Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Świnoujście: Wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 225245 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z wymianą stolarki okiennej na stolarkę PCV w budynku użytkowym przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu Wykaz - ilościowy ujęty jest w załączniku nr 1 Podstawowy zakres robót: 1.Wykonanie pomiarów stolarki okiennej. 2.Wykonanie stolarki okiennej. 3.Dostawa na miejsce montażu stolarki okiennej oraz pozostałych elementów podlegających wbudowaniu. 4.Wymiana stolarki okiennej wraz z całościową obróbką. 5.Wymiana parapetów zewnętrznych . 6. Wywiezienie i likwidacja zdemontowanej stolarki okiennej , w sposób zgodny z przepisami Uwaga:.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00 - 25.23.41.00 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1. Oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24, spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferujący wyroby posiadające krajową deklarację lub certyfikat zgodności zgodnie z wymaganiami dla wyrobów budowlanych. 3. Oferenci, którzy udzielą gwarancji na: na stolarkę okienną nie mniej niż 5 lat. parapet zewnętrzny, wg gwarancji producenta, ale nie mniej niż 2 lata, Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej b/ inne oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 2 c/ krajowy certyfiakat lub deklaracja zgodności wszystkich wyrobów, które zostaną zamontowane, zgodnie z wymaganiami dla wyrobów budowlanych. d/ warunki gwarancji producenta na: stolarkę okienną, parapet zewnętrzny,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - okres gwarancji na stolarkę okienna - 5
- 3 - okres gwarancji na robociznę ( osadzenie, obróbki, pozostałe prace) - 5
- 4 - termin usunięcia usterki - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej, w wersji papierowej( odbiór osobisty) w ZGM ul. Monte Cassino 8, pokój nr 14 bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: ZGM- sekretariat codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7:00-15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Plan Ogólny dla Gminy Miasto Świnoujście"
- Wymiana nakładki żywiczno - bazaltowej na pokładzie samochodowym promu Bielik II
- Wywóz odpadów ulegających biodegradacji kat. 3
- USŁUGI MEDYCZNE NA 2026 ROK W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA KADRY I PRACOWNIKÓW WOJSKA KOMENDY PORTU WOJENNEGO W ŚWINOUJŚCIU ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ICH ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Odbiór odpadów z budynków, budowli i jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu w 2026 roku
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych w Gminie Wisznia Mała- Etap I Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Urzędzie Gminy Wisznia Mała
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





