kserokopia wpłaty wadium 10)Dokumentacja - dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów technicznych Zamawiającego i oferowanego pojazdu np. foldery
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Twardogórze, Twardogóra 56-416, ul. Wrocławska 15, województwo dolnośląskie, powiat oleśnicki tel. 71 - 315 80 60.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Twardogórze, 56-416 Twardogóra ul. Wrocławska 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 29.11.2007r, o godz. 12:30. Dostawca biorący udział w postępowaniu przetargowym zobowiązany jest spełnić wszystkie pozostałe wymagania Zamawiającego wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Dostawcami jest: Zygmunt Każmierczak - Z-ca Dyrektora, tel (71) 315 80 69 dostępny od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-15:00 Edward Tworkowski - K-k Zakładu Oczyszczania Miasta tel (71) 315 80 69 dostępny od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-14:00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa koparko ładowarki w ramach zadania ochrony cywilnej ludności i obrony"
- Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup koparko-ładowarki
- Zakup koparko-ładowarki i ciągnika z kabiną
- Zakup minikoparki z przyczepką do transportu
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej
- Zakup sprzętu zabezpieczającego logistycznie i zapewniającego ciągłość dostaw na terenie Gminy Przewóz
więcej: Maszyny i sprzęt budowlany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





