eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › modernizacja oczyszczalni ścieków realizowana w ramach projektu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-28

POZYCJA 22543

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grodzisk Mazowiecki: modernizacja oczyszczalni ścieków realizowana w ramach projektu: Gospodarka wodno-ściekowa w Grodzisku Mazowieckim Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/007 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Grodzisk Mazowiecki, do kontaktów: Pani Urszula Chrzanowska, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, fax 022 7555327, e-mail: piu@grodzisk.pl, http://www.grodzisk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim, Notariusz Beata Maria Kuczyńska, Notariusz Piotr Kuczyński S.C., Beata Maria Kuczyńska Piotr Kuczyński, ul. Bartniaka 12 A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. +48 755 57 69, fax +48 755 57 69, e-mail: kuczynski@notariusze.waw.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja oczyszczalni ścieków realizowana w ramach projektu: Gospodarka wodno-ściekowa w Grodzisku Mazowieckim Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/007. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych według Warunków Kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego FIDIC (Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez zamawiającego - wydanie angielsko - polskie 2004 r. (tłumaczenie 2, wydania 1999 - wersja SIDIR)- nazywane dalej FIDIC-czerwona książka)realizowanych w ramach projektu Funduszu Spójności numer: 2004/PL/16/C/PE/007 Modernizacja oczyszczalni ścieków w gminie Grodzisk Mazowiecki. Zamówienie obejmuje jeden kontrakt na roboty budowlane w zakresie modernizacji oczyszczalni ścieków. Wykonawca jest zobowiązany do wizji lokalnej terenu inwestycji w celu zbadania na własną odpowiedzialność kosztu i ryzyka warunków terenowych w tym m.in. warunków gruntowych, stanu ilości zadrzewienia, stanu nawierzchni oraz oględzin istniejących obiektów oczyszczalni ścieków objętych modernizacją. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Grodzisk Mazowiecki. Kod NUTS: PL 126. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych według Warunków Kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego FIDIC (Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego, wydanie angielsko-polskie 2004 r. (tłumaczenie 2, wydanie 1999 wersja SIDIR)-nazywane dalej FIDIC-czerwona książka)realizowanych w ramach projektu Funduszu Spójności numer: 2004/PL/16/C/PE/007 Modernizacja oczyszczalni ścieków w gminie Grodzisk Mazowiecki. Zamówienie obejmuje jeden kontrakt na roboty budowlane w zakresie modernizacji oczyszczalni ścieków. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 28;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 350 000 PLN Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach projektu Funduszu Spójności, płatności dokonywane będą według zasad opisanych w Warunkach Szczególnych Kontraktu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta została uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego muszą zawrzeć umowę cywilno-prawną. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 u.p.z.p i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.); 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, w wysokości co najmniej 30 pracowników i co najmniej 3 pracowników personelu kierowniczego; b)wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: -Ekspert 1-przedstawiciel wykonawcy, posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktami na roboty jako przedstawiciel Wykonawcy, Kierownik Projektu lub Kierownik Budowy oraz posiadać znajomość Warunków Kontraktowych FIDIC; -Ekspert 2-kierownik budowy posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie w robotach w branży inżynierii sanitarnej, w tym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy oraz wykazać się doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy dla co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie /rozbudowie/ modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 5 tys. m3/d; -Ekspert 3-kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie w robotach w branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej; -Ekspert 4-kierownik robót elektrycznych-posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie w branży robót elektrycznych, w tym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej; -Ekspert 5-specjalista ds. AKPiA-posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie z zakresu automatyki kontrolno-pomiarowej i automatyzacji procesów oczyszczania ścieków, w tym dla co najmniej jednej oczyszczalni o przepustowości min. 5 tys. m3/d; -Ekspert 6-specjalista ds. rozruchów-posiadający wyższe wykształcenie techniczne w branży technologia oczyszczania ścieków lub podobne, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w rozruchu co najmniej 2 oczyszczalni ścieków w tym jednej o przepustowości min. 10 tys. m3/d. Zamawiający dopuszcza połączenie pełnionych funkcji przez poszczególnych ekspertów, jeśli dany ekspert spełnia wymagania dla połączonych funkcji. W takim przypadku Zamawiający wymaga aby ilość ekspertów była nie mniejsza niż 5 osób. Wykonawca zobowiązany jest do opisania połączonych funkcji dla poszczególnych ekspertów. Cały personel wskazany do wykonania zamówienia musi posługiwać się językiem polskim. W przypadku wymogu znajomości języka polskiego przez w/w ekspertów Zamawiający dopuszcza zmianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a personelem, który zatrudni Wykonawca c)wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: -co najmniej 2 inwestycje, w zakresie budowy/rozbudowy/modernizacji oczyszczalni ścieków o minimalnej łącznej wartości robót 10 mln PLN (bez VAT) w tym min. 1 oczyszczalnię ścieków o docelowej przepustowości min. 10 tys. m3/d wraz z rozruchem technologicznym. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)Wykonawca osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej w wysokości 10 mln PLN (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą łącznie spełniać niniejszy warunek); b)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 mln PLN (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą łącznie spełniać niniejszy warunek); 5)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); e)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p według wzoru stanowiącego załącznik do IDW; f)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. a), b) i c) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; g)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. a), b) i c) oraz poniżej w pkt. III.2.1.3).2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; h)dokument potwierdzający, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) część sprawozdania finansowego zawierającą bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2)informacja z banku, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez stosowną ilość Wykonawców aby potwierdzić spełnienie niniejszego warunku). W przypadku Wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży w walucie PLN należy przyjąć średni kurs NBP na dzień ogłoszenia przetargu. Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w ww. punkcie III.2.1.2) podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia przetargu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik do IDW; 2)wykaz osób/podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie osób wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia Ekspertów. Wykonawca przedstawi Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik IDW), które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada: Eksperci 2, 3, 4, 5, 6: - odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności za którą poszczególny ekspert będzie odpowiedzialny, - aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, wystawione przez właściwych Zamawiających; Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w ww. punkcie III.2.1.3).3) podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia przetargu. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 28 - 30673 z dnia 10.02.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 18 - 17256 z dnia 26.01.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: JRP.341-1/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.06.2006, cena - 1220 PLN. Warunki i sposób płatności: I Oddz.BPH SA 54 106000760000401060000306 lub w Kasie Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kościuszki 32 a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki. Dokumenty dostępne do godz. 12:00. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.06.2006 godzina 12:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.06.2006, godzina 14:00, Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32 a, sala konferencyjna pokój nr 13, I piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach projektu Funduszu Spójności Nr 2004/PL/16/C/PE/007, decyzja Komisji Europejskiej z dn. 14.12.2004 r. nr C(2004) 5134. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.