Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Płock: Sprzątanie pomieszczeń i terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych jednostek terenowych.
Numer ogłoszenia: 225325 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2625271, fax 024 2625660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń i terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych jednostek terenowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń i terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych jednostek terenowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz udokumentują, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, co najmniej jedną usługę trwającą przez okres minimum 6 kolejnych miesięcy i polegającą na sprzątaniu w budynkach użyteczności publicznej o rocznej wartości kontraktu nie mniejszej niż 150.000 złotych brutto; Uwaga: - przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., Nr 75, poz. 690), tj. budynki przeznaczone dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny. b) dysponują co najmniej dwoma samobieżnymi, spalinowymi pługami śnieżnymi o szerokości roboczej nie mniejszej niż 55 cm; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum): a) określone w pkt. 1 ppkt 1) i 4) warunki udziału w postępowaniu musi spełnić oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) określone w pkt 1 ppkt 2a), 2b), 3) warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w następujących oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług trwających przez okres minimum 6 kolejnych miesięcy i polegających na sprzątaniu w budynkach użyteczności publicznej o rocznej wartości kontraktu nie mniejszej niż 150.000 złotych brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, 5) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum): a) wymagane w pkt 1 ppkt 1), 2), 5), 6) dokumenty i oświadczenia muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) wymagane w pkt 1 ppkt 3), 4) dokumenty muszą zostać złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 1 ppkt 2), 5), 6) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 3 lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokument, o którym mowa w pkt 3 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. a) i b), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 4 i 5 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, III piętro, pok. 408 - Wydział Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pok. 216 - Kancelaria Oddziału..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.12.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w terminie 12 miesięcy, od dnia 01 stycznia 2008 r. do dnia 31 grudnia 2008 r. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 listopada 2007 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego w Płocku, al. Jachowicza 1 - mała sala konferencyjna na I piętrze. 3. Do porozumiewania się z Wykonawcami w godzinach od 8.00 do 14.00 zostają wyznaczone osoby: - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Naczelnik Wydziału Administracyjno - Gospodarczego - Piotr Sieradzki, parter, pok. 101, tel. (0 24) 262 52 71, w. 25 04, - w sprawach proceduralnych: inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych - Krzysztof Zbrzeźny, al. Jachowicza 1, III piętro, pok. 408, tel. (0 24) 262 52 71 w. 25 05, fax (0 24) 262 56 60.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie rozbiórki garażu i ściany murowanej wraz z nawierzchnią z chodnika przy ul. 1 Maja 3/5 dla Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Remont pomieszczeń w budynkach wykorzystywanych na potrzeby prowadzonej działalności 2
- Usługa wdrożenia systemu nawigacji w budynkach użytkowanych przez Akademickie Liceum Ogólnokształcące przy Akademii Mazowieckiej w Płocku z uwzględnieniem potrzeb osób z autyzmem.
- Wykonanie skweru na osiedlu Zielony Jar w Płocku
- Usługa w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych.
- Remont pokrycia dachowego budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Płocku przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 8.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.11.2025 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie rozbudowy strefy wellness w Parku Wodnym Koszalin
- Dok. proj. oraz roboty budowl., zw. z dostos. bud. przy ul. Wielkopolskiej 70/72 w Łodzi do akt. przep. p.poż. i budowl.-zad. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów
- Przebudowa i doposażenie placów zabaw w żłobkach na terenie Gminy Miasta Gdyni w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Prace restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym ratuszu miejskim w Przedborzu przy ul. Mostowej 29 - Etap II
- "Prace restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym ratuszu miejskim w Przedborzu przy ul. Mostowej 29"
- Zarządzanie Projektem pt.: Rozbudowa przejścia przez m. Drawno w ciągu drogi wojewódzkiej nr 175
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.