eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Przetarg nieograniczony na zakup samochodu dostawczego w formie leasingu operacyjnego (ZSR/221/1/2008)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-05

Sochaczew: Przetarg nieograniczony na zakup samochodu dostawczego w formie leasingu operacyjnego (ZSR/221/1/2008)
Numer ogłoszenia: 2253 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego , ul. Piłsudskiego 63, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8623116, faks 046 8623115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrcku.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup samochodu dostawczego w formie leasingu operacyjnego (ZSR/221/1/2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny 1 szt. fabrycznie nowego samochodu dostawczego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00 - Inne samochody pasażerskie 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1, na Formularzu nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy; 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot leasingu spełnia wymagania Zamawiającego określone w rozdziale III pkt 1 SIWZ wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty odpowiednich dokumentów (materiały reklamowe, informacje techniczne, itp.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 2. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 3. Wykonawca może przedłożyć jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. 4. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu. 5. Złożona przez wykonawcę oferta zawierać musi następujące dokumenty: 1) Ofertę Przetargową sporządzoną na załączonym Formularzu nr 1; 2) Formularz Cenowy sporządzony na załączonym Formularzu nr 2; 3) Oświadczenie Wykonawcy sporządzone na załączonym Formularzu nr 3; 4) Informacje o Wykonawcy sporządzone na załączonym Formularzu nr 4; 5) pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale V SIWZ. 6. Ceny zostaną podane przez wykonawcę w całości w walucie polskiej. 7. Cenę oferty stanowi wartość brutto oferty. 8. Oferta powinna być napisana na maszynie (komputerze) lub nieścieralnym atramentem. 9. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę, wymagają podpisu osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, zgodnie z dokumentem rejestracyjnym, albo osoby lub osób upoważnionych, przy czym umocowanie musi być załączone do oferty. 10. Zamawiający uznaje, że podpisem jest złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać zgodne z aktualnym dokumentem tożsamości imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub nie zawiera imienia i nazwiska, to musi być on uzupełniony napisem (np. w formie odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego. 11. Wszystkie dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający uzna kserokopie dokumentów za prawidłowo potwierdzone, jeżeli każda strona dokumentu będzie opatrzona klauzulą (Za zgodność z oryginałem) i podpisem osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 12. Oferta nie może zawierać zmian ani uzupełnień z wyjątkiem tych, które wynikają z instrukcji wydanych przez Zamawiającego, lub które są konieczne do korekty błędów popełnionych przez wykonawcę. W tym przypadku dokonane korekty powinny być opatrzone datą oraz parafowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. 13. Wszystkie zapisane strony oferty muszą być kolejno ponumerowane i złożone w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. 14. Oferta powinna zawierać spis jej zawartości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsrcku.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół R C K U w Sochaczewie 96-500 Sochaczew, ul. Piłsudskiego 63 Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, godz. 7:30 - 15:30 Numer telefonu 046 862 31 16, fax: 046 862 31 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół R C K U w Sochaczewie 96-500 Sochaczew, ul. Piłsudskiego 63.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.