eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa sprzętu do przeprowadzania podstawowych testów fizycznych parametrów aparatów rentgenowskich w radiografii cyfrowej i cyfrowej pośredniej oraz oprogramowania umożliwiającego automatyczną analizę i ocenę obrazów fantomów zawartych w zestawie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej Dz. U . Nr 51 poz. 265) kod CPV 3850000 -0, 38570000-1,38946000-7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Lublin: Dostawa sprzętu do przeprowadzania podstawowych testów fizycznych parametrów aparatów rentgenowskich w radiografii cyfrowej i cyfrowej pośredniej oraz oprogramowania umożliwiającego automatyczną analizę i ocenę obrazów fantomów zawartych w zestawie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej Dz. U . Nr 51 poz. 265) kod CPV 3850000 -0, 38570000-1,38946000-7
Numer ogłoszenia: 225552 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie , ul. Nałęczowska 27, 20-701 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5330034 w. 320, faks 081 5258762.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.womp.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do przeprowadzania podstawowych testów fizycznych parametrów aparatów rentgenowskich w radiografii cyfrowej i cyfrowej pośredniej oraz oprogramowania umożliwiającego automatyczną analizę i ocenę obrazów fantomów zawartych w zestawie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej Dz. U . Nr 51 poz. 265) kod CPV 3850000 -0, 38570000-1,38946000-7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do przeprowadzania podstawowych testów fizycznych parametrów aparatów rentgenowskich w radiografii cyfrowej i cyfrowej pośredniej oraz oprogramowania umożliwiającego automatyczną analizę i ocenę obrazów fantomów zawartych w zestawie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej Dz. U . Nr 51 poz. 265) kod CPV 3850000 -0, 38570000-1,38946000-7 Minimalne parametry zestawu pomiarowego : 1. Fantom do radiografii cyfrowej i cyfrowej pośredniej do wykonywania geometrii wiązki i kolimacji, osiowości wiązki promieniowania, kontrastu obrazu, kontrastu progowego obrazu, jednorodności obrazu i rozdzielczości przestrzennej elementów o wysokim i niskim kontraście wraz z wieszakiem do tego fantomu (na stojak płucny). Fantom ma zawierać: Płytę miedzianą o grubości 1mm Wzór do oceny zgodności pola świetlnego z polem promieniowania Klin schodkowy min. 7stopniowy Minimum 6 obiektów o niskim kontraście, Wzór do oceny rozdzielczości wysoko-kontrastowej w zakresie od 0,6 do 5,0 PL/mm, Stożek do kontroli osiowości wiązki w zakresie od 0° do 1,5° 2. Aluminiowy filtr ekwiwalentny pacjenta mocowany w szynach kolimatora wraz z dodatkowym filtrem miedzianym do testów przy i powyżej 100kV 3. Zestaw płyt PMMA do kontroli komór systemu AEC o łącznej grubości 20cm,wymiarach 24x24cm 4. Kompaktowy dozymetr z wbudowanym detektorem i wyświetlaczem umożliwiający pomiar dawki, mocy dawki, czasu, pulsów i HVL wraz z certyfikatem kalibracji i interfejsem PC (możliwość jego kalibracji za pośrednictwem Oferenta). 5. Maska ołowiana do testowania komór AEC grubość min 2mm Pb 6. Oprogramowanie do automatycznej analizy i oceny obrazów fantomów zawartych w zamawianym zestawie, umożliwiające przechowywanie wykonanych testów kontroli jakości. Funkcjonalność przeglądarki DICOM Obsługa protokołu DICIOM do komunikacji z lokalnym archiwum PACS. Szkolenie personelu w zakresie obsługi w/wymienionego sprzętu oraz wykonywania, analizy i zapisu podstawowych testów kontroli jakości w Pracowni RTG . Gwarancja 12 miesiące . Dostawa do siedziby WOMPCPL w Lublinie ul. Nałęczowska 27.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.57.00.00 - Przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna 38.94.60.00 - Mierniki kVp .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie art 22

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie art 22

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie art 22

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie art 22

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie art 22

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.womp.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Osrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno Lecznicze w Lublinie ul.Nałęczowska 27 III piętro sekretariat ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno Lecznicze w Lublinie III piętro sekretariat ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.